dc.contributor.author | Κοψιδάς, Αθανάσιος | el |
dc.contributor.author | Kopsidas, Athanasios | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-30T11:02:49Z | |
dc.date.available | 2016-03-30T11:02:49Z | |
dc.date.issued | 2016-03-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42284 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11840 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αντιληπτός χρόνος μετακίνησης | el |
dc.subject | Αστικές συγκοινωνίες | el |
dc.subject | Μέθοδος δεδηλωμένης προτίμησης | el |
dc.subject | Μέθοδος αποκαλυπτόμενης προτίμησης | el |
dc.subject | Λογιστική παλινδρόμηση | el |
dc.subject | Perceived travel time | en |
dc.subject | Public transport | el |
dc.subject | Stated preference method | el |
dc.subject | Revealed preference method | el |
dc.subject | Logistic regression | el |
dc.title | Προτυποποίηση αντιληπτού χρόνου μετακίνησης χρηστών αστικών συγκοινωνιών: η περίπτωση της Αθήνας | el |
dc.title.alternative | Modelling of the perceived time in public transport: the case of Athens | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σχεδιασμός μεταφορικών συστημάτων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-11-02 | |
heal.abstract | Σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας είναι η προτυποποίηση του αντιληπτού χρόνου μετακίνησης με αστικές συγκοινωνίες στην περιοχή της Αθήνας. Τα πεδία τα οποία ερευνώνται είναι, αρχικά, οι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την αντίληψη των επιβατών για τους επί μέρους χρόνους κατά τη μετακίνησή τους με αστικές συγκοινωνίες. Στη συνέχεια, προσδιορίζεται ένα μοντέλο αντιληπτού χρόνου, από το οποίο θα φαίνεται η βαρύτητα, την οποία δίνουν οι επιβάτες στα τμήματα της μετακίνησής τους με αστικές συγκοινωνίες. Τα απαραίτητα δεδομένα που χρειάζονται για την πραγματοποίηση της έρευνας συλλέγονται με ερωτηματολόγια σε δείγμα 288 επιβατών, με τις μεθόδους της Δεδηλωμένης και της Αποκαλυπτόμενης Προτίμησης. Η ανάλυση γίνεται με δύο τεχνικές, τη Λογιστική και τη Γραμμική Παλινδρόμηση, η κάθε μία για κάθε πεδίο έρευνας της εργασίας. Από την ανάλυση προσδιορίστηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αντίληψη των επιβατών για τους χρόνους περπατήματος, αναμονής, οδήγησης και εύρεσης εισιτηρίου. Επίσης, προέκυψε ένα μοντέλο αντιληπτού χρόνου με τον προσδιορισμό των μεταβλητών και τον υπολογισμό των συντελεστών τους. Από τα παραπάνω αποτελέσματα προέκυψαν συμπεράσματα σχετικά με την αντίληψη των επιβατών για τους χρόνους μετακίνησης και συνεπώς, για την ποιότητα των αστικών συγκοινωνιών στην περιοχή της Αθηνάς, συγκριτικά με άλλες περιοχές παγκοσμίως, αλλά και με την ίδια περιοχή 8 χρόνια πριν. | el |
heal.abstract | The aim of the Diploma Thesis is the modeling of the perceived time in public transport in the area of Athens. First, the factors that affect the perception of the passengers on their transport travelling time are examined. Second, a perceived travel time model which shows the weight of the passengers’ perception on transport time with public transport is proposed. The available data are collected by questionnaires based on the methods of Stated and Revealed Preference. The sample was made up of 288 answered questionnaires. Linear and logistic regression models were developed to determine the factors that affect the perception of the passenger on the walking, waiting, driving and ticket research time. Moreover, a perceived travel time model is proposed. Results are compared to international practice, as well as the conditions of the same public transportation service 8 years ago. Key words: perceived travel time, public transport, Stated Preference method, Revealed Preference method. | en |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 125 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: