dc.contributor.author |
Γρηγορίου, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Grigoriou, Konstantinos
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-02-05T12:24:18Z |
|
dc.date.available |
2016-02-05T12:24:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41942 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11349 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Καύσιμα |
el |
dc.subject |
Ναυτιλιακά καύσιμα |
el |
dc.subject |
Ενέργεια |
el |
dc.subject |
Φυσικό αέριο |
el |
dc.subject |
Υγροποιημένο φυσικό αέριο |
el |
dc.subject |
Θαλάσσιες μεταφορές |
el |
dc.subject |
Παγκόσμια αγορά ενεργείας |
el |
dc.subject |
lng |
el |
dc.subject |
Marine fuel |
el |
dc.subject |
Green fuel |
el |
dc.subject |
Natural gas |
el |
dc.subject |
Energy |
el |
dc.subject |
lng tank |
el |
dc.subject |
lng carrier |
el |
dc.subject |
lng price |
el |
dc.title |
Παγκόσμια αγορά ενέργειας και διαμόρφωση αγοράς ΥΦΑ (LNG). Mε έμφαση στη χρήση ως ναυτιλιακό καύσιμο |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Liquefied natural gas |
el |
heal.classificationURI |
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85077334 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-04-20 |
|
heal.abstract |
Η εργασία ξεκινάει με μια επισκόπηση της παγκοσμιας αγορας ενεργειας και πως αλληλεπιδρούν οι διαφορες μορφεσ μεταξυ τους.Στη συνέχεια γινεται εκτενής αναφορά στην αγορα φυσικού αερίου καθώς και τα πλεονεκτηματα μεταφορας με τη μορφή LNG.Μετεπείτα αναφέρομαι στα πλοία που χρησιμοποιούν LNG για καύσιμο και περιγράφονται οι τεχνολογικες διαφορές.Τελος γινεται μια αναλυση στη τιμη του φυσικου αεριου (πως διακυμαίνεται και από τι επηρεαζεται )και γίνεται μια προσπάθεια εκτίμησης της πορε'ιας της τιμης μακροπρόθεσμα.Οι κανονισμοί και τα θεματα της κλιματικης αλλαγης θα απασχολησουν εντονα τον μηχανικο τα επομενα χρονια οπου θα κλιθει να δωσει λυσεις πιο αποδοτικες και συμφερουσες αλλα και οικολογικα συμβατες (green engineering).Η χρηση του ΦΑ ειναι ενα βημα προς αυτην την κατεύθηνση. |
el |
heal.advisorName |
Λυρίδης, Δημήτρης |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπανικολάου, Βεντίκος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
110 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|