dc.contributor.author |
Συντζανάκη, Μαρία
|
el |
dc.contributor.author |
Syntzanaki, Maria
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-04-18T10:15:59Z |
|
dc.date.available |
2016-04-18T10:15:59Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42408 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5254 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας |
el |
dc.subject |
ISO 9001:2008 |
en |
dc.subject |
Xάρτες |
|
dc.subject |
Xαρτογραφικός οργανισμός |
|
dc.title |
Σχεδιασμός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας για την παραγωγή χαρτών |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-06-09 |
|
heal.abstract |
Η διαχείριση της ποιότητας αφορά ουσιαστικά την πρακτική του να διοικούνται οι οργανισμοί με βάση προσεγγίσεις πάνω στην ποιότητα, αναπτύσσοντας μια μεθοδολογία που αποβλέπει στην απόλυτη ικανοποίηση των χρηστών ενός προϊόντος μέσω συνεχών βελτιώσεων. Το υπόβαθρο για την αποδοτική Διαχείριση της Ποιότητας δημιουργείται μέσω της ανάπτυξης Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας. Η εφαρμογή ενός αποτελεσματικού Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας συνεπάγεται την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων, την αύξηση της παραγωγικότητας, τη μείωση των μη συμμορφώσεων και του κόστους. Η ανάγκη για πρότυπα όσον αφορά τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας έγινε επιτακτική καθώς τίθεται η βάση για την άρτια εφαρμογή τους. Σε αυτή την κατεύθυνση τα διεθνή πρότυπα της σειράς ISO 9000:2005 εφοδιάζουν κάθε οργανισμό με ένα μοντέλο δημιουργίας και λειτουργίας συστημάτων διαχείρισης. Με βάση τα παραπάνω. ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η δέσμευση για συνεχή βελτίωση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2008 από χαρτογραφικούς φορείς, θέτει τα θεμέλια για τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων τους, τη διασφάλιση της ικανοποίησης των χρηστών και την κάλυψη των σύγχρονων υψηλών αναγκών της αγοράς. Στην εργασία θα αναπτυχθεί μια ρεαλιστική προσέγγιση ανάπτυξης ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας για την παραγωγή χαρτών σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το πρότυπο ISO 9001:2008. |
el |
heal.advisorName |
Τσούλος, Λύσανδρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσούλος, Λύσανδρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Νάκος, Βύρων |
el |
heal.committeeMemberName |
Παλληκάρης, Αθανάσιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|