dc.contributor.advisor | Βοζάνη, Αριάδνη | el |
dc.contributor.author | Γιάνναρου, Χριστίνα | el |
dc.contributor.author | Κακαβά, Ευαγγελία | el |
dc.contributor.author | Giannarou, Christina | en |
dc.contributor.author | Kakava, Evangelia | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-17T12:56:30Z | |
dc.date.available | 2016-03-17T12:56:30Z | |
dc.date.issued | 2016-03-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42182 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1463 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Χορός | el |
dc.subject | Χώρος | el |
dc.subject | Τεχνολογία | el |
dc.subject | Επιστήμη | el |
dc.subject | Cunningham | el |
dc.subject | Virtual | el |
dc.subject | Interactive | el |
dc.subject | Telematic | el |
dc.subject | McGregor | el |
dc.subject | Γνωσιακές επιστήμες | el |
dc.title | Χωρικές ανατροπές: η σχέση του χορού με τις σύγχρονες επιστήμες | el |
dc.title | Spatial twists: the association of sance and the contemporary science | en |
dc.type | Διάλεξη | |
heal.type | learningMaterial | el |
heal.classification | Dance (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85035659) | en |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-02-12 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της διάλεξης αποτελεί η επίδραση της τέχνης της σύγχρονης performance art στη διαμόρφωση νέων χωρικών εμπειριών. Μέσα από το παράδειγμα του χορού, μελετάται ο τρόπος με τον οποίο η τέχνη συνομιλεί με τα επιστημονικά τεκταινόμενα της εκάστοτε εποχής. Οι νέες χωρικές εμπειρίες που προκύπτουν από τέτοιες "συνομιλίες" αφορούν τόσο τον πραγματικό όσο και τον συμβολικό χώρο της σκηνής και προτείνονται μέσω της συσχέτισης των συμβατικών και των νέων μέσων αναπαράστασης, όπως αυτά ορίζονται μέσα από την εξέλιξη περιοχών της επιστήμης και της τεχνολογίας. Η μελέτη αφορά μια χρονική περίοδο από την δεκαετία του '50 μέχρι σήμερα, με παραδείγματα που έχουν συγγενή πεδία αναζήτησης και το κάθε ένα βασίζεται στις απαντήσεις που έδωσε το προηγούμενο. Ξεκινώντας από τα νέα όρια που τίθενται στον σκηνικό χώρο με το έργο του Merce Cunningham, η πορεία της διάλεξης συνεχίζεται με σύγχρονα έργα που εισάγουν νέους ψηφιακούς τόπους. Σε μια ακόμη πιο σύγχρονη μορφή της performance art, συναντάμε νέες αναζητήσεις στην σύνθεση της χορογραφίας, μέσω του εμφανώς επηρεασμένου από τους νέους επιστημονικούς κλάδους έργου του Wayne McGregor. Η μελέτη αυτών των νέων χωρικών εμπειριών, που σταδιακά προκύπτουν από την ταυτόχρονη πρόοδο της επιστήμης και τεχνολογίας, δίνει τροφή για προβληματισμούς, όχι μόνο για το μέλλον του χώρου της performance art, αλλά και για τον τρόπο που παράγουμε και αντιλαμβανόμαστε τον χώρο εν γένει σήμερα. | el |
heal.abstract | This paper identifies the new spatial experiences that have been formed due to the involvement of performance art. Using dance as a key example, we attempt to consider the ways in which art and science evolution converse. The spatial outcome of these “conversations”, is evident in the real and the symbolic space of the stage and is recognized through the influx of science and technology in the means of representation. This study involves a time period from the '50s till today. The paradigms included have common search fields and each one of them is succeeding its previous, evolving the emerged ideas and inventions. We begin with the work of Merce Cunningham and the new spatial qualities that he brought up to the stage. The search continues with modern works that added new digital spaces, creating an augmented reality. In the most recent form of performance, we identify a new course of investigations that is being held. In this final chapter we use the work of dancer and choreographer, Wayne McGregor, who is deeply involved with the emerging scientific disciplines. The study of the new spatial experiences, which result from the gradual scientific and technological progress, causes concern of the future, not only of the performing space, but also of the way that we produce and perceive space in general. | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: