HEAL DSpace

Σιδηροδρομικά πορθμεία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κηπουρού, Ευαγγελία el
dc.contributor.author Kipourou, Evangelia en
dc.date.accessioned 2016-03-18T11:30:02Z
dc.date.available 2016-03-18T11:30:02Z
dc.date.issued 2016-03-18
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42188
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10562
dc.rights Default License
dc.subject Συνδυασμένες μεταφορές el
dc.subject Intermodal transportation en
dc.subject Σιδηροδρομικά πορθμεία el
dc.subject Οχηματαγωγά πλοία el
dc.subject Ράμπες φόρτωσης el
dc.subject Σιδηροδρομικές γραμμές πλοίου el
dc.subject Railways ferries en
dc.subject Train ferries en
dc.subject Linkspan en
dc.subject Marine railways stations en
dc.title Σιδηροδρομικά πορθμεία el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Transportation engineering el
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85137069
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-09
heal.abstract Οι εμπορευματικές μεταφορές αποτελούν αναμφισβήτητα έναν από τους σπουδαιότερους παράγοντες για την οικονομική ανάπτυξη των διάφορων χωρών. Στην προσπάθεια εκτιμησης της μελλόντικής πορείας ανάπτυξης τους μελετήθηκε ο συνδυασμός των θαλάσσιων και σιδηροδρομικών μεταφορών, ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση οχηματαγωγών πλοίων τύπου Train Ferry. Τα πλοία είναι εφοδιασμένα στο κατάστρωμα τους με σιδηροδρομικές γραμμές, οι οποίες μπορούν να συνδεθούν με τις αντίστοιχες σιδηροδρομικές γραμμές που υπάρχουν στις προβλήτες των σιδηροδρομικών πορθμείων. Το βασικό αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του συστήματος του σιδηροδρομικού πορθμείου, συγκεκριμένα τα τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά των οχηματαγωγών πλοίων τύπου Train Ferry και των ραμπών φόρτωσης των σιδηροδρομικών οχημάτων. Επιπλέον παρουσιάστηκαν οι υπάρχουσες σιδηροδρομικές πορθμειακές συνδέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και μελετήθηκαν οι συνδέσεις, κυρίως, της βόρειας θάλασσας και της Μάυρης θάλασσας, με σκοπό την ανάπτυξη τους και τη δυνατότητα χρήσης τους, στο μέλλον, για τη συμπληρωματική λειτουργία των συμβατικών μεθόδων μεταφοράς. Για την κατανόηση και την οικονομική προσέγγιση του συστήματος των σιδηροδρομικών πορθμείων μελετήθηκε η περίπτωση μεταφοράς από Αθήνα πρός Μόσχα, μέσω του λιμένα Βόλου και πραγματοποιήθηκε σύγκριση με τους υφιστάμενους τρόπους μεταφοράς. Για την εύρεση των βέτικστων συνδέσεων μεταξύ των πόλεων αυτών, χρησιμοποιήθηκε το προγραμμα Transcad με βάση τους χάρτες του προγράμματος Etis. Στην συνέχεια, με βάση τις διαδρομές αυτές και τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των προτεινόμενων μεθόδων μεταφοράς υπολογίστηκε το μεταφορικό κόστος κάθε μεθόδου. Από την ανάλυση αυτή προσδιορίζονται οι λειτουργικές συνθήκες που κάνουν το σύστημα των οχηματαγωγών πλοίων τύπου Train Ferry οικονομικά αποδοτικό. el
heal.advisorName Κηπουρού, Ευαγγελία el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 108 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής