HEAL DSpace

Συμβολή στη μελέτη διαπλατύνσεων σε καμπύλες οδών μικρής ακτίνας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αθανασιάδου, Βασιλεία el
dc.contributor.author Athanasiadou, Vasileia en
dc.date.accessioned 2016-03-29T11:02:47Z
dc.date.available 2016-03-29T11:02:47Z
dc.date.issued 2016-03-29
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42270
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11894
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαπλάτυνση el
dc.subject Ανακάμπτων ελιγμός el
dc.subject Στροφές el
dc.subject Κυκλικά τόξα el
dc.subject Οδηγίες υπολογισμού διαπλατύνσεων σε καμπύλη el
dc.subject Γωνία αλλαγής διεύθυνσης el
dc.subject Γραφικές μέθοδοι el
dc.subject Λογισμικό Η/Υ αναπαράστασης κίνησης οχήματος el
dc.subject Fortran el
dc.subject Widening en
dc.subject Maneuver en
dc.subject Curve en
dc.subject Circular arc en
dc.subject Directives on curve widening en
dc.subject Direction change angle en
dc.subject Computer software of driving simulation en
dc.title Συμβολή στη μελέτη διαπλατύνσεων σε καμπύλες οδών μικρής ακτίνας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδοποιία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-04
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνήθηκαν οι μεθοδολογίες υπολογισμού της διαπλάτυνσης σε καμπύλες οδών μικρής ακτίνας. Στόχος ήταν αφενός η εξέταση και η σύγκριση ορισμένων υφιστάμενων οδηγιών, αφετέρου η ανάπτυξη μιας ενιαίας μεθοδολογίας που να οδηγεί σε επιλύσεις με βέλτιστη σχέση ασφάλειας, λειτουργικότητας και οικονομίας. Πραγματοποιήθηκε εφαρμογή των υφιστάμενων οδηγιών με χρήση κοινών δεδομένων σχεδιασμού και σύγκριση των αποτελεσμάτων. Διαπιστώθηκε σχετική διαφοροποίηση σε μικρές ακτίνες καμπυλότητας και σύγκλιση όσο η ακτίνα αυξανόταν. Για την ανάπτυξη ειδικής μεθοδολογίας υπολογισμού της διαπλάτυνσης δημιουργήθηκε το ειδικό λογισμικό ηλεκτρονικού υπολογιστή Vehicle Turn (VT), βάση του οποίου αποτέλεσε η προσομοίωση της κίνησης οχήματος σε απλή καμπύλη ή ελιγμό. Ο σχεδιασμός του γραφικού περιβάλλοντος εφαρμογής πραγματοποιήθηκε από το λογισμικό χάραξης Η12. Ύστερα από σύγκριση των αποτελεσμάτων του VT και εκείνων από την εφαρμογή των ελληνικών οδηγιών ΟΜΟΕ – Χαράξεις, παρατηρήθηκε σχετική υπερδιαστασιολόγηση σε μικρές ακτίνες καμπυλότητας και υποδιαστασιολόγηση στις μεγάλες, το οποίο επιβεβαιώνει την ανάγκη για ανάπτυξη συμπληρωματικών μεθόδων προσέγγισης, όπως αυτή της προσομοίωσης. el
heal.abstract The present thesis investigates calculation procedures of the required widening of road pavement in curves of short radius. The aim was firstly to examine and compare some of the existing Directives, furthermore to develop a common methodology, leading to a solution with optimal combination of security, functionality and low construction cost. Through the implementation of the existing Directives, using common design data, relative variation appeared in the results, especially in small radii of curvature, and convergence as the radius increased. In order to develop specific widening calculation methodology, special computer software Vehicle Turn (VT) was created. VT was based on the simulation of vehicle movement on simple curve or maneuver. The graphical environment on which VT ran was designed with the computer software H12. After comparing the results produced by VT with those from the application of Greek directives OMOE-X, relative oversizing by OMOE was observed in small radii of curvature and undersizing in large radii. This confirms the need of development of additional methods of approach to the existing Directives, including simulation. en
heal.advisorName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.advisorName Μερτζάνης, Φώτιος el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 226 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα