HEAL DSpace

Κιναισθησία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαρούδα, Ιουλία el
dc.contributor.author Marouda, Ioulia el
dc.date.accessioned 2016-04-14T09:08:00Z
dc.date.available 2016-04-14T09:08:00Z
dc.date.issued 2016-04-14
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42395
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12111
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Διπλωματική Εργασία el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διάδραση el
dc.subject Κινητικές el
dc.subject Κατασκευές el
dc.subject Οθόνη el
dc.subject Μεταβλητότητα el
dc.subject Interaction en
dc.subject Kinetic en
dc.subject Structures en
dc.subject Screen en
dc.subject Adaptive en
dc.title Κιναισθησία el
dc.title Kinesthesia en
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Διαδραστικές Αρθρωτές Κατασκευές el
heal.secondaryTitle Interactive hinge structures en
heal.classification Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός κατασκευών el
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Architecture en
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/38c704b5ebc7f8cf2f138b4d7178ee1fc7236f26
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-03-02
heal.abstract Όντας η γενιά που ζει στη λεγόμενη μεταψηφιακή εποχή, αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει μια δυναμική σχέση μεταξύ της επεξεργασίας πληροφοριών και του χτισμένου χώρου. Μέσα από αυτή την εργασία, προσπάθησα να πειραματιστώ με κινητικές κατασκευές και τις εφαρμογές τους, αναζητώντας το σημείο στο οποίο ο αρχιτεκτονικός και ο ψηφιακός χώρος συναντιούνται και ανταλλάσσουν χαρακτηριστικά. Μετά από μια διαδικασία δοκιμών κατέληξα σε ένα κατασκευαστικό σύστημα που αποτελείται από αρθρωτούς βραχίονες, συνδεδεμένους με ελαστικό ύφασμα, το οποίο λειτουργεί ως μια ελαστική οθόνη, αποτελούμενη από ταινίες led. Ο βραχίονας κινείται σαν μια ανθρώπινη σπονδυλική στήλη, με 15 ειδικά σχεδιασμένα εξαρτήματα-σπόνδυλους, τα οποία συγκρατούν δύο συρματόσχοινα που καθορίζουν την κίνηση της κατασκευής και δύο ελατήρια που ρυθμίζουν την απόσταση μεταξύ γειτονικών σπονδύλων. Σε κάθε βραχίονα υπάρχει ένας αισθητήρας απόστασης, έτσι η κατασκευή κινείται πιο έντονα όταν ο χρήστης πλησιάζει, ενώ η κίνηση μπορεί να ρυθμιστεί και μέσω μιας εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα. Ο μηχανισμός έχει τρεις διαφορετικές παραλλαγές ανάλογα με το σημείο περιστροφής: στο κάτω μέρος, στη μέση ή ψηλά. Με αυτό τον τρόπο, η συμβατική εμπειρία με τον αρχιτεκτονικό χώρο ανατρέπεται, καθώς παύει να είναι κάτι το στατικό και το άχρονο που δέχεται παθητικά τις ανθρώπινες χρήσεις, αλλά κάτι το ρευστό που αντιδρά στην παρουσία του χρήστη. Οι παραμορφώσεις της οθόνης “σπάνε” την εικόνα που βλέπουμε και στρέφουν την προσοχή του χρήστη σε πολλαπλά σημεία ταυτόχρονα, καλώντας τον να ανασυνθέσει τα θραύσματα. el
heal.abstract Being the generation living in the postdigital era, we can acknowledge that there is a dynamic relationship between information processing and the built environment. Through this project, I tried to experiment with kinetic structures and their applications, intending to find where architectural space and digital space meet and exchange characteristics. After a process of trial and error I ended up with a system consisting of articulated arms connected with elastic fabric, which works as a flexible led screen, made of led strips. The arm moves like a simple human spine, having 15 specifically designed vertebrae, holding two rope wires that define the movement of the structure and two springs that buffer the distance between two neighboring vertebrae. On each arm there is a distance sensor, stimulating bigger move whenever the user comes closer, while movement can also be triggered by a mobile device app. The mechanism has three different variations according to where the rotation point is: down, in the middle or up. This way, the conventional experience with architectural space is upended, since it no longer is static and timeless, accepting human use passively, but something fluid that responds to the user. The deformations of the video screen fragment the image we see and draw one’s attention to multiple places simultaneously, intriguing us to mentally recompose them. en
heal.advisorName Παρμενίδης, Γεώργιος el
heal.advisorName Parmenidis, Georgios en
heal.committeeMemberName Καρβουντζή, Κωνσταντίνα-Βαλεντίνη el
heal.committeeMemberName Κουτρολίκου, Παναγιώτα el
heal.committeeMemberName Κούρκουλας, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Μπουγατιώτη, Φλώρα-Μαρία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 44
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα