HEAL DSpace

Σχεδιασμός σιδηροδρομικής δικτυωτής γέφυρας τριών ανοιγμάτων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σακελλαρίου, Δημήτριος el
dc.contributor.author Sakellariou, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2016-04-14T10:12:58Z
dc.date.available 2016-04-14T10:12:58Z
dc.date.issued 2016-04-14
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42399
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10640
dc.rights Default License
dc.subject Σιδηροδρομική δικτυωτή γέφυρα el
dc.subject Δικτύωμα el
dc.subject Σχεδιασμός el
dc.title Σχεδιασμός σιδηροδρομικής δικτυωτής γέφυρας τριών ανοιγμάτων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σιδηρές γέφυρες el
heal.classification Σιδηροδρομικές γέφυρες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-07-16
heal.abstract Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αφορά τη μελέτη και το σχεδιασμό δικτυωτής σιδηροδρομικής γέφυρας τριών ανοιγμάτων. Το συνολικό άνοιγμα που γεφυρώνεται είναι 200m, με ευθύγραμμο κατάστρωμα και το συνολικό πλάτος γέφυρας είναι 15.2m και συνολικό ύψος δικτυώματος 8.8m. Η μελέτη γίνεται με βάση τους Ευρωκώδικες Στα πρώτα δύο κεφάλαια γίνεται μία σύντομη εισαγωγή στις σιδηροδρομικές και δικτυωτές γέφυρες και μια συνοπτική παρουσίαση των χαρακτηριστικών της υπό μελέτη γέφυρας. Στη συνέχεια, στο Κεφάλαιο 3 περιγράφονται αναλυτικά οι δράσεις και οι συνδυασμοί δράσεων, με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς, ενώ στο Κεφάλαιο 4 υπολογίζονται με βάση τα στοιχεία της γέφυρας μελέτης. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζεται το λογισμικό που επιλέχθηκε και η διαδικασία που ακολουθήθηκε για τη μόρφωση των απαραίτητων προσομοιωμάτων για την κάλυψη όλων των ελέγχων. Στο Κεφάλαιο 6 γίνονται οι έλεγχοι διατομών και μελών σε οριακή κατάσταση αστοχίας και στο επόμενο οι έλεγχοι σε κατάσταση λειτουργικότητας. Κατόπιν, υπολογίζεται η σεισμική μόνωση της γέφυρας με καμπύλα εφέδρανα τριβής ολίσθησης. Οι μονωτήρες ελέγχονται σε σεισμικές και μη σεισμικές δράσεις. Στο Κεφάλαιο 9 υπολογίζονται κατασκευαστικά στοιχεία της γέφυρας και η μεθοδολογία ανέγερσης. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα από το σχεδιασμό δικτυωτής σιδηροδρομικής γέφυρας. el
heal.abstract The present diploma thesis approaches the analysis and design of a continuous three span railroad truss bridge. The deck is straight, 200m long and the truss’ height is 8.8m. The whole study is based on the Eurocodes. At first a short introduction to railroad and truss bridges is made, followed by a brief description of the basic characteristics of the designed bridge. In Chapters 3 and 4 the loads and seismic actions applied to the bridge are described in detail as well as the load combinations. In the next chapter, the software used for the analysis and the procedure for the creation of the independent required models, is presented Consequently, the cross sections and structural elements are checked for the Ultimate Limit State and the Serviceability Limit State conditions. In Chapter 8 the seismic isolation system with triple Friction Pendulum bearings is calculated. The verification of the isolation system in both seismic and non seismic actions is carried out. Finally, the construction details, the structural erection plan and the conclusions of the study are presented. en
heal.advisorName Θανόπουλος, Παύλος el
heal.committeeMemberName Θανόπουλος, Παύλος el
heal.committeeMemberName Γαντές, Χαράλαμπος el
heal.committeeMemberName Βάγιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Μεταλλικών Κατασκευών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 118 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής