dc.contributor.author | Θάνου, Ευανθία![]() |
el |
dc.contributor.author | Thanou, Evanthia![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2016-03-16T13:55:26Z | |
dc.date.available | 2016-03-16T13:55:26Z | |
dc.date.issued | 2016-03-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42153 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11562 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.subject | Λιμάνια | el |
dc.subject | Εξοπλισμός | el |
dc.subject | Τεχνικές οργάνωσης | el |
dc.subject | Προσομοίωση | el |
dc.subject | Containers | el |
dc.subject | Terminals | el |
dc.subject | Equipment | el |
dc.subject | Organisation strategies | el |
dc.subject | Simulation | el |
dc.title | Διερεύνηση εναλλακτικών τεχνικών οργάνωσης του υποσυστήματος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ κρηπιδώματος και χερσαίου χώρου | el |
dc.title | Investigation of alternative organizational techniques of the containers’ movement subsystem from quay to storage area | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συνδυασμένες μεταφορές | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-11-09 | |
heal.abstract | Ένας σύγχρονος τερματικός σταθμός κατακόρυφης φορτοεκφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων είναι ένα πολύπλοκο σύστημα με ποικίλες συνιστώσες που αλληλεπιδρούν. Αποτελείται από ποικίλους τύπους εξοπλισμού που εκτελούν τις διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης, μεταφοράς και στοίβαξης που απαιτούν συγχρονισμό. Η σημαντικότητα των διαδικασιών μεταφοράς στο υποσύστημα κρηπίδωμα – χώρος στοιβασίας πηγάζει από το γεγονός ότι τυχόν καθυστερήσεις στο υπόψη υποσύστημα επηρεάζουν αρνητικά την απόδοση όλου του συστήματος στη θαλάσσια πλευρά. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιεί διερεύνηση εναλλακτικών τεχνικών οργάνωσης του υποσυστήματος διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ κρηπιδώματος και χερσαία χώρου με χρήση της μεθόδου προσομοίωσης. Χρησιμοποιείται το λογισμικό προσομοίωσης Arena και αναπτύσσονται μοντέλα που αναπαριστούν διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης πλοίων. Αξιολογούνται οι διαφορετικές τεχνικές οργάνωσης του υποσυστήματος σε διάφορα σενάρια και ορίζεται η αποτελεσματικότερη στρατηγική η οποία θα ολοκληρώνει τις εργασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης των πλοίων σε μικρότερη χρόνο υπό προϋποθέσεις. | el |
heal.abstract | A Lo-Lo container terminal is a complex system with various interrelated components. By default, Lo-Lo container systems are based on equipment that performs handling (loading and unloading), transfer or stacking operations that require synchronization. The importance of the quay-to-storage transfer operations stems from the fact that any inefficiency in “feeding the hook” of a quay crane affects negatively the performance of the whole sea-side operation. The present dissertation conducts an investigation of the alternative organizational techniques as well as the one of the containers’ movement subsystem from quay to storage area, using the simulation approach. Arena software has been used while models of ship loading and unloading procedures are developed. Different organization techniques of the subsystem have been assessed in various scenarios, while the most effective strategy has been defined which will complete the loading and unloading ship procedure minimizing the time needed under certain preconditions. | el |
heal.advisorName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 223 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: