dc.contributor.author |
Κηπουρού, Ευαγγελία
|
el |
dc.contributor.author |
Kipourou, Evangelia
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-03-18T11:30:02Z |
|
dc.date.available |
2016-03-18T11:30:02Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42188 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10562 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Συνδυασμένες μεταφορές |
el |
dc.subject |
Intermodal transportation |
en |
dc.subject |
Σιδηροδρομικά πορθμεία |
el |
dc.subject |
Οχηματαγωγά πλοία |
el |
dc.subject |
Ράμπες φόρτωσης |
el |
dc.subject |
Σιδηροδρομικές γραμμές πλοίου |
el |
dc.subject |
Railways ferries |
en |
dc.subject |
Train ferries |
en |
dc.subject |
Linkspan |
en |
dc.subject |
Marine railways stations |
en |
dc.title |
Σιδηροδρομικά πορθμεία |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Transportation engineering |
el |
heal.classificationURI |
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85137069 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-11-09 |
|
heal.abstract |
Οι εμπορευματικές μεταφορές αποτελούν αναμφισβήτητα έναν από τους σπουδαιότερους παράγοντες για την οικονομική ανάπτυξη των διάφορων χωρών. Στην προσπάθεια εκτιμησης της μελλόντικής πορείας ανάπτυξης τους μελετήθηκε ο συνδυασμός των θαλάσσιων και σιδηροδρομικών μεταφορών, ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση οχηματαγωγών πλοίων τύπου Train Ferry. Τα πλοία είναι εφοδιασμένα στο κατάστρωμα τους με σιδηροδρομικές γραμμές, οι οποίες μπορούν να συνδεθούν με τις αντίστοιχες σιδηροδρομικές γραμμές που υπάρχουν στις προβλήτες των σιδηροδρομικών πορθμείων. Το βασικό αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη του συστήματος του σιδηροδρομικού πορθμείου, συγκεκριμένα τα τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά των οχηματαγωγών πλοίων τύπου Train Ferry και των ραμπών φόρτωσης των σιδηροδρομικών οχημάτων. Επιπλέον παρουσιάστηκαν οι υπάρχουσες σιδηροδρομικές πορθμειακές συνδέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και μελετήθηκαν οι συνδέσεις, κυρίως, της βόρειας θάλασσας και της Μάυρης θάλασσας, με σκοπό την ανάπτυξη τους και τη δυνατότητα χρήσης τους, στο μέλλον, για τη συμπληρωματική λειτουργία των συμβατικών μεθόδων μεταφοράς. Για την κατανόηση και την οικονομική προσέγγιση του συστήματος των σιδηροδρομικών πορθμείων μελετήθηκε η περίπτωση μεταφοράς από Αθήνα πρός Μόσχα, μέσω του λιμένα Βόλου και πραγματοποιήθηκε σύγκριση με τους υφιστάμενους τρόπους μεταφοράς. Για την εύρεση των βέτικστων συνδέσεων μεταξύ των πόλεων αυτών, χρησιμοποιήθηκε το προγραμμα Transcad με βάση τους χάρτες του προγράμματος Etis. Στην συνέχεια, με βάση τις διαδρομές αυτές και τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των προτεινόμενων μεθόδων μεταφοράς υπολογίστηκε το μεταφορικό κόστος κάθε μεθόδου. Από την ανάλυση αυτή προσδιορίζονται οι λειτουργικές συνθήκες που κάνουν το σύστημα των οχηματαγωγών πλοίων τύπου Train Ferry οικονομικά αποδοτικό. |
el |
heal.advisorName |
Κηπουρού, Ευαγγελία |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
108 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|