dc.contributor.author | Καμπιτάκης, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Kampitakis, Emmanouil | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-22T11:36:34Z | |
dc.date.available | 2016-03-22T11:36:34Z | |
dc.date.issued | 2016-03-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42224 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10856 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Τίμημα της αναρχίας | el |
dc.subject | Διαχείριση κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Ισορροπία Νας | el |
dc.subject | Ισορροπία συστήματος | el |
dc.subject | Παράδοξο του Μπραες | el |
dc.subject | Price of anarchy | en |
dc.subject | Traffic management | en |
dc.subject | Nash equilibrium | en |
dc.subject | System optimum | en |
dc.subject | Braess's paradox | en |
dc.title | Το Τίμημα της Αναρχίας στην κυκλοφορία σε αστικά οδικά δίκτυα: Η περίπτωση του οδικού δικτύου της Αθήνας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κυκλοφοριακή τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-11-03 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ποσοτικοποίηση της εγωιστικής συμπεριφοράς, η διερεύνηση της εφαρμογής του Τιμήματος της Αναρχίας στην κυκλοφορία σε αστικά οδικά δίκτυα, καθώς και η διερεύνηση του Παράδοξου του Braess όσον αφορά στον εντοπισμό και στην συσχέτισή του με το Τίμημα της Αναρχίας. Στόχος είναι η ένταξη τους ως μετρικές στα συστήματα διαχείρισης κυκλοφορίας, καθοδήγησης και ενημέρωσης. Με χρήση λογισμικού προσομοίωσης, προτυποποιήθηκαν 2 δίκτυα στην περιοχή της Αττικής, για τα οποία υπολογίστηκε το Τίμημα της Αναρχίας για διάφορα επίπεδα ζήτησης και έγινε ο εντοπισμός των συνδέσμων που "πάσχουν" από το Παράδοξο, χρησιμοποιώντας δύο συναρτήσεις κόστους. Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι το Τίμημα της Αναρχίας, όπως και το Παράδοξο του Braess, εξαρτώνται από την συνάρτηση κόστους και το επίπεδο ζήτησης. Καθορίστηκε, επίσης, η μορφή του διαγράμματος του Τιμήματος της Αναρχίας συναρτήσει της ζήτησης για τα δύο δίκτυα, χρησιμοποιώντας τις δύο συναρτήσεις κόστους. Επιπροσθέτως, ποσοτικοποιήθηκε η επιρροή του κλεισίματος ενός μόνο δρόμου (μίας λωρίδας) κάθε φορά, που "πάσχει" από το Παράδοξο, στην μείωση του Τιμήματος της Αναρχίας. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis, is to investigate the applicability of Price of Anarchy in real urban road networks, as well as Braess’s paradox and its influence on Price of Anarchy. The goal is to integrate these two concepts as metrics in urban traffic management strategies, for example, into route guidance strategies. Using simulation, two real sized road networks in Attiki were modeled, upon which the Price of Anarchy was estimated for different demand levels and the detection of “infected” links by the Paradox was performed. For both tasks, two cost functions were utilized. Findings indicate that, both the Price of Anarchy and the Braess’s Paradox are highly dependent on the type of cost function as well as to the travel demand conditions. The shape of the diagram of the Price of Anarchy versus demand was determined for both road networks using both cost functions. Finally, the reduction to the value of Price of Anarchy by the closing (one-by-one) of detected Braess links, was estimated. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 161 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: