dc.contributor.author | Ρεϊτζοπούλου, Όλγα | el |
dc.contributor.author | Reitzopoulou, Olga | en |
dc.date.accessioned | 2016-02-09T13:45:00Z | |
dc.date.available | 2016-02-09T13:45:00Z | |
dc.date.issued | 2016-02-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41971 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8377 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Οδικά ατυχήματα | el |
dc.subject | Road accidents | en |
dc.subject | Οδική ασφάλεια | el |
dc.subject | Σοβαρότητα ατυχήματος | el |
dc.subject | Τύπος σύγκρουσης οχήματος | el |
dc.subject | Λογαριθμογραμμική ανάλυση λόγου | el |
dc.subject | Road safety | en |
dc.subject | Accident severity | en |
dc.subject | Vehicle collision type | en |
dc.subject | Log-rate analysis | en |
dc.title | Διερεύνηση της επιρροής του τύπου σύγκρουσης οχημάτων στη σοβαρότητα των οδικών ατυχημάτων στην Ελλάδα | el |
dc.title | Investigation of the effect of vehicle collision type on road accident severity in Greece | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Transponting | el |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-03 | |
heal.abstract | Στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής του τύπου σύγκρουσης οχημάτων στη σοβαρότητα των οδικών ατυχημάτων στην Ελλάδα. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, χρησιμοποιήθηκαν κατάλληλα επεξεργασμένα στοιχεία για την περίοδο 2007-2011 στην Ελλάδα από τη βάση δεδομένων του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής του ΕΜΠ και αναπτύχθηκαν μοντέλα λογαριθμογραμμικής ανάλυσης λόγου. H σοβαρότητα επιλέχθηκε να εκφράζεται ως ο λόγος του αριθμού των νεκρών και των βαριά τραυματιών προς τον αριθμό των ελαφρά τραυματιών. Η ανάλυση αυτή οδήγησε στον προσδιορισμό της επιρροής των παραμέτρων που επιλέχθηκαν, δηλαδή του τύπου περιοχής και του τύπου οχήματος που συμμετέχει στην εμπλοκή, στη σοβαρότητα του ατυχήματος. Προέκυψε ότι η σοβαρότητα των ατυχημάτων είναι υψηλότερη για τους επιβαίνοντες των επιβατικών οχημάτων και των μοτοσυκλετών, ενώ ο τύπος του συγκρουόμενου οχήματος που επηρεάζει περισσότερο τη σοβαρότητα είναι το επιβατικό όχημα και το φορτηγό. Η επιρροή αυτή είναι μεγαλύτερη στις μη κατοικημένες περιοχές. | el |
heal.abstract | The present Diploma Thesis aims to investigate the effect of vehicle collision type on road accident severity in Greece. For the achievement of this objective, appropriately processed data for the period 2007-2011 in Greece were used from the database of the Department of Transportation Planning and Engineering of the National Technical University of Athens (NTUA) and the log-rate analysis models were developed. Severity has been chosen to be expressed as the rate of number of persons killed and seriously injured divided by the number of slightly injured persons. The analysis led to the investigation of the impact of the chosen parameters, which are region type, vehicle type involved, on accident severity. It appears that the severity is higher for the passengers of passenger cars and motorcycles, while the vehicle type of the opponent car that affects more the severity is passenger car and truck. This impact is higher outside urban areas. | en |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 127 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: