dc.contributor.author |
Κιούρτη, Παναγιώτα
|
el |
dc.contributor.author |
Kiourti, Panagiota
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-12-01T12:41:44Z |
|
dc.date.available |
2015-12-01T12:41:44Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41722 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11089 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ανάλυση συναισθήματος |
el |
dc.subject |
Sentiment analysis |
en |
dc.subject |
N-gram γράφοι |
el |
dc.subject |
Ταξινόμηση πολικότητας κειμένου |
el |
dc.subject |
Επιβλεπόμενη μηχανική μάθηση |
el |
dc.subject |
Απλοϊκό μοντέλο Bayes |
el |
dc.subject |
N-gram graph |
en |
dc.subject |
Polarity classification |
en |
dc.subject |
Supervised machine learning |
en |
dc.subject |
Naive Bayes model |
en |
dc.title |
Ανάλυση συναισθήματος με χρήση υβριδικών n-grams |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ανάλυση συναισθήματος |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-10-23 |
|
heal.abstract |
Η ανάλυση συναισθήματος είναι ένας τομέας που αναπτύχθηκε από την ανάγκη αναγνώρισης του συναισθήματος της κοινής γνώμης πάνω σε ένα θέμα μέσα από τον μεγάλο όγκο πληροφορίας ελεύθερης μορφής που διατίθεται στο διαδίκτυο. Οι μέθοδοι ανάλυσης συναισθήματος περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων και στατιστικές προσεγγίσεις με την χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης. Η εκπαίδευση των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης χρησιμοποιώντας χαρακτηριστικά που εξάγονται από τα κείμενα παρέχουν ένα μοντέλο για την πρόβλεψη της πολικότητας νέων κειμένων.
Στην εργασία αυτή μελετάμε την ανάλυση συναισθήματος σε δεδομένα κριτικής ταινιών με χρήση μηχανικής μάθησης και εξετάζουμε πώς η ακρίβεια ταξινόμησης της πολικότητας των κειμένων εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο τα χαρακτηριστικά που εξάγουμε από τα κείμενα εκμεταλλεύονται τη δομή του. Μελετάμε μία μέθοδο που εξάγει χαρακτηριστικά χρησιμοποιώντας την σύνθεση του κειμένου με διαφορετικό τρόπο από ότι μία πιο κλασική μέθοδος. Συγκρίνουμε τις δυο μεθόδους και τις συνδυάζουμε για την δημιουργία μίας νέας προσέγγισης στον τομέα αυτό. Αξιολογούμε την σχετική επίδοση των τριών μοντέλων και την επίδραση παραμέτρων όπως το πλήθος των δεδομένων, ο αλγόριθμος μάθησης αλλά και η ύπαρξη ή όχι προεπεξεργασίας των κειμένων. |
el |
heal.advisorName |
Βαρβαρίγου, Θεοδώρα |
el |
heal.committeeMemberName |
Βαρβαρίγος, Εμμανουήλ |
el |
heal.committeeMemberName |
Λούμος, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
162 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|