HEAL DSpace

Διερεύνηση της κυκλοφοριακής συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων του οχήματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σαπλαούρας, Ευστράτιος el
dc.contributor.author Saplaouras, Efstratios en
dc.date.accessioned 2016-03-09T13:45:57Z
dc.date.available 2016-03-09T13:45:57Z
dc.date.issued 2016-03-09
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42130
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10779
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Κυκλοφοριακή συμπεριφορά el
dc.subject Driver’s behavior en
dc.subject Διαγνωστικά στοιχεία el
dc.subject Γραμμική και λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Απότομη αλλαγή ταχύτητας el
dc.subject Απότομος ελιγμός el
dc.subject Υπέρβαση ανώτατου ορίου ταχύτητας el
dc.subject On-board diagnostics en
dc.subject Linear and logistic regression en
dc.subject Sudden change of speed en
dc.subject Sudden maneuver en
dc.subject Over-speeding en
dc.title Διερεύνηση της κυκλοφοριακής συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων του οχήματος el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Τομέα μεταφορών και συγκοινωνιακής υποδομής el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-03
heal.abstract Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της κυκλοφοριακής συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων (OBD) του οχήματος. Αξιοποιήθηκε μεγάλος αριθμός δεδομένων που καταγράφονταν ανά δευτερόλεπτο και αφορούσαν στην ακριβή θέση του οχήματος, στην ταχύτητά του, στα σημεία όπου ο οδηγός πραγματοποιούσε απότομη αλλαγή ταχύτητας ή απότομο ελιγμό (events), στην κατανάλωση καυσίμων, κτλ. Αναπτύχθηκαν μαθηματικά στατιστικά μοντέλα γραμμικής και διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της υπέρβασης του ανώτατου ορίου ταχύτητας και της απότομης συμπεριφοράς του οδηγού στην κυκλοφορία, με τα μεγέθη όμως να είναι δυσανάλογα, καθώς επίσης και αύξηση της ταχύτητας των οδηγών τις επικίνδυνες ώρες (00:00 – 04:00). el
heal.abstract The aim of this diploma thesis is to investigate the driver’s behavior through the onboard diagnostics of the vehicle. A large data set was exploited, which were recorded per second and concerned the exact position of the vehicle, its speed, the spots where the driver was performing a sudden change of speed or a sudden maneuver, the fuel consumption, etc. Mathematical statistical models were developed using linear and binary logistic regression. The results demonstrated a strong correlation between over-speeding and driver harsh behavior, although the two dimensions are disproportionate, as well as that higher driving speeds during risky hours (00:00- 04:00). el
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 75 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα