dc.contributor.author |
Παπαϊωάννου, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Papaioannou, Georgιos
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-03-30T09:27:49Z |
|
dc.date.available |
2016-03-30T09:27:49Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42277 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11613 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Δυνάμεις ελαστικών |
en |
dc.subject |
Διατμητικές παραμορφώσεις |
el |
dc.subject |
Πειραματικές τεχνικές |
el |
dc.subject |
Κάθετες δυνάμεις |
el |
dc.subject |
Βαρέα οχήματα |
el |
dc.subject |
Heavy vehicle |
en |
dc.subject |
Wheel loads |
en |
dc.subject |
Shear strains |
en |
dc.subject |
Experimental |
en |
dc.subject |
Instrumentation techniques |
en |
dc.subject |
Vertical forces |
en |
dc.title |
Τεχνικές μετρήσεις δυνάμεων που ασκούνται σε
ελαστικοφόρους τροχούς βαρέων οχημάτων |
el |
dc.title |
Techniques for measuring dynamic tire forces
generated by heavy vehicles |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Δυναμική βαρέων οχημάτων |
el |
heal.classification |
Heavy vehicles |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-10-29 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική γίνεται ο πειραματικός υπολογισμός των ασκούμενων δυνάμεων στους οπίσθιους ελαστικοφόρους τροχούς ενός βαρέος οχήματος κατηγόριας Ν2. Στο παρελθόν
έχουν αναπτυχθεί διάφορες πειραματικές μέθοδοι προσδιορισμού των ασκούμενων δυνάμεων στους τροχούς είτε με εξοπλισμό τοποθετημένο πάνω στο όχημα είτε στο δρόμο. Η μέθοδος που
χρησιμοποιείται, στην διπλωματική αυτή, βασίζεται στην μέτρηση των διατμητικών παραμορφώσεων του άξονα μέσω της τοποθέτησης επιμηκυνσιομέτρων και των κάθετων επιταχύνσεων των οπίσθιων τροχών με την χρήση επιταχυνσιομέτρων. Μετά από την πραγματοποίηση μεγάλου αριθμού διαδρομών και την αξιοποίηση των δεδομένων, γίνεται ανάλυση της συμπεριφοράς των δυνάμεων που υπολογίστηκαν και έλεγχος της αξιοπιστίας των αποτελεσμάτων και κατ’ επέκταση της πειραματικής διαδικασίας. Με σκοπό να μελετηθεί σε βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος, υπολογίσθηκαν οι δυνάμεις σε διαφορετικές διεγέρσεις
(στροφή, επιτάχυνση, κεκλιμένος δρόμος, βηματική διέγερση και ολοκληρωμένες διαδρομές). |
el |
heal.abstract |
In this diploma thesis, the main subject is the experimental evaluation of the forces applied to the rear wheels of a heavy vehicle, category N2. In the past, many similar methods have been developed either using a vehicle based instrumentation system or a road based. The method developed in this thesis is based on the measurement of the shear strains of the axle, using strain gauges, and the measurement of the vertical accelerations of the wheel, using accelerometers. After a great number of conducted road tests and the use of the obtained data, the resulted forces applied on both the rear wheels are compared in order to understand their behavior and the reliability of the results is questioned. In order to evaluate the method in depth, a variety of road tests were conducted (accelerating, cornering, road with a slope, step input and complete road tests). |
en |
heal.advisorName |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
heal.advisorName |
Koulocheris, Dimitrios |
en |
heal.committeeMemberName |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Προβαρίδης, Χριστόφορος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών & Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Οχημάτων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
147 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|