dc.contributor.author | Παρίσος, Φώτιος | el |
dc.contributor.author | Parisos, Fotios | en |
dc.date.accessioned | 2016-05-10T06:55:19Z | |
dc.date.available | 2016-05-10T06:55:19Z | |
dc.date.issued | 2016-05-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42461 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9669 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γήρανση πετρελαίου | el |
dc.subject | Τύχη πετρελαιοκηλίδας | el |
dc.subject | Πρόγραμμα SpillSolver | el |
dc.subject | Πρόγραμμα SpillSolver 2.0 | el |
dc.subject | Μέθοδοι αντιμετώπισης | el |
dc.subject | Matlab | en |
dc.subject | Oil spill fate | en |
dc.subject | Oil weathering | en |
dc.subject | SpillSolver 2.0 program | en |
dc.subject | SpillSolver program | en |
dc.subject | Response countermeasures | en |
dc.title | Ανάπτυξη εργαλείου για την τύχη πετρελαιοκηλίδας. Μελέτη και παραδείγματα. | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Πετρέλαιο | el |
heal.classification | Petroleum | en |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85100361 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-11-02 | |
heal.abstract | The last 40 years the maritime world has seen thousands of oil spill accidents. The transport of oil by tankers for commercial purposes and the large number of coastal transport and storing facilities result in releasing significant quantities of oil into the seas and coasts. On the other hand, the impacts of oil spills at sea are multiple and their environmental costs depend on the type of oil and the ecosystem that will affect. Moreover, there are multiple physical, chemical and biological changes that take place from the time oil enters the sea and as long as it stays. In this context, the subject of this thesis was to upgrade the preexisting SpillSolver program, which is a tool that extracts results and graphs results for the main aging processes of an oil spill. Thus, the aim was to find new fate and aging models and parameters of oil spills and include them in the existing code, in order to provide a more comprehensive study of the phenomenon. The importance of these aspects is that, although they may not have a direct impact on aging, are very important, because their impact on environmental contamination is enormous. Finally, through our literature survey, ways of response countermeasures with accidental oil spills were proposed. | en |
heal.abstract | Τα τελευταία 40 χρόνια έχουν σημειωθεί χιλιάδες ατυχήματα διαρροής πετρελαίου, σε ολόκληρο τον κόσμο. Η μεταφορά πετρελαίου με πετρελαιοφόρα για εμπορικούς σκοπούς και η πληθώρα παράκτιων εγκαταστάσεων μεταφοράς και αποθήκευσής αυτού, οδηγούν στην απελευθέρωση σημαντικών ποσοτήτων πετρελαίου σε θάλασσες και ακτές. Από την άλλη, οι επιπτώσεις της διαρροής πετρελαίου στη θάλασσα είναι πολλαπλές, με το περιβαλλοντικό κόστος να εξαρτάται από το είδος του πετρελαίου και το οικοσύστημα το οποίο θα επηρεάσει. Εξάλλου, το πετρέλαιο στη θάλασσα υφίσταται πολλαπλές φυσικές, χημικές και βιολογικές τροποποιήσεις από τη στιγμή της εισόδου του και για όσο διάστημα παραμένει. Στο πλαίσιο αυτό, αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής ήταν η αναβάθμιση του προϋπάρχοντος προγράμματος SpillSolver, το οποίο είναι ένα πρόγραμμα που εξάγει αποτελέσματα και γραφήματα για τις κύριες διεργασίες της γήρανσης μιας πετρελαιοκηλίδας. Έτσι, κύριος σκοπός ήταν η εύρεση νέων μοντέλων τύχης και παραμέτρων γήρανσης των πετρελαιοκηλίδων και η προσθήκη τους στον υπάρχοντα κώδικα ώστε να γίνει πιο ολοκληρωμένη η μελέτη του φαινομένου. Η σημασία των παραμέτρων αυτών έγκειται στο ότι παρόλο που μπορεί να μην έχουν άμεσο αντίκτυπο στην γήρανση, είναι πολύ σημαντικές, γιατί η επίδρασή τους στη μόλυνση του περιβάλλοντος είναι τεράστια. Τέλος, μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη έγιναν προτάσεις για μεθόδους αντιμετώπισης της ατυχηματικής διαρροής πετρελαίου. | el |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Παπανικολάου, Απόστολος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γκίνης, Αλέξανδρος-Αλβέρτος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 360 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: