HEAL DSpace

Επιρροή των διαφημιστικών πινακίδων στη συμπεριφορά και την ασφάλεια των οδηγών στις πόλεις

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γκούσκου, Αναστασία el
dc.contributor.author Gkouskou, Anastasia en
dc.date.accessioned 2016-04-13T11:02:37Z
dc.date.available 2016-04-13T11:02:37Z
dc.date.issued 2016-04-13
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42384
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9704
dc.rights Default License
dc.subject Διαφημιστικές πινακίδες el
dc.subject Οδική ασφάλεια στις πόλεις el
dc.subject Προσομοιωτής οδήγησης el
dc.subject Πλευρική απόσταση el
dc.subject Χρόνος αντίδρασης el
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Απόσταση από προπορευόμενο όχημα el
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Roadside advertising en
dc.subject Driving simulator en
dc.subject Lateral position en
dc.subject Reaction time en
dc.subject Speed en
dc.subject Headway en
dc.subject Road accidents en
dc.subject Lognormal regression en
dc.subject Linear regression en
dc.title Επιρροή των διαφημιστικών πινακίδων στη συμπεριφορά και την ασφάλεια των οδηγών στις πόλεις el
dc.title Investigation of the impact of roadside advertising to driver behavior and safety in cities with the use of driving simulator en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-07-20
heal.abstract Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής των διαφημιστικών πινακίδων στη συμπεριφορά και την ασφάλεια των οδηγών στις πόλεις. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής των διαφημιστικών πινακίδων παραπλεύρως της οδού στη μέση ταχύτητα οδήγησης και στην πλευρική απόσταση του οχήματος από τη δεξιά οριογραμμή (λογαριθμοκανονική) και στο μέσο χρόνο αντίδρασης των οδηγών σε απρόσμενο συμβάν (γραμμική). Από την εφαρμογή των μοντέλων προκύπτει ότι, η ύπαρξη διαφημιστικών πινακίδων παραπλεύρως της οδού οδηγεί σε μικρή αύξηση του μέσου χρόνου αντίδρασης και της πλευρικής απόστασης από τη δεξιά οριογραμμή, ενώ ταυτόχρονα οδηγεί σε μικρή μείωση της μέσης ταχύτητας, ενδεχομένως λόγω του επιβαρυμένου περιβάλλοντος οδήγησης. Αντίθετα, η ύπαρξη διαφημιστικών πινακίδων φαίνεται να μην είχε καμία επιρροή στην μέση απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και στη πιθανότητα να συμβεί ατύχημα. Λέξεις-Κλειδιά: διαφημιστικές πινακίδες, προσομοιωτής οδήγησης, πλευρική απόσταση, χρόνος αντίδρασης, ταχύτητα, απόσταση από προπορευόμενο όχημα, οδικά ατυχήματα, γραμμική παλινδρόμηση, λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση. el
heal.abstract This Diploma Thesis aims to investigate the impact of roadside advertising on driver behavior and safety in urban areas. In order to achieve this objective an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all participants drove in different driving scenarios. Regression statistical models were developed to investigate the impact of roadside advertising on the mean speed and the lateral position of the vehicle from the right borderline (lognormal) and on the mean reaction time (linear). The models' application demonstrated that roadside advertising leads to small increase of the mean reaction time and the mean lateral position of the vehicle from the right borderline. At the same time, it leads to small decrease of the mean speed, perhaps due to overloaded driving environment. Finally, roadside advertising appears to have no effect on the headway distance and the probability of causing an accident. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 186 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής