dc.contributor.author |
Γκούσκου, Αναστασία
|
el |
dc.contributor.author |
Gkouskou, Anastasia
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-04-13T11:02:37Z |
|
dc.date.available |
2016-04-13T11:02:37Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42384 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9704 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Διαφημιστικές πινακίδες |
el |
dc.subject |
Οδική ασφάλεια στις πόλεις |
el |
dc.subject |
Προσομοιωτής οδήγησης |
el |
dc.subject |
Πλευρική απόσταση |
el |
dc.subject |
Χρόνος αντίδρασης |
el |
dc.subject |
Ταχύτητα |
el |
dc.subject |
Απόσταση από προπορευόμενο όχημα |
el |
dc.subject |
Οδικά ατυχήματα |
el |
dc.subject |
Γραμμική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Roadside advertising |
en |
dc.subject |
Driving simulator |
en |
dc.subject |
Lateral position |
en |
dc.subject |
Reaction time |
en |
dc.subject |
Speed |
en |
dc.subject |
Headway |
en |
dc.subject |
Road accidents |
en |
dc.subject |
Lognormal regression |
en |
dc.subject |
Linear regression |
en |
dc.title |
Επιρροή των διαφημιστικών πινακίδων στη συμπεριφορά και την ασφάλεια των οδηγών στις πόλεις |
el |
dc.title |
Investigation of the impact of roadside advertising to driver behavior and safety in cities with the use of driving simulator |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακά |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-07-20 |
|
heal.abstract |
Ο στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επιρροής των διαφημιστικών πινακίδων στη συμπεριφορά και την ασφάλεια των οδηγών στις πόλεις. Για την επίτευξη του στόχου αυτού πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία σε προσομοιωτή οδήγησης όπου όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Αναπτύχθηκαν στατιστικά μοντέλα παλινδρόμησης για τον προσδιορισμό της επιρροής των διαφημιστικών πινακίδων παραπλεύρως της οδού στη μέση ταχύτητα οδήγησης και στην πλευρική απόσταση του οχήματος από τη δεξιά οριογραμμή (λογαριθμοκανονική) και στο μέσο χρόνο αντίδρασης των οδηγών σε απρόσμενο συμβάν (γραμμική). Από την εφαρμογή των μοντέλων προκύπτει ότι, η ύπαρξη διαφημιστικών πινακίδων παραπλεύρως της οδού οδηγεί σε μικρή αύξηση του μέσου χρόνου αντίδρασης και της πλευρικής απόστασης από τη δεξιά οριογραμμή, ενώ ταυτόχρονα οδηγεί σε μικρή μείωση της μέσης ταχύτητας, ενδεχομένως λόγω του επιβαρυμένου περιβάλλοντος οδήγησης. Αντίθετα, η ύπαρξη διαφημιστικών πινακίδων φαίνεται να μην είχε καμία επιρροή στην μέση απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και στη πιθανότητα να συμβεί ατύχημα. Λέξεις-Κλειδιά: διαφημιστικές πινακίδες, προσομοιωτής οδήγησης, πλευρική απόσταση, χρόνος αντίδρασης, ταχύτητα, απόσταση από προπορευόμενο όχημα, οδικά ατυχήματα, γραμμική παλινδρόμηση, λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση. |
el |
heal.abstract |
This Diploma Thesis aims to investigate the impact of roadside advertising on driver behavior and safety in urban areas. In order to achieve this objective an experimental process on a driving simulator was carried out, in which all participants drove in different driving scenarios. Regression statistical models were developed to investigate the impact of roadside advertising on the mean speed and the lateral position of the vehicle from the right borderline (lognormal) and on the mean reaction time (linear). The models' application demonstrated that roadside advertising leads to small increase of the mean reaction time and the mean lateral position of the vehicle from the right borderline. At the same time, it leads to small decrease of the mean speed, perhaps due to overloaded driving environment. Finally, roadside advertising appears to have no effect on the headway distance and the probability of causing an accident. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
186 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|