HEAL DSpace

Εφαρμογή της θεωρίας παιγνίων στον προσδιορισμό της επικινδυνότητας κατά το φαινόμενο της προσπέρασης σε αστικές αρτηρίες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καπουλέα, Παναγιώτα el
dc.contributor.author Kapoulea, Panagiota en
dc.date.accessioned 2016-03-30T10:47:03Z
dc.date.available 2016-03-30T10:47:03Z
dc.date.issued 2016-03-30
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42283
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10904
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Θεωρία παιγνίων el
dc.subject Επικινδυνότητα el
dc.subject Προσπέραση el
dc.subject Δίκυκλα el
dc.subject Αστικές αρτηρίες el
dc.subject Game theory en
dc.subject Overtaking el
dc.subject Motorcycles el
dc.subject Urban el
dc.subject Risk el
dc.title Εφαρμογή της θεωρίας παιγνίων στον προσδιορισμό της επικινδυνότητας κατά το φαινόμενο της προσπέρασης σε αστικές αρτηρίες el
dc.title Application of game theory to identify driving risk during overtaking en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνίες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-03
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο προσδιορισμός της επικινδυνότητας οδήγησης των δικυκλιστών κατά το φαινόμενο της προσπέρασης. Με τη χρήση δομικών μοντέλων εξισώσεων εξήχθησαν οι τιμές της επικινδυνότητας των δύο οδηγών κατά την προσπέραση, τόσο του δικυκλιστή όσο και του οδηγού του προπορευόμενου οχήματος και στη συνέχεια, με βάση τη θεωρία Παιγνίων, προτυποποιήθηκε η διαδικασία λήψης αποφάσεων κατά την προσπέραση. Έγινε η υπόθεση ότι οι δύο οδηγοί είναι ορθολογικοί όταν παίρνουν τις αποφάσεις, οι οποίες καθορίζουν τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν, και προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τις απολαβές τους. Αυτές οι στρατηγικές μπορεί να είναι συνεργάσιμες ή όχι βάσει των αποστάσεων και των κενών ασφαλείας που διαμορφώνονται από το προπορευόμενο όχημα. Για κάθε παίγνιο που δημιουργήθηκε εξήχθησαν αποτελέσματα τα οποία βασίστηκαν σε Κυρίαρχες Στρατηγικές και στην Ισορροπία κατά Nash. el
heal.abstract In this research, the goal is to identify the risk in overtaking. The driving risk of PTW driver and the driver of the vehicle being overtaken, is estimated using Structural Equation models. Using the principles of Game Theory the decision making during overtaking is modeled. It is assumed that both drivers are rational decision-makers that develop strategies, while commuting in urban environment, trying to maximize their payoff depending on their decisions. These strategies may be cooperative or not based on both drivers’ choices with respect to the distances and safety gaps they leave from the lead vehicle. For each game results based on Dominated Strategies and Nash Equilibrium are presented and discussed. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 86 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα