dc.contributor.author | Τσουγκράνης, Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Tsougkranis, Stefanos | en |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:51:02Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T13:51:02Z | |
dc.date.issued | 2015-12-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41727 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10643 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αγωγοί | el |
dc.subject | Γ.Π.Σ. | el |
dc.subject | Γεωκίνδυνοι | el |
dc.subject | Σεισμοί | el |
dc.subject | Χάραξη | el |
dc.subject | Pipelines | en |
dc.subject | Routing | en |
dc.subject | GIS | en |
dc.subject | Geohazards | en |
dc.subject | Earthquakes | en |
dc.title | Ανάπτυξη εργαλείου υποστήριξης αποφάσεων σε περιβάλλον γεωγραφικών πληροφοριακών συστημάτων για την αποφυγή γεωκινδύνων κατά την χάραξη αγωγών μεγάλου μήκους | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών | el |
heal.classification | Τεχνικά έργα υποδομής | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-10-23 | |
heal.abstract | Η χρήση των αγωγών μεταφοράς ενεργειακών υλών εντοπίζεται για πρώτη φορά λίγο μετά την πρώτη εξόρυξη πετρελαίου το 1859. Με το πέρασμα των δεκαετιών, οι ενεργειακές ανάγκες του πλανήτη αυξήθηκαν ραγδαία και δυσανάλογα με τον πληθυσμό του, καθιστώντας την διακίνηση και διαχείριση των διαθέσιμων ενεργειακών πόρων ένα σημαντικό παγκόσμιο ζήτημα. Η τριβή των σχετικών επιστημόνων με τα συσσχετιζόμενα, με το πρόβλημα, φαινόμενα οδήγησε στην όλο καιο πληρέστερη θέωρηση του και στον καθορισμό του περίπλοκου χαρακτήρα του, ο οποίος δομείται από κοινωνικές, διοικητικές, οικονομικές και χωρικές συνιστώσες. Επιπρόσθετα, για να ανταπεξέλθει στις αυξημένες παγκόσμιες απαιτήσεις, η επιστημονική κοινότητα ανέπτυξε την απαραίτητη τεχνολογία για την υποστήριξη αποφάσεων σχετικά με την διαδικασία επίλυσης του. Παρ'όλη, όμως, την αυξημένη ευαισθητοποίηση, η συμπερίληψη των σεισμικών φαινομένων ως κριτήρια στην διαδικασία απέχει πολύ από το να κριθεί επιτυχημένη. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται, λοιπόν, ένα εργαλείο υποστήριξης αποφάσεων σε περιβάλλον γεωγραφικού πληροφοριακού συστήματος, με κύριο στόχο την διερεύνηση της χρησιμότητας των Γ.Π.Σ. στον καθορισμό των χωρικών συνιστωσών ενός αγωγού μεταφοράς ενεργειακών υλών, μεγάλου μήκους, και την τελική του χάραξη στην χερσαία αλλά και υποθαλάσσια περίπτωση. Οι χωρικές συνιστώσες στις οποίες εστιάζει αποτελούν οι περιοχές πιθανής εμφάνισης γεωκινδύνων υπό σεισμικές, κυρίως, συνθήκες. | el |
heal.advisorName | Καττής, Μαρίνος | el |
heal.advisorName | Ψαρρόπουλος, Πρόδρομος | el |
heal.committeeMemberName | Καττής, Μαρίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαρρόπουλος, Πρόδρομος | el |
heal.committeeMemberName | Τσομπανάκης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 136 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: