dc.contributor.author |
Σακελλαρίου, Δημήτριος
|
el |
dc.contributor.author |
Sakellariou, Dimitrios
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-04-14T10:12:58Z |
|
dc.date.available |
2016-04-14T10:12:58Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-14 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42399 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10640 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σιδηροδρομική δικτυωτή γέφυρα |
el |
dc.subject |
Δικτύωμα |
el |
dc.subject |
Σχεδιασμός |
el |
dc.title |
Σχεδιασμός σιδηροδρομικής δικτυωτής γέφυρας τριών ανοιγμάτων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Σιδηρές γέφυρες |
el |
heal.classification |
Σιδηροδρομικές γέφυρες |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-07-16 |
|
heal.abstract |
Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αφορά τη μελέτη και το σχεδιασμό δικτυωτής σιδηροδρομικής
γέφυρας τριών ανοιγμάτων. Το συνολικό άνοιγμα που γεφυρώνεται είναι 200m, με ευθύγραμμο
κατάστρωμα και το συνολικό πλάτος γέφυρας είναι 15.2m και συνολικό ύψος δικτυώματος 8.8m. Η
μελέτη γίνεται με βάση τους Ευρωκώδικες
Στα πρώτα δύο κεφάλαια γίνεται μία σύντομη εισαγωγή στις σιδηροδρομικές και δικτυωτές γέφυρες
και μια συνοπτική παρουσίαση των χαρακτηριστικών της υπό μελέτη γέφυρας.
Στη συνέχεια, στο Κεφάλαιο 3 περιγράφονται αναλυτικά οι δράσεις και οι συνδυασμοί δράσεων, με
βάση τους ισχύοντες κανονισμούς, ενώ στο Κεφάλαιο 4 υπολογίζονται με βάση τα στοιχεία της
γέφυρας μελέτης.
Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζεται το λογισμικό που επιλέχθηκε και η διαδικασία που
ακολουθήθηκε για τη μόρφωση των απαραίτητων προσομοιωμάτων για την κάλυψη όλων των
ελέγχων.
Στο Κεφάλαιο 6 γίνονται οι έλεγχοι διατομών και μελών σε οριακή κατάσταση αστοχίας και στο
επόμενο οι έλεγχοι σε κατάσταση λειτουργικότητας.
Κατόπιν, υπολογίζεται η σεισμική μόνωση της γέφυρας με καμπύλα εφέδρανα τριβής ολίσθησης. Οι
μονωτήρες ελέγχονται σε σεισμικές και μη σεισμικές δράσεις.
Στο Κεφάλαιο 9 υπολογίζονται κατασκευαστικά στοιχεία της γέφυρας και η μεθοδολογία ανέγερσης.
Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα από το σχεδιασμό δικτυωτής σιδηροδρομικής γέφυρας. |
el |
heal.abstract |
The present diploma thesis approaches the analysis and design of a continuous three span railroad
truss bridge. The deck is straight, 200m long and the truss’ height is 8.8m. The whole study is based
on the Eurocodes.
At first a short introduction to railroad and truss bridges is made, followed by a brief description of the
basic characteristics of the designed bridge.
In Chapters 3 and 4 the loads and seismic actions applied to the bridge are described in detail as well
as the load combinations. In the next chapter, the software used for the analysis and the procedure
for the creation of the independent required models, is presented
Consequently, the cross sections and structural elements are checked for the Ultimate Limit State and
the Serviceability Limit State conditions.
In Chapter 8 the seismic isolation system with triple Friction Pendulum bearings is calculated. The
verification of the isolation system in both seismic and non seismic actions is carried out.
Finally, the construction details, the structural erection plan and the conclusions of the study are
presented. |
en |
heal.advisorName |
Θανόπουλος, Παύλος |
el |
heal.committeeMemberName |
Θανόπουλος, Παύλος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γαντές, Χαράλαμπος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βάγιας, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
118 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|