HEAL DSpace

Το Τίμημα της Αναρχίας στην κυκλοφορία σε αστικά οδικά δίκτυα: Η περίπτωση του οδικού δικτύου της Αθήνας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καμπιτάκης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.author Kampitakis, Emmanouil en
dc.date.accessioned 2016-03-22T11:36:34Z
dc.date.available 2016-03-22T11:36:34Z
dc.date.issued 2016-03-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42224
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10856
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Τίμημα της αναρχίας el
dc.subject Διαχείριση κυκλοφορίας el
dc.subject Ισορροπία Νας el
dc.subject Ισορροπία συστήματος el
dc.subject Παράδοξο του Μπραες el
dc.subject Price of anarchy en
dc.subject Traffic management en
dc.subject Nash equilibrium en
dc.subject System optimum en
dc.subject Braess's paradox en
dc.title Το Τίμημα της Αναρχίας στην κυκλοφορία σε αστικά οδικά δίκτυα: Η περίπτωση του οδικού δικτύου της Αθήνας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κυκλοφοριακή τεχνική el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-03
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ποσοτικοποίηση της εγωιστικής συμπεριφοράς, η διερεύνηση της εφαρμογής του Τιμήματος της Αναρχίας στην κυκλοφορία σε αστικά οδικά δίκτυα, καθώς και η διερεύνηση του Παράδοξου του Braess όσον αφορά στον εντοπισμό και στην συσχέτισή του με το Τίμημα της Αναρχίας. Στόχος είναι η ένταξη τους ως μετρικές στα συστήματα διαχείρισης κυκλοφορίας, καθοδήγησης και ενημέρωσης. Με χρήση λογισμικού προσομοίωσης, προτυποποιήθηκαν 2 δίκτυα στην περιοχή της Αττικής, για τα οποία υπολογίστηκε το Τίμημα της Αναρχίας για διάφορα επίπεδα ζήτησης και έγινε ο εντοπισμός των συνδέσμων που "πάσχουν" από το Παράδοξο, χρησιμοποιώντας δύο συναρτήσεις κόστους. Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι το Τίμημα της Αναρχίας, όπως και το Παράδοξο του Braess, εξαρτώνται από την συνάρτηση κόστους και το επίπεδο ζήτησης. Καθορίστηκε, επίσης, η μορφή του διαγράμματος του Τιμήματος της Αναρχίας συναρτήσει της ζήτησης για τα δύο δίκτυα, χρησιμοποιώντας τις δύο συναρτήσεις κόστους. Επιπροσθέτως, ποσοτικοποιήθηκε η επιρροή του κλεισίματος ενός μόνο δρόμου (μίας λωρίδας) κάθε φορά, που "πάσχει" από το Παράδοξο, στην μείωση του Τιμήματος της Αναρχίας. el
heal.abstract The aim of this diploma thesis, is to investigate the applicability of Price of Anarchy in real urban road networks, as well as Braess’s paradox and its influence on Price of Anarchy. The goal is to integrate these two concepts as metrics in urban traffic management strategies, for example, into route guidance strategies. Using simulation, two real sized road networks in Attiki were modeled, upon which the Price of Anarchy was estimated for different demand levels and the detection of “infected” links by the Paradox was performed. For both tasks, two cost functions were utilized. Findings indicate that, both the Price of Anarchy and the Braess’s Paradox are highly dependent on the type of cost function as well as to the travel demand conditions. The shape of the diagram of the Price of Anarchy versus demand was determined for both road networks using both cost functions. Finally, the reduction to the value of Price of Anarchy by the closing (one-by-one) of detected Braess links, was estimated. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 161 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα