dc.contributor.author |
Σάρρας, Δονάτος
|
el |
dc.contributor.author |
Sarras, Donatos
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-04-01T09:43:20Z |
|
dc.date.available |
2016-04-01T09:43:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-01 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42302 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10828 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ανακτώμενο ασφαλτικό υλικό μέτρο επανάκτησης |
el |
dc.subject |
Μέτρο επανάκτησης |
el |
dc.title |
Διερεύνηση ασύνδετου ανακτώμενου ασφαλτικού υλικού για χρήση σε στρώσεις βάσης/υπόβασης οδοστρώματος |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Διερεύνηση ασύνδετου ανακτώμενου ασφαλτικού υλικού για χρήση σε στρώσεις βάσης/υπόβασης οδοστρώματος |
el |
heal.classification |
Οδοστρώματα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-11-04 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της συμπεριφοράς ανακτώμενου ασφαλτικού υλικού ως υλικό βάσεων/υποβάσεων εύκαμπτων οδοστρωμάτων, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στον σχεδιασμό και την κατασκευή οδοστρωμάτων. Η διερεύνηση αυτή πραγματοποιήθηκε με κύριο γνώμονα το μέτρο επανάκτησης του ανακτώμενου ασφαλτικού υλικού που εκφράζει την ελαστική απόκρισή του. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν πειραματικά δεδομένα μέτρησης του μέτρου επανάκτησης από δοκιμή τριαξονικής φόρτισης σε δείγματα ανακτώμενου ασφαλτικού υλικού, αδρανούς υλικού 3Α και μίγματος των δύο αυτών υλικών. Διερευνήθηκε η προσαρμογή τεσσάρων καταστατικών μοντέλων πρόβλεψης στα πειραματικά δεδομένα και πραγματοποιήθηκε συγκριτική αξιολόγησή τους μέσω των αντίστοιχων στατιστικών συντελεστών προσαρμογής, καθώς και των μέσων τετραγωνικών ποσοστιαίων σφαλμάτων πρόβλεψης. Το γενικό συμπέρασμα που προέκυψε από την διερεύνηση είναι ότι το ανακτώμενο ασφαλτικό υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υλικό βάσης/υπόβασης στο πλαίσιο της βιωσιμότητας των οδοστρωμάτων. Η δε συμπεριφορά του έναντι των συνθηκών φόρτισης και των αναπτυσσόμενων τάσεων είναι δυνατόν να προσομοιωθεί με κατάλληλα καταστατικά μοντέλα κατά τον σχεδιασμό εύκαμπτων οδοστρωμάτων. Τα αναλυτικά αποτελέσματα και τα σχετικά συμπεράσματα περιλαμβάνονται στην παρούσα Διπλωματική Εργασία. |
el |
heal.abstract |
The aim of the present diploma thesis is the investigation of the behaviour of reclaimed asphalt pavement material when considered as base/subbase material for the design and construction of flexible pavements. Main axis of this investigation is the resilient modulus of reclaimed asphalt pavement material that provides a means of the material’s elastic response. For this purpose, experimental data from triaxial stress tests on specimens consisted of reclaimed asphalt pavement material, aggregate material and mix of those two materials were used. The goodness of fit of four constitutive models on the experimental data was investigated by evaluating and comparing the correspondent coefficients of determination and root mean squared percentages of error. The general conclusion is that the reclaimed asphalt pavement material can be used as base/subbase material in the
iii
framework of pavement sustainability. Its behaviour under loading conditions can be simulated by using appropriate constitutive models in pavement design. Detailed results and related conclusions are included in the diploma thesis. |
en |
heal.advisorName |
Πλατή, Χριστίνα |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Οδοποιίας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
135 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|