dc.contributor.author |
Κουρμπέτης, Παναγιώτης
|
el |
dc.contributor.author |
Kourmpetis, Panagiotis
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-12-11T13:26:21Z |
|
dc.date.available |
2015-12-11T13:26:21Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-11 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41775 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11061 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μοντελοποίηση και διάγνωση βλαβών RTM322 |
el |
dc.title |
Μοντελοποίηση και διάγνωση βλαβών του στροβιλοκινητήρα παραγωγής μηχανικής ισχύος RTM322 |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανική ρευστών |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-03-19 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία σκοπό έχει τη δημιουργία ενός υπολογιστικού μοντέλου για το στροβιλοκινητήρα παραγωγής μηχανικής ισχύος RTM322, και τη χρήση του μοντέλου αυτού για τη διάγνωση βλαβών. Η εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας γίνεται ύστερα από πρόταση της Διεύθυνσης Τεχνικού Σώματος του Γενικού Επιτελείου Στρατού. (ΓΕΣ/ΔΤΧ).
Το υπολογιστικό μοντέλο που προσομοιώνει τη λειτουργία του στροβιλοκινητήρα, πραγματοποιείται με τη χρήση του υπολογιστικού προγράμματος PROOSIS. Η υλοποίηση του μοντέλου επιτυγχάνεται με τη χρήση δεδομένων από την ανοιχτή βιβλιογραφία και από δεδομένα πτήσης, που προέκυψαν από δοκιμαστικές πτήσεις των ελικοπτέρων ΝΗ90 του Ελληνικού Στρατού, αλλά και από δεδομένα πτήσης ελικοπτέρου MRH90 του Αυστραλιανού Στρατού.
Η μοντελοποίηση ξεκινάει με τη συλλογή δεδομένων από την ανοιχτή βιβλιογραφία και τη δημιουργία του σχηματικού διαγράμματος της μηχανής. Γίνεται αλλαγή των παραμέτρων των συνιστωσών και επιλέγεται ένα σημείο λειτουργίας ως σημείο σχεδίασης. Από την διαδικασία αυτή προκύπτουν οι συντελεστές κλίμακας για τους χάρτες λειτουργίας και όλα τα απαραίτητα μεγέθη για την προσομοίωση του μοντέλου εκτός του σημείου σχεδίασης.
Στη συνέχεια, το υπολογιστικό μοντέλο προσομοιώνεται στις συνθήκες των μετρήσεων από τις πτήσεις και γίνεται μία σύγκριση των αποτελεσμάτων των μεγεθών που υπολογίζονται από το υπολογιστικό πρόγραμμα του PROOSIS με αυτές. Οι αποκλίσεις που παρατηρούνται είναι εξαιρετικά ικανοποιητικές, επομένως η διαδικασία μοντελοποίησης που ακολουθήθηκε θεωρείται αξιόπιστη και επιτυχής.
Τέλος, χρησιμοποιείται το γενικό υπολογιστικό μοντέλο για τη δημιουργία υπογραφών βλαβών, με σκοπό τη διερεύνηση της δυνατότητας εξαγωγής διαγνωστικής πληροφορίας από τις διαθέσιμες μετρήσεις του κινητήρα και την μελέτη της συνολικής χειροτέρευσης του κινητήρα. |
el |
heal.advisorName |
Αρετάκης, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννάκογλου, Κυριάκος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αρετάκης, Νικόλαος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Θερμικών Στροβιλομηχανών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
138 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|