dc.contributor.author | Τσαρπαλής, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Tsarpalis, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2015-11-25T08:23:39Z | |
dc.date.available | 2015-11-25T08:23:39Z | |
dc.date.issued | 2015-11-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41630 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9845 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σχεδιαμός πεζογέφυρας | el |
dc.subject | Καλωδιωτή πεζογέφυρα | el |
dc.subject | Μεταλλική πεζογέφυρα | el |
dc.subject | Μελέτη πεζογέφυρας | el |
dc.subject | Footbridge on Poseidon avenue | en |
dc.subject | Πεζογέφυρα επί της λεωφ. Ποσειδώνος | el |
dc.subject | Cable-stayed footbridge | en |
dc.subject | Steel footbridge | en |
dc.subject | Footbridge design | en |
dc.subject | Footbridge study | en |
dc.title | Σχεδιασμός καλωδιωτής πεζογέφυρας | el |
dc.title | Design of a cable-stayed footbridge | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Επί της οδού Ποσειδώνος | el |
heal.secondaryTitle | On Poseidon Avenue | en |
heal.classification | Δομοστατική Μηχανική | el |
heal.classification | Structural Engineering | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-03-19 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη του φορέα μιας καλωδιωτής πεζογέφυρας. Το σημείο προορισμού της θα είναι η συμβολή των οδών Λεωφ. Ποσειδώνος και Αφροδίτης στη στάση του τραμ ''Τροκαντερό'' και θα έχει ως σκοπό την ασφαλή διέλευση των πεζών. Η επιλογή του συγκεκριμένου σημείου έγινε μετά από αναζήτηση επικίνδυνων διαβάσεων στους δρόμους της Αθήνας και ύστερα από μετρήσεις και απόψεις των κατοίκων της γύρω περιοχής, κρίθηκε από τις πλέον επικίνδυνες. Αρχικά, παρουσιάζεται μια εισαγωγή στις μεταλλικές γέφυρες και μια σύντομη περιγραφή των κινήτρων που με οδήγησαν στην συγκεκριμένη αναζήτηση και επιλογή. Στη συνέχεια γίνεται μία σύντομη περιγραφή της πεζογέφυρας, όπου παρουσιάζονται το στατικό της προσομοίωμα, τα γεωμετρικά της χαρακτηρικά και τα δομικά υλικά που χρησιμοποιούνται. Ύστερα περιγράφονται αναλυτικά οι φορτίσεις και οι σεισμικές δράσεις που εφαρμόζονται στην πεζογέφυρα, με βάση τους Ευρωκώδικες.Παρουσιάζονται επίσης οι οριακές καταστάσεις και οι συνδυασμοί των δράσεων, με βάση τους οποίους γίνεται ο έλεγχος επάρκειας των διατομών της γέφυρας. Στη συνέχεια γίνεται μία περιγραφή του προγράμματος προσομοίωσης (Sofistik) με το οποίο έγιναν οι αναλύσεις, η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την μόρφωση του προσομοιώματος και τέλος η παρουσίασή του. Κατόπιν, πραγματοποιείται διαστασιολόγηση των επιμέρους στοιχείων της γέφυρας, περιγραφή των φάσεων ανέγερσης και τέλος έλεγχος των μελών στις οριακές καταστάσεις καθώς και σε κάθε φάση κατασκευής. Ακολούθως, υπολογίζονται τα εφέδρανα και επιλέγεται τύπος και διαστάσεις. Στα τελευταία κεφάλαια γίνεται περιγραφή και αναπαράσταση των συνδέσεων και μελέτη της δυναμικής απόκρισης της πεζογέφυρας. Για την μελέτη χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό Sofistik 2012-Student edition-, ενώ τα σχέδια, οι μορφοποιήσεις των φωτογραφιών και η ρεαλιστική απεικόνιση του έργου έγιναν με χρήση των προγραμμάτων AutoCAD, Photoshop και SketchUp αντίστοιχα. | el |
heal.abstract | Subject of the present dissertation is the study of the carrier of a stayed-cable footbridge to be placed on the intersection of Poseidonos Avenue and Aphroditis street, at Trokantero tram station, in order to secure safe pedestrian crossing. After looking into a number of dangerous Athenian street crossings, taking measurements and considering the views of the residents the particular point was chosen as one of the most hazardous. To begin with, there is an introduction to metal bridges and a brief presentation of the motives that led me to the choice in question.What follows is a description of the bridge with reference to its static simulant, the geometrical characteristiks and the building materials to be used. I then analytically refer to the loads and the seismic strains, in accordance to the Eurocodes. A presentation of the extreme condition and the combinations of acting loads on which the efficiency control of the section of the bridge is based follows. In continuation, I describe the simulation program (Sofistik) used to carry out my analyses, the procedure followed to form the simulant and finally its actual presentation.Then the particular elements of the bridge are dimensioned, the various stages of the construction are described as well as the examining if its parts under extreme conditions and during each stage. The calculation of the bearings, the selection of their type and dimensions follow. In the last chapters a description as well as a depiction of the bridge will be found. The Sofistik 2012-Student Edition- was used to carry out the study and the AutoCAD, Photoshop and SketchUp programmes to respectively design, formulate the photographs and realistically depict the structure. | en |
heal.advisorName | Ιωάννης, Βάγιας | el |
heal.advisorName | Vayas, Ioannis | en |
heal.committeeMemberName | Θανόπουλος, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Ραυτογιάννης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βάγιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 102 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: