dc.contributor.author | Τριανταφύλλου, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Triantafyllou, Konstantinos | en |
dc.date.accessioned | 2016-02-03T10:10:10Z | |
dc.date.available | 2016-02-03T10:10:10Z | |
dc.date.issued | 2016-02-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41923 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11461 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά συστήματα πλοίου | el |
dc.subject | Συστήματα γείωσης | el |
dc.subject | Αγείωτο σύστημα | el |
dc.subject | Συμπαγώς γειωμένο σύστημα | el |
dc.subject | Μονοφασικά βραχυκυκλώματα | el |
dc.subject | Μέθοδος συμμετρικών συνιστωσών | el |
dc.subject | WinIGS | en |
dc.subject | Ships power systems | en |
dc.subject | Grounding systems | en |
dc.subject | Isolated neutral | en |
dc.subject | Solidly grounded systems | en |
dc.subject | Line to Neutral (L-N) | en |
dc.subject | Line to Line (L-L) | en |
dc.subject | Three phase short circuits | en |
dc.subject | Symmetric components | en |
dc.subject | Διφασικά βραχυκυκλώματα | el |
dc.subject | Τριφασικά βραχυκυκλώματα | el |
dc.title | Μελέτη βραχυκυκλωμάτων σε ηλεκτρικό δίκτυο πλοίου | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ηλεκτρικά δίκτυα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-10-14 | |
heal.abstract | Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη βραχυκυκλωμάτων σε ηλεκτρικό δίκτυο πλοίου βάσει διεθνών προτύπων και κανονισμών. Αρχικά, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά (τάση, συχνότητα, ποιότητα ισχύος) των συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας των πλοίων, καθώς επίσης και οι ιδιαιτερότητές τους. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην περιγραφή και στη σύγκριση των διάφορων μεθοδολογιών γείωσης του ουδετέρου που εφαρμόζονται σε πλοία ανάλογα με τη λειτουργία τους. Επιπλέον, αναλύονται οι κατηγορίες, οι συνέπειες και οι μέθοδοι προστασίας των βραχυκυκλωμάτων. Παράλληλα, εξετάζεται η συμπεριφορά των ηλεκτρικών στοιχείων κατά το βραχυκύκλωμα και η μέθοδος των συμμετρικών συνιστωσών για τον υπολογισμό του. Εν συνεχεία, ακολουθεί περιγραφή του προγράμματος WinIGS (Windows Based Integrated Grounding System) και της διαδικασίας εισαγωγής των δεδομένων σε αυτό. Οι προσομοιώσεις που πραγματοποιήθηκαν αφορούν πλοίο στην κανονική κατάσταση πορείας του και στην κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Στην πρώτη περίπτωση, δεν υπήρχε εκούσια σύνδεση του ουδετέρου στη γη (αγείωτο σύστημα), ενώ στη δεύτερη ο ουδέτερος γειώνεται απευθείας στη γη (συμπαγώς γειωμένο). Εν κατακλείδι, αξίζει να σημειωθεί πως η κάθε προσομοίωση συνοδεύεται από παρατηρήσεις και επεξηγήσεις. Τα συμπεράσματα, στο τέλος της εργασίας, αξιολογούν τα αποτελέσματα και τα πορίσματα που εξήχθησαν. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis is to study the short circuits in electrical board networks based on international standards and regulations. Initially, the main characteristics (voltage, frequency, power quality) of electric power systems that are applied on ships, as well as their specific characteristics, are presented. Particular emphasis is given to the description and the comparison among different methodologies of grounding the neutral point, which are applicable to ships depending on their function. Furthermore, the categories of short circuits, the consequences and the methods of protection are analyzed. Moreover, the behavior of electrical components during short circuits is studied and the computational method of the symmetrical components is analyzed. Subsequently, a description of WinIGS (Windows Based Integrated Grounding System) program’s functions is provided. Ships’ normal and in emergency operation are analyzed on the simulations. In the first case, there was no intentional connection between the systems’ neutral point and earth (isolated from earth system), while in the second the neutral is grounded directly to ships’ hull (solidly earthed). In conclusion, it is worth noting that each simulation is accompanied by comments and explanations. The conclusions at the end of thesis, evaluate the results and conclusions reached. | en |
heal.advisorName | Σταθόπουλος, Ιωάννης | el |
heal.advisorName | Νικολοπούλου, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Σταθόπουλος, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Τοπαλής, Φραγκίσκος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόνος, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 137 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
The following license files are associated with this item: