dc.contributor.author |
Παπαγεωργίου, Ιωάννης
|
el |
dc.contributor.author |
Papageorgiou, Ioannis
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-03-30T11:57:34Z |
|
dc.date.available |
2016-03-30T11:57:34Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42286 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12156 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Composite bridges |
el |
dc.subject |
Bridges |
en |
dc.subject |
Πεζογέφυρες |
el |
dc.subject |
Καλωδιωτές γέφυρες |
el |
dc.subject |
Σύμμικτες γέφυρες |
el |
dc.subject |
Γέφυρες |
el |
dc.subject |
Footbridges |
en |
dc.subject |
Cable-stayed footbridges |
en |
dc.title |
Design of a cable-stayed footbridge with composite deck in Thames |
en |
dc.title |
Σχεδιασμός σύμμικτης καλωδιωτής πεζογέφυρας στον Τάμεση |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Structural engineering |
en |
heal.classification |
Bridge design |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-10 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί ο σχεδιασμός μιας καλωδιωτής πεζογέφυρας στον Τάμεση του Λονδίνου που θα συνδέει τις περιοχές Nine Elms και Pimlico. Η ιδέα βασίζεται σε πραγματικό διαγωνισμό που γίνεται αυτή την εποχή στην M.Βρετανία για την κατασκευή νέας πεζογέφυρας στη θέση αυτή. Στόχος της διπλωματικής είναι να αποτελέσει μια ρεαλιστική όσο το δυνατόν προσομοίωση των προκλήσεων μιας πραγματικής μελέτης.
Αρχικά γίνεται μια συνοπτική περιγραφή των προδιαγραφών που θέτει η αρμόδια αρχή, οι οποίες και τηρήθηκαν και παρουσιάζεται η γεωμετρική διάταξη της πεζογέφυρας και μια φωτορεαλιστική απεικόνιση που έγινε μέσω του AutoCAD 2014 και του SketchUp.
Στη συνέχεια γίνεται μία περιγραφή του προγράμματος προσομοίωσης (SOFiSTiK) με το οποίο έγιναν οι αναλύσεις, η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την μόρφωση του προσομοιώματος και τέλος η παρουσίασή του.
Οι δράσεις υπολογισμού καθορίστηκαν με βάση τον Ευρωκώδικα 1. Περιγράφεται η διαδικασία υπολογισμού των φορτίων υπολογισμού για μόνιμα και κινητά φορτία, άνεμο και θερμοκρασιακές μεταβολές.
Έπειτα γίνεται ο υπολογισμός της προέντασης των καλωδίων με την μέθοδο της συνεχούς δοκού. Η φάση ανέγερσης της πεζογέφυρας με την διαδικασία της προβολοδόμησης αναλύεται βήμα προς βήμα με το υποπρόγραμμα CSM χρησιμοποιώντας μη γραμμική ανάλυση. Επομένως λαμβάνεται υπόψη η κατασκευαστική ακολουθία και αποδεικνύεται η σημασία της στην διαστασιολόγηση του έργου.
Για τους συνδυασμούς αστοχίας και λειτουργικότητας κατά τον ΕC1, γίνεται ο έλεγχος των διατομών και των βελών κάμψης. Η μελέτη συμπληρώνεται με την εκτίμηση των επιταχύνσεων που αναπτύσσονται λόγω της δυναμικής απόκρισης της πεζογέφυρας στην κίνηση των πεζών.
H δυναμική απόκριση των καλωδίων λόγω vortex-shedding και ταλαντώσεων ανέμου/βροχής κρίνεται κρίσιμη για την διαστασιολόγηση των συνδέσεων τους. Επομένως γίνεται έλεγχος σε κόπωση με μια απλοποιητική μέθοδο ισοδύναμων φορτίων και αποδεικνύεται ότι δεν επαρκούν οι ελάχιστες διαστάσεις των συνδέσεων που προτείνει ο ΕC3 και είναι αναγκαία η ενίσχυσή τους .
Τέλος παρουσιάζονται ποιοτικά σε τρισδιάστατη σχεδίαση κάποιες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες συνδέσεων της υπό μελέτης πεζογέφυρας |
el |
heal.abstract |
The subject of this diploma-thesis approaches the design of a cable-stayed footbridge in Thames, London connecting the urban areas of Nine Elms and Pimlico. The subject was inspired from a real competition taking place in United Kingdom this year about a new monumental footbridge in this area. Our goal is that it will be a realistic as possible simulation of challenges facing an actual project.
First, the requirements determined by the construction authority are described, which were fully followed, and the geometrical model and a photorealistic animation of the footbridge using AutoCAD 2014 and SketchUp is presented.
Furthermore, the simulation software SOFiSTiK, which was used for the formulation of the static model is presented along the procedure of calculation.
The acts on the footbridge were calculated according Eurocode 1. The procedure for the calculation of permanent, moving, wind loads and temperature differences is described.
The next step is the calculation of cables’ prestress forces according the continuous beam method. The construction stage analysis, which is very important for footbridge design is thoroughly presented in Chapter 5, using the free-balanced cantilever method and is calculated by CSM program of SOFiSTiK with non-linear analysis.
Cross sections and deflections are calculated and checked for ultimate design and serviceability combinations using CSM program. Ιn addition, the dynamic assessing of footbridge for pedestrian induced vibrations is made by evaluating eigenfrequencies and accelerations produced by an equivalent dynamic load.
The dynamic response of cables at vortex-shedding and rain/wind induced vibrations (RWIV) often is important for fatigue performance of cable connections. For vortex-shedding and RWIV cable verification a simplified method of equivalent dynamic loads is used. Reinforced steel plates of Eurocode 3 minimum design criteria are used so as the connection withstands the fatigue stresses produced by RWIV loads which seem to be crucial.
Finally some characteristic construction details designed at AutoCAD 2014 are presented. |
en |
heal.advisorName |
Βάγιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Βάγιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Θανόπουλος, Παύλος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ραυτογιάννης, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
124 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|