HEAL DSpace

Βιώσιμη κινητικότητα στο Δήμο Ζωγράφου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θεοδόσης-Κοντός, Κωνσταντίνος el
dc.contributor.author Theodosis-Kontos, Konstantinos en
dc.date.accessioned 2016-03-09T07:33:08Z
dc.date.available 2016-03-09T07:33:08Z
dc.date.issued 2016-03-09
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42109
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10664
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ *
dc.subject Βιώσιμη ανάπτυξη el
dc.subject Γραμμή 4 μετρό el
dc.subject Μετακινήσεις el
dc.subject Πολυτεχνειούπολη el
dc.subject Mobility en
dc.subject Metro line 4 en
dc.subject NTUA Zografou en
dc.subject Transportation en
dc.subject Topography en
dc.title Βιώσιμη κινητικότητα στο Δήμο Ζωγράφου el
dc.title Sustainable mobility in Zografou en
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Μελέτη περίπτωσης: Η σύνδεση του κέντρου του Δήμου με την Πολυτεχνειούπολη el
heal.secondaryTitle Case study: The connection of the municipality center to campus en
heal.classification Πολεοδομία el
heal.classification Συγκοινωνιακή Υποδομή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-03
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει τίτλο «Βιώσιμη κινητικότητα στο Δήμο Ζωγράφου. Μελέτη περίπτωσης: η σύνδεση του κέντρου του Δήμου με την Πολυτεχνειούπολη». Η ανάπτυξη της βιώσιμης κινητικότητας είναι μία επιτακτική ανάγκη, και αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία και την εξυπηρέτηση των αστικών δραστηριοτήτων, ιδιαίτερα στις ελληνικές πόλεις όπου οι περιορισμοί που προκύπτουν από την πυκνή δόμηση, το άναρχο οδικό δίκτυο και την τοπογραφία δυσχεραίνουν τη χρήση του ιδιωτικού αυτοκινήτου, και ταυτόχρονα επιβαρύνονται από τις οχλήσεις που αυτή παράγει. Στηριζόμενη στη διεθνή εμπειρία και σε επιτυχημένα παραδείγματα σχεδιασμού του δημόσιου χώρου με βάση τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας και έχοντας ως βάση τις κατατεθειμένες προτάσεις των αρμόδιων υπηρεσιών για την οργάνωση του χώρου στο δήμο Ζωγράφου, αυτή η εργασία προτείνει παρεμβάσεις στην οργάνωση των μετακινήσεων στην περιοχή. Με κεντρικό άξονα την εγκατάσταση τριών σταθμών της νέας γραμμής 4 του μετρό στο δήμο Ζωγράφου και την αλλαγή στο συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης που αυτή θα προκαλέσει, διερευνώνται και αξιολογούνται κατ’ αρχήν τα χαρακτηριστικά της υφιστάμενης κατάστασης του δήμου και στη συνέχεια της περιοχής της μελέτης περίπτωσης – των εγκαταστάσεων του ΕΜΠ στου Ζωγράφου,της λεγόμενης Πολυτεχνειούπολης. Στη συνέχεια, προτείνεται η οργάνωση των μετακινήσεων από το κέντρο του δήμου προς την Πολυτεχνειούπολη και αντίστροφα, με τέτοιο τρόπο ώστε να διασφαλίζει την ευχάριστη και ασφαλή μετακίνηση όλων των τύπων μετακινούμενων αλλά κυρίως αυτών που επιλέγουν ήπιους τρόπους μετακίνησης τόσο ως επισκέπτες όσο και ως μόνιμοι κάτοικοι. Παρόλο που οι προτάσεις που αναπτύσσονται μπορεί να δίνουν την εντύπωση ότι δεν έχουν συνολικό χαρακτήρα, κυριαρχεί η πεποίθηση ότι μπορούν να αλλάξουν πραγματικά την ποιότητα του αστικού χώρου και μαζί με αυτόν της καθημερινής ζωής στην πόλη. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο στόχος της παρούσας εργασίας, καθώς ζητούμενο δεν αποτελεί μόνο η εφαρμογή της συγκεκριμένης πρότασης αλλά κυρίως η ανάδειξη μιας λογικής που θα προτάσσει την ήπια ανάπλαση στην κλίμακα της γειτονιάς η οποία να μπορεί να εξελιχθεί και να επεκταθεί σε ολόκληρη την πόλη. el
heal.abstract This thesis is entitled "Sustainable mobility in Zografou. Case study: the connection of the municipality center to campus. " The development of sustainable mobility is an imperative and an essential condition for the smooth operation and service of urban activities, particularly in the Greek cities where restrictions arising from the densely built, the anarchic roads and topography make it difficult to use private car while burdened by the inconvenience that this produces. Relying on international experience and successful examples of public space design based on the principles of sustainable mobility and taking as a basis the delivered proposals of departments responsible for the organization of space in the municipality of Zografou, this paper proposes interventions in the organization of trips in the area. Subsequently, it focuses on the construction of three stations of the new metro line 4 in the municipality of Zografou and the change in the transportation map of the city that would cause. It also investigates and evaluates in principle the characteristics of the current situation of the municipality and the area of the case study - the NTUA Zografou facilities, the so-called campus. Also it proposes the organization of trips from the center of the municipality to the campus and vice versa, so as to ensure a pleasant and safe movement of all types of mobile people, and especially those who choose mild forms of travel both as visitors and as residents. Although the proposals developed may give the impression that they are not complete, we have the belief that they can really change the quality of urban space and with it of everyday city life. Besides, this is the goal of this study, as it is not only the implementation of this proposal but rather the emergence of a logic that highlights the mild regeneration of the neighborhood and will be able to evolve and expand to the whole city. en
heal.advisorName Τζουβαδάκης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βουγιούκας, Εμμανουήλ el
heal.committeeMemberName Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 131 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα