dc.contributor.author | Μπασκουρέλος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Baskourelos, Konstantinos | el |
dc.date.accessioned | 2016-04-04T06:54:10Z | |
dc.date.available | 2016-04-04T06:54:10Z | |
dc.date.issued | 2016-04-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42310 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5315 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Υπολογιστική Μηχανική” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γένεση πλέγματος | el |
dc.subject | Μέθοδος επικάλυψης | el |
dc.subject | Γένεση τετράπλευρων | el |
dc.subject | Ποιότητα τετράπλευρων | el |
dc.subject | Mesh generation | en |
dc.subject | Paving method | el |
dc.subject | Grid generation | el |
dc.title | Γένεση πλέγματος τετραπλευρικών στοιχείων στο επίπεδο με τη Μέθοδο Επικάλυψης | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Numerical grid generation | el |
heal.classification | mesh generation | el |
heal.classification | Γένεση και Προσαρμογή Αριθμητικών Πλεγμάτων | el |
heal.classification | Quadrilateral mesh generation | el |
heal.classification | Non structured grid generation | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-07-03 | |
heal.abstract | Στην παρούσα εργασία μελετάται και υλοποιείται προγραμματιστικά μια μέθοδος γένεσης πλέγματος τετραπλευρικών στοιχείων στο επίπεδο, συγκεκριμένα η Μέθοδος Επίστρωσης (Paving Method - PM). Αρχικά, στο κεφ. 1, σχολιάζεται σύντομα η σημασία του πλέγματος για την αριθμητική επίλυση, τα πλεονεκτήματα των πλεγμάτων με τετράπλευρα και η δυσκολία γένεσής τους. Το κεφ. 2 αφορά εξολοκλήρου την PM. Αρχικά διατυπώνεται μια πολύ απλοποιημένη εκδοχή του αλγόριθμου, απαλλαγμένη από σχεδόν όλες τις έννοιες της PM. Ακολούθως, παρουσιάζονται όλοι οι ορισμοί και τα γεωμετρικά στοιχεία στα οποία θεμελιώνεται η PM και εξετάζονται λεπτομερώς όλες οι επιμέρους διεργασίες της. Γίνεται αναφορά στις δυο κύριες εκδοχές της PM και σχολιάζονται τα πλεονεκτήματα και οι αδυναμίες τους. Παρουσιάζεται λεπτομερώς o αλγόριθμος της πιο ισχυρής εκδοχής και συζητούνται τα διάφορα σημεία του. Στο κεφ. 3 δείχνονται κάποια παραδείγματα πλεγματοποίησης με το πρόγραμμα που γράφηκε για να δοκιμαστεί η προτεινόμενη τεχνική. Τέλος, στα παραρτήματα, παρουσιάζονται κάποια θέματα από τη Θεωρία Πλεγμάτων που είναι χρήσιμα στην κατασκευή ενός γενέτη και εφαρμόστηκαν στην γραφή του δοκιμαστικού προγράμματος. Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται μια τεχνική διακριτοποίησης καμπύλων, κριτήρια ποιότητας τετράπλευρων και μια σύντομη εισαγωγή στη θεωρία των Συνδεσμικών Λιστών. | el |
heal.advisorName | Γιαννάκογλου, Κυριάκος | el |
heal.committeeMemberName | Ριζιώτης, Βασίλης | el |
heal.committeeMemberName | Βουτσινάς, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννάκογλου, Κυριάκος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 97 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: