dc.contributor.author | Σαπλαούρας, Ευστράτιος | el |
dc.contributor.author | Saplaouras, Efstratios | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-09T13:45:57Z | |
dc.date.available | 2016-03-09T13:45:57Z | |
dc.date.issued | 2016-03-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42130 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10779 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυκλοφοριακή συμπεριφορά | el |
dc.subject | Driver’s behavior | en |
dc.subject | Διαγνωστικά στοιχεία | el |
dc.subject | Γραμμική και λογιστική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Απότομη αλλαγή ταχύτητας | el |
dc.subject | Απότομος ελιγμός | el |
dc.subject | Υπέρβαση ανώτατου ορίου ταχύτητας | el |
dc.subject | On-board diagnostics | en |
dc.subject | Linear and logistic regression | en |
dc.subject | Sudden change of speed | en |
dc.subject | Sudden maneuver | en |
dc.subject | Over-speeding | en |
dc.title | Διερεύνηση της κυκλοφοριακής συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων του οχήματος | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Τομέα μεταφορών και συγκοινωνιακής υποδομής | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-11-03 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της κυκλοφοριακής συμπεριφοράς του οδηγού με χρήση των διαγνωστικών στοιχείων (OBD) του οχήματος. Αξιοποιήθηκε μεγάλος αριθμός δεδομένων που καταγράφονταν ανά δευτερόλεπτο και αφορούσαν στην ακριβή θέση του οχήματος, στην ταχύτητά του, στα σημεία όπου ο οδηγός πραγματοποιούσε απότομη αλλαγή ταχύτητας ή απότομο ελιγμό (events), στην κατανάλωση καυσίμων, κτλ. Αναπτύχθηκαν μαθηματικά στατιστικά μοντέλα γραμμικής και διωνυμικής λογιστικής παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της υπέρβασης του ανώτατου ορίου ταχύτητας και της απότομης συμπεριφοράς του οδηγού στην κυκλοφορία, με τα μεγέθη όμως να είναι δυσανάλογα, καθώς επίσης και αύξηση της ταχύτητας των οδηγών τις επικίνδυνες ώρες (00:00 – 04:00). | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to investigate the driver’s behavior through the onboard diagnostics of the vehicle. A large data set was exploited, which were recorded per second and concerned the exact position of the vehicle, its speed, the spots where the driver was performing a sudden change of speed or a sudden maneuver, the fuel consumption, etc. Mathematical statistical models were developed using linear and binary logistic regression. The results demonstrated a strong correlation between over-speeding and driver harsh behavior, although the two dimensions are disproportionate, as well as that higher driving speeds during risky hours (00:00- 04:00). | el |
heal.advisorName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 75 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: