HEAL DSpace

Σχεδιασμός δίδυμης καμπύλης καλωδιωτής πεζογέφυρας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καλλιγά, Αλεξία-'Ιρις el
dc.contributor.author Μωραλόγλου, Ιωάννης el
dc.contributor.author Kalliga, Alexia-Iris en
dc.contributor.author Moraloglou, Ioannis en
dc.date.accessioned 2015-11-25T09:09:11Z
dc.date.available 2015-11-25T09:09:11Z
dc.date.issued 2015-11-25
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41642
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11077
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σύμμικτες γέφυρες el
dc.subject Composite bridges en
dc.subject Καλωδιωτές γέφυρες el
dc.subject Cable stayed bridges en
dc.subject Πεζογέφυρες el
dc.subject Pedestrian bridges en
dc.subject Καμπύλη σε κάτοψη el
dc.subject Curved in plan en
dc.subject Γέφυρα πολλών κατευθύνσεων el
dc.subject Multidirectional bridge en
dc.title Σχεδιασμός δίδυμης καμπύλης καλωδιωτής πεζογέφυρας el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Design of a twin curved in plan cable stayed pedestrian bridge en
heal.classification Σχεδιασμός γεφυρών el
heal.classification Bridge design en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-03-19
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός μίας καλωδιωτής σύμμικτης πεζογέφυρας καμπύλης σε κάτοψη. Η υπό μελέτη περιοχή είναι η διασταύρωση της Λεωφόρου Αθηνών και της οδόύ Καραϊσκάκη στο Χαϊδάρι (Παλατάκι). Λόγω της σημαντικής και προς κάθε κατυεύθυνση ροής πεζών στο σημείο αυτό, ο σχεδιασμός της γέφυρας έχει στόχο να είναι δυνατή η πρόσβαση σε αυτή από όλα τα άκρα της διασταύρωσης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά τα μέλη από τα οποία αποτελείται η πεζογέφυρα και ο τρόπος στήριξής τους. Γίνεται επίσης υπολογισμός των δράσεων και μορφώνονται οι συνδυασμοί δράσεων με τους οποίους θα γίνουν οι απαιτούμενοι έλεγχοι. Τέλος, περιγράφονται οι φάσεις κατασκευής της γέφυρας οι οποίες έχουν ληφθεί υπόψιν στην ανάλυση. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο τρόπος προσομοίωσης του φορέα στο λογισμικο ανάλυσης Sofistik GmbH. Η εισαγωγή και η ανάλυση των φάσεων κατασκευής της πεζογέφυρας έγινε μέσω του υποπρογράμματος Construction Stage Manager, ώστε να προσομοιωθεί η πραγματική συμπεριφορά του φορέα. Ακολοθούν αναλυτικά οι έλεγχοι που έγιναν για κάθε μέλος της πεζογέφυρας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο τρόπος πρόσβασης στην πεζογέφυρα. Πιο συγκεκριμένα, επιλέγεται να κατασκευαστούν τέσσερις ράμπες ανάβασης, μία σε κάθε άκρο της διασταύρωσης. Ακολουθεί η αναλυτική περιγραφή της γεωμετρίας τους και η διαστασιολόγηση και όπλιση των μελών που την αποτελούν. Τέλος, μελετάται η δυναμική απόκριση της πεζογέφυρας υποβαλλόμενη σε φορτία διέλευσης πεζών. Τα φορτία προσομοιώθηκαν στο πρόγραμμα Sofistik με την βοήθεια του υποπρογράμματος DYNA. Η ανάλυση έγινε για φορτίο ενός πεζού και συχρονισμένης ομάδας 8 και 20 πεζών. el
heal.abstract The goal of this diploma thesis is the design of a twin, cable-stayed, curved in plan pedestrian bridge. The under study area is the intersection of Athinon Avenue and Karaiskaki Street at Haidari (Palataki). Due to the heavy and multidirectional pedestrian flow, the bridge is designed to be accessible from each corner of the intersection. The first chapter presents the structural elements of the bridge. In addition, the loads that act upon the bridge are calculated and the load combinations are formed. Finally, there is a description of the construction stages of the footbridge, which have been taken into consideration for the analysis. The second chapter includes the modeling procedure of the footbridge for the analysis using the Sofistik GmbH software. The input and analysis of the load combinations in each construction stage was performed using the subprogram Construction Stage Manager is used. Moreover, each structural element of the bridge is checked under the Ultimate Limit State and the Serviceability Limit State load combinations. At the third chapter the access to the bridge is examined. Specifically, four ramps will be constructed, one at each corner of the intersection. Furthermore, the ramps’ geometry is analyzed and the members that form them are designed. Finally, a dynamic analysis for the pedestrian induced loading is performed. The analysis is made with the use of the DYNA subprogram. The pedestrian loadings correspond to the movement of one pedestrian and the movement of a group of eight and twenty pedestrians. en
heal.advisorName Βάγιας, Ιωάννης el
heal.advisorName Καρυδάκης, Φαίδων el
heal.advisorName Karydakis, Phaedon en
heal.committeeMemberName Ραυτογιάννης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Θανόπουλος, Παύλος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 98 σ. en
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα