dc.contributor.author | Τσουκαλάς, Σπυρίδων | el |
dc.contributor.author | Tsoukalas, Spyridon | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-31T13:14:07Z | |
dc.date.available | 2016-03-31T13:14:07Z | |
dc.date.issued | 2016-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42296 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12450 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παίγνια | el |
dc.subject | Management game | |
dc.subject | Business world | |
dc.subject | Simulation | |
dc.subject | Product valuation | |
dc.subject | Educational | |
dc.subject | Modeling | |
dc.subject | Business administration | |
dc.title | Μοντελοποίηση ζήτησης, προσφοράς και ισορροπίας μιας δυναμικής αγοράς κλειστής οικονομίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Παίγνια αποφάσεων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-03-18 | |
heal.abstract | Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και μοντελοποίηση του θεωρητικού υποβάθρου μίας εφαρμογής η οποία θα καλεί τους χρήστες της να διαχειριστούν μία επιχείρηση, ελέγχοντας μεγάλο πλήθος παραμέτρων, και ταυτόχρονα να ανταγωνιστούν άλλους χρήστες ρυθμίζοντας την ισορροπία της αγοράς με τις κινήσεις τους. Η δημιουργία ενός τέτοιου παιχνιδιού στηρίζεται στην κατανόηση και κατάλληλη μοντελοποίηση πολλών εργαλειών και εννοιών που χρησιμοποιούνται για να διοικηθεί μία επιχείρηση. Σε κάθε κεφάλαιο παρουσιάζεται η αξιοποίηση μιας διαφορετικής ομάδας εργαλειών και εννοιών. Σε πρώτη φάση, αναλύεται το μέρος του θεωρητικού υποβάθρου που κρίνεται απαραίτητο, ενώ στη συνέχεια ακολουθεί συνήθως ένα εφαρμοσμένο παράδειγμα, όπου αυτό χρειάζεται. Κυρίαρχο ρόλο στη μοντελοποίηση του παιχνιδιού διαδραματίζει η τεχνική της προσομοίωσης. Η περιγραφή του κόσμου των επιχειρήσεων με μαθηματικές σχέσεις είναι εξαιρετικά περίπλοκη, καθώς οι περισσότερες παράμετροι χαρακτηρίζονται από αβεβαιότητα. Η τεχνική της προσομοίωσης απλοποιεί αυτή τη δυσκολία, γι’ αυτό και χρησιμοποιείται κατά κόρον. Στα πρώτα κεφάλαια παρουσιάζεται το υπόβαθρο που απαιτείται και μία επιφανειακή περιγραφή του παιχνιδιού. Στη συνέχεια, αναλύονται εκτενώς οι περισσότεροι παρασκηνιακοί μηχανισμοί του, οι οποίοι συνοδεύονται από κατάλληλα παραδείγματα. Το υπόλοιπο μέρος της εργασίας είναι αφιερωμένο στον τρόπο εφαρμογής των διοικητικών λειτουργιών στο παιχνίδι. Για κάθε μία γίνεται μία σύντομη θεωρητική παρουσίαση που ακολουθείται από την περιγραφή του τρόπου εφαρμογής της στο παιχνίδι. Τέλος, συνοψίζεται η διαδικασία προσομοίωσης και παρατίθενται ορισμένες πιθανές επεκτάσεις. | el |
heal.abstract | The aim of this dissertation is the analysis and modeling of the theoretical background of an application, whose users manage some enterprises, controlling a large number of parameters, and at the same time compete with other users by adjusting the balance of the market with their choices. The creation of such a game is based on proper understanding and modeling of many tools and concepts which are used in order to manage an enterprise. In each chapter a different set of tools is presented. Firstly, the necessary part of the theoretical background is analyzed, followed by an applied example, when needed. The technique of simulation has a dominant role in the modeling of the game. The description of the business world with mathematical equations is really complicated, as most parameters are characterized by uncertainty. The technique of simulation simplifies this difficulty, and that’s why it is used extensively. In the first chapters we present the necessary background and a brief description of the game. Then, most of the mechanisms that act on the background are analyzed, followed by the appropriate examples. The rest of the thesis is devoted on how the administrative functions of an enterprise are applied in the game. Finally, we summarize the use of the technique of simulation and list some potential extensions. | |
heal.advisorName | Ψαρράς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Ασκούνης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Δούκας, Χάρης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 71 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: