dc.contributor.author | Χιώτης, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Chiotis, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2015-11-24T12:59:26Z | |
dc.date.available | 2016-11-24T03:00:15Z | |
dc.date.issued | 2015-11-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41613 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13440 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πολεοδομία | el |
dc.subject | Μουσεία | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακό | el |
dc.subject | Σύνδεση | el |
dc.subject | Οδοί | el |
dc.subject | Museums | en |
dc.subject | Connection | en |
dc.subject | Urban | en |
dc.subject | Roads | en |
dc.subject | Traffic | en |
dc.title | Κυκλοφοριακή διερεύνηση ως προς τη σύνδεση των μουσείων Σύγχρονης Τέχνης και Ακρόπολης καθώς και του Ναού του Ολυμπίου Διός | el |
dc.title | Traffic investigation concerning the connection of the Museum of Modern Art with the Acropolis Museum as well as the Temple of Olympian Zeus | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Πολεοδομια | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-10-16 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύνδεση του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, με το μουσείο Ακρόπολης και τον Ναό του Ολυμπίου Διός.Το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, θα ξεκινήσει τη λειτουργία του σύντομα σε κτήριο κοντά στο σταθμό μετρό<<Συγγρού – Φιξ>>. Περιβάλλεται στη δυτική πλευρά από τη λεωφόρο Συγγρού με έξι λωρίδες, στην ανατολική από την Καλλιρόης με έξι λωρίδες και το τραμ, και στη νότια από την Αμβροσίου Φραντζή με τέσσερις λωρίδες. Στη βόρεια πλευρά υπάρχει ένα τεράστιο στέγαστρο που καλύπτει την αίθουσα εισόδου που οδηγεί στο υπόγειο γκαράζ. Τα πεζοδρόμια γύρω από το μουσείο έχουν μικρό πλάτος με εξαίρεση το πεζοδρόμιο στην πλευρά της Καλλιρόης. Το μουσείο δηλαδή είναι αποκλεισμένο για τον πεζό. Βρίσκεται όμως κοντά σε αρχαιολογικούς – πολιτιστικούς χώρους και η δημιουργία ευχάριστων και ασφαλών περιπάτων θα προσελκύσει τουρίστες και κατοίκους της Αθήνας. Στην εργασία έγινε ανάλυση των εργαλείων που υπάρχουν για να ανασχεδιαστούν οι δρόμοι, προς όφελος των πεζών και των ποδηλατών. Επίσης έγινε αναφορά σε παλαιότερα παρόμοια έργα που έγιναν στην Αθήνα. Ορίστηκε η περιοχή μελέτης και έγινε κυκλοφοριακή και πολεοδομική ανάλυση. Παρουσιάστηκαν οι εναλλακτικές διαδρομές που μπορούν να ακολουθήσουν οι πεζοί και οι ποδηλάτες, για να περιηγηθούν ανάμεσα σε αυτούς τους χώρους και έγινε ανάλυση των διατομών των δρόμων. Για την πολεοδομική ανάλυση παρουσιάστηκαν οι πόλοι έλξης της περιοχής και οι χρήσεις γης. Για την κυκλοφοριακή ανάλυση μελετήθηκε το οδικό δίκτυο, τα μέσα μαζικής μεταφοράς που διασχίζουν την περιοχή, η κατάσταση των πεζοδρομίων, η συνδεσιμότητα μεταξύ των οικοδομικών τετραγώνων καθώς και ο φωτισμός και οι χώροι στάθμευσης στην περιοχή. Μετά την ανάλυση της περιοχής μελέτης, έγινε παρουσίαση των προτάσεων για να αναδιαμορφωθούν οι εναλλακτικές διαδρομές καθώς και ο χώρος δίπλα στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, που βρίσκεται η είσοδος για το υπόγειο γκαράζ του μετρό <<Συγγρού – Φιξ>>. Τέλος, έγινε αξιολόγηση των προτάσεων και αναφέρθηκαν τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διπλωματική εργασία. | el |
heal.abstract | The purpose of this study is to connect the National Museum of Modern Art, the museum of Acropolis and the Temple of Olympian Zeus. The National Museum of Modern Art, which will be open to the public soon, is located near the subway station “Syggrou – Fix”. It is surrounded, at the west side from the avenue Syggrou which has six lanes, at the east side from Kallirois with six lanes and the tram and at the south side from AmvrosiouFrantzi with four lanes. At the north side of the museum, there is a huge shelter that covers the hall entrance that leads to the underground garage. The pavements around the museum have small width, except the pavement at the side of Kallirois. The museum is cut off for the pedestrians. But it is located near cultural-archaeological sights and, as a result, the creation of pleasant and secure trails will attract both tourists and the citizens of Athens. In this study there was an introduction to the tools that already exist in order to recreate the roads, for the benefit of pedestrians as well as cyclists. Moreover, there was clear reference to similar older projects that had been carried out in Athens. The traffic area was defined and traffic and urban analysis followed. Alternative routes that could be followed by pedestrians and cyclists among these cultural-archaeological sites were presented and the cross sections of the roads were analyzed. At the stage of urban analysis, the main features of the target area and the land use were referred. At the stage of traffic analysis, the road network, the means of public transport that traverse the area, the sidewalks' situation and the connectivity of the blocks, as long as the lighting and the parking spaces were studied. After the analysis of the target area, there followed the presentation of the proposals for reformation of the alternative trails and of the area next to the National Museum of Modern Art, where the entrance to the underground parking space of the subway station “Syggrou-Fix” is to be found. In the end, there was evaluation of the proposals and the conclusions that arise from the study were listed. | en |
heal.advisorName | Βλαστός, Θάνος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.committeeMemberName | Φώτης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 150 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: