HEAL DSpace

Σχεδιασμός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας για την παραγωγή χαρτών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Συντζανάκη, Μαρία el
dc.contributor.author Syntzanaki, Maria en
dc.date.accessioned 2016-04-18T10:15:59Z
dc.date.available 2016-04-18T10:15:59Z
dc.date.issued 2016-04-18
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42408
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5254
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.rights Default License
dc.subject Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας el
dc.subject ISO 9001:2008 en
dc.subject Xάρτες
dc.subject Xαρτογραφικός οργανισμός
dc.title Σχεδιασμός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας για την παραγωγή χαρτών el
heal.type masterThesis
heal.classification Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-06-09
heal.abstract Η διαχείριση της ποιότητας αφορά ουσιαστικά την πρακτική του να διοικούνται οι οργανισμοί με βάση προσεγγίσεις πάνω στην ποιότητα, αναπτύσσοντας μια μεθοδολογία που αποβλέπει στην απόλυτη ικανοποίηση των χρηστών ενός προϊόντος μέσω συνεχών βελτιώσεων. Το υπόβαθρο για την αποδοτική Διαχείριση της Ποιότητας δημιουργείται μέσω της ανάπτυξης Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας. Η εφαρμογή ενός αποτελεσματικού Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας συνεπάγεται την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων, την αύξηση της παραγωγικότητας, τη μείωση των μη συμμορφώσεων και του κόστους. Η ανάγκη για πρότυπα όσον αφορά τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας έγινε επιτακτική καθώς τίθεται η βάση για την άρτια εφαρμογή τους. Σε αυτή την κατεύθυνση τα διεθνή πρότυπα της σειράς ISO 9000:2005 εφοδιάζουν κάθε οργανισμό με ένα μοντέλο δημιουργίας και λειτουργίας συστημάτων διαχείρισης. Με βάση τα παραπάνω. ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η δέσμευση για συνεχή βελτίωση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2008 από χαρτογραφικούς φορείς, θέτει τα θεμέλια για τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων τους, τη διασφάλιση της ικανοποίησης των χρηστών και την κάλυψη των σύγχρονων υψηλών αναγκών της αγοράς. Στην εργασία θα αναπτυχθεί μια ρεαλιστική προσέγγιση ανάπτυξης ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας για την παραγωγή χαρτών σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το πρότυπο ISO 9001:2008. el
heal.advisorName Τσούλος, Λύσανδρος el
heal.committeeMemberName Τσούλος, Λύσανδρος el
heal.committeeMemberName Νάκος, Βύρων el
heal.committeeMemberName Παλληκάρης, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής