HEAL DSpace

Μοντελοποίηση και διάγνωση βλαβών του στροβιλοκινητήρα παραγωγής μηχανικής ισχύος RTM322

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κουρμπέτης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Kourmpetis, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2015-12-11T13:26:21Z
dc.date.available 2015-12-11T13:26:21Z
dc.date.issued 2015-12-11
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41775
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11061
dc.rights Default License
dc.subject Μοντελοποίηση και διάγνωση βλαβών RTM322 el
dc.title Μοντελοποίηση και διάγνωση βλαβών του στροβιλοκινητήρα παραγωγής μηχανικής ισχύος RTM322 el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανική ρευστών el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-03-19
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία σκοπό έχει τη δημιουργία ενός υπολογιστικού μοντέλου για το στροβιλοκινητήρα παραγωγής μηχανικής ισχύος RTM322, και τη χρήση του μοντέλου αυτού για τη διάγνωση βλαβών. Η εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας γίνεται ύστερα από πρόταση της Διεύθυνσης Τεχνικού Σώματος του Γενικού Επιτελείου Στρατού. (ΓΕΣ/ΔΤΧ). Το υπολογιστικό μοντέλο που προσομοιώνει τη λειτουργία του στροβιλοκινητήρα, πραγματοποιείται με τη χρήση του υπολογιστικού προγράμματος PROOSIS. Η υλοποίηση του μοντέλου επιτυγχάνεται με τη χρήση δεδομένων από την ανοιχτή βιβλιογραφία και από δεδομένα πτήσης, που προέκυψαν από δοκιμαστικές πτήσεις των ελικοπτέρων ΝΗ90 του Ελληνικού Στρατού, αλλά και από δεδομένα πτήσης ελικοπτέρου MRH90 του Αυστραλιανού Στρατού. Η μοντελοποίηση ξεκινάει με τη συλλογή δεδομένων από την ανοιχτή βιβλιογραφία και τη δημιουργία του σχηματικού διαγράμματος της μηχανής. Γίνεται αλλαγή των παραμέτρων των συνιστωσών και επιλέγεται ένα σημείο λειτουργίας ως σημείο σχεδίασης. Από την διαδικασία αυτή προκύπτουν οι συντελεστές κλίμακας για τους χάρτες λειτουργίας και όλα τα απαραίτητα μεγέθη για την προσομοίωση του μοντέλου εκτός του σημείου σχεδίασης. Στη συνέχεια, το υπολογιστικό μοντέλο προσομοιώνεται στις συνθήκες των μετρήσεων από τις πτήσεις και γίνεται μία σύγκριση των αποτελεσμάτων των μεγεθών που υπολογίζονται από το υπολογιστικό πρόγραμμα του PROOSIS με αυτές. Οι αποκλίσεις που παρατηρούνται είναι εξαιρετικά ικανοποιητικές, επομένως η διαδικασία μοντελοποίησης που ακολουθήθηκε θεωρείται αξιόπιστη και επιτυχής. Τέλος, χρησιμοποιείται το γενικό υπολογιστικό μοντέλο για τη δημιουργία υπογραφών βλαβών, με σκοπό τη διερεύνηση της δυνατότητας εξαγωγής διαγνωστικής πληροφορίας από τις διαθέσιμες μετρήσεις του κινητήρα και την μελέτη της συνολικής χειροτέρευσης του κινητήρα. el
heal.advisorName Αρετάκης, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Μαθιουδάκης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιαννάκογλου, Κυριάκος el
heal.committeeMemberName Αρετάκης, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Θερμικών Στροβιλομηχανών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 138 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής