dc.contributor.author | Βαλαβάνης, Βασίλειος | el |
dc.contributor.author | Valavanis, Vasileios | en |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:31:31Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:31:31Z | |
dc.date.issued | 2015-12-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41725 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10617 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ποδήλατα | el |
dc.subject | Παράμετροι | el |
dc.subject | Ποδηλατόδρομοι | el |
dc.subject | Ποδηλάτες | el |
dc.subject | Μέσα μετακίνησης | el |
dc.subject | Bikes | en |
dc.subject | Bikers | en |
dc.subject | Bike routes | en |
dc.subject | Parameters | en |
dc.subject | Mode choice | en |
dc.title | Παράμετροι επιλογής του ποδηλάτου ως μέσο μετακίνησης στην πόλη της Αθήνας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά έργα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-10-23 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι ο προσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την επιλογή του ποδηλάτου ως μέσο μετακίνησης. Η έρευνα έλαβε χώρα στη πόλη της Αθήνας, νε τη μέθοδο του ερωτηματολογίου δεδηλωμένων προτιμήσεων και συμμετείχαν 119 μετακινούμενοι. Το ερωτηματολόγιο το οποίο κλήθηκαν να συμπληρώσουν αποτελείται από τέσσερα μέρη. Στο πρώτο μέρος του ερωτηματολογίου τίθενται ερωτήσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά μετακίνησης των ερωτηθέντων, όπως τα μέσα μετα μεταφοράς που χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους, καθώς και η συμπεριφορά που ακολουθούν κατα τηνμετακίνηση τους. Στο δεύτερο μέρος του ερωτηματολογίου παρουσιάζονται μια σειρά από σενάρια, στα οποία καλούνται να απαντήσουν πόσο πιθανή είναι η χρήση του ποδηλάτου από τους ίδιους σε κάθε ένα από αυτά. Στο τρίτο μέρος του ερωτηματολογίου διερευνώνται οι προσωπικές προτιμήσεις των ερωτηθέντων σε σχέση με τη χρήση του ποδηλάτου. Τέλος στο τέταρτο μέρος εξετάζονται τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά των ερωτηθέντων. Οι παράγοντες επιλογής ποδηλάτου εξετάστηκαν μέσω του διατεταγμένου μοντέλο probit. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν δείχνουν πως ιδιαίτερο ρόλο στην επιλογή του ποδηλάτου διαδραματίζουν η απόσταση, η ύπαρξη υποδομών και ο σκοπός μετακίνησης. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν επίσης πως ηηλικία και η κατοχή αυτοκινήτου επιδρούν σημαντικά στην επιλογή μέσου μετακίνησης. Ακόμα, η χρήση ορισμένων μέσων μεταφοράς μπορεί να οδηγήσει σε άυξηση της χρήσης του ποδηλάτου. Ορισμένες γενικές αποψεις των μετακινουμένων αποδείχθηκαν σημαντικές όπως η μεταφορά αγαθών και προσώπων ως αποθαρρυντικός παράγοντας για την χρήση του ποδηλάτου. Τέλος αναλύθηκαν υποσύνολα του δείγματος, προκειμένου να κατανοηθεί καλύτερα η συμπεριφορά των μετακινουμένων. | el |
heal.advisorName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 126 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: