HEAL DSpace

Κατανάλωση Καυσίμου Φορτηγών Οδικών Οχημάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Φαφουτέλλης, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Fafoutellis, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2016-03-24T11:55:15Z
dc.date.available 2016-03-24T11:55:15Z
dc.date.issued 2016-03-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42257
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11203
dc.rights Default License
dc.subject Fuel consumption model of trucks en
dc.subject Μοντέλο κατανάλωσης καυσίματος φορτηγών el
dc.subject Παράγοντες κατανάλωσης καυσίματος φορτηγών el
dc.subject Factors of fuel consumtion of trucks en
dc.title Κατανάλωση Καυσίμου Φορτηγών Οδικών Οχημάτων el
dc.title Fuel Consumption of Heavy Duty Trucks en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδικές μεταφορές el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-09
heal.abstract Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση όλων των παραγόντων που επιδρούν στην κατανάλωση καυσίμου ενός φορτηγού οχήματος και του τρόπου που ο καθένας επιδρά σε κάθε παράμετρο κατανάλωσης ενέργειας, οι οποίες είναι το έργο αεροδυναμικής αντίστασης, το έργο αντίστασης κύλισης και οι μεταβολές δυναμικής και κινητικής ενέργειας. Στη συνέχεια πραγματοποιείται υπολογισμός της κατανάλωσης καυσίμου με χρήση ενός μοντέλου που βασίζεται σε αυτό του Αμερικανικού οργανισμού Oak Ridge National Laboratory. Συγκεκριμένα γίνεται μια ανάλυση της κατανάλωσης που προκύπτει από κάθε παράμετρο για ένα ευρύ φάσμα τιμών των παραγόντων που τις επηρεάζουν. Τέλος, γίνεται σύγκριση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα της οδικής και της σιδηροδρομικής μεταφοράς στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το φορτηγό πλεονεκτεί όταν πρόκειται να μεταφερθούν ελαφριά προϊόντα και γενικά μικρός όγκος προϊόντων, ενώ το τρένο σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. el
heal.abstract The target of this paper is to introduce the factors that affect the fuel consumption of a heavy duty truck and the effect of each on the parameters of energy and fuel consumption, which are the work of the aerodynamic resistance, the work of the rolling resistance and the variation of the dynamic and the kinetic energy. Then, fuel consumption is calculated using a model that is based on the one of the American Oak Ridge National Laboratory. More specific, an analysis of fuel consumption is performed by calculating it for a long range of the values of each factor. Last, a comparison is performed between the CO2 emissions of road and railway transportation for the Athens – Thessaloniki route. The results show that the truck has an advantage when light products or a small amount of products in general are about to be transported and, on the other hand, the train should be preferred on every other occasion. en
heal.advisorName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 97 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής