HEAL DSpace

Δυναμική παραγωγή και βελτιστοποίηση εμπειρίας χρήστη σε ψηφιακά παιχνίδια

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσενικλίδου, Αλεξάνδρα el
dc.contributor.author Tseniklidou, Alexandra en
dc.date.accessioned 2016-05-17T08:04:13Z
dc.date.issued 2016-05-17
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42492
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10389
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Δυναμική προσαρμογή δυσκολίας el
dc.subject Εμπειρία παικτών el
dc.subject Δοκιμές ευχρηστίας el
dc.subject Παιχνίδια πλατφόρμας el
dc.subject Σχεδιασμός παιχνιδιού el
dc.subject Dynamic difficulty adjustment en
dc.subject Player experience en
dc.subject Usability testing en
dc.subject Platform games en
dc.subject Game design en
dc.subject PCG en
dc.title Δυναμική παραγωγή και βελτιστοποίηση εμπειρίας χρήστη σε ψηφιακά παιχνίδια el
dc.title Dynamic production and optimization of user experience in digital games en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ψηφιακά παιχνίδια el
heal.classification Digital games en
heal.dateAvailable 2017-05-16T21:00:00Z
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-10-01
heal.abstract Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η συγκέντρωση και μελέτη συστημάτων και μεθοδολογιών που ακολουθούνται κατά τον σχεδιασμό ενός βιντεοπαιχνιδιού με στόχο την προσαρμογή της εμπειρίας σε κάθε παίκτη. Για να γίνει κατανοητή η σημασία και ο ρόλος τέτοιων συστημάτων, μελετάται στην αρχή της διπλωματικής η έννοια της ροής στα παιχνίδια, τα χαρακτηριστικά της και το πώς αυτή επιτυγχάνεται. Τα συστήματα που παρουσιάζονται εστιάζουν στον έλεγχο και στην προσαρμογή της δυσκολίας στο παιχνίδι με δυναμικό τρόπο (παθητικά και ενεργητικά) καθώς και στην δημιουργία περιεχομένου για τα παιχνίδια χρησιμοποιώντας αλγόριθμους. Για κάθε προσέγγιση δίνονται παράλληλα τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους, σχετικοί προβληματισμοί και χαρακτηριστικά παραδείγματα εφαρμογής. Τέλος, αναπτύσσονται οι μέθοδοι που ακολουθούνται για την αξιολόγηση και αναθεώρηση της εμπειρίας και του περιεχομένου σε ένα παιχνίδι. Βασισμένη στην θεωρία που συγκεντρώθηκε και με σκοπό την περαιτέρω έρευνα γύρω από την εφαρμογή τέτοιων συστημάτων, ακολουθεί η σχεδιαστική ανάλυση ενός παιχνιδιού τύπου ατελείωτου δρομέα που εφαρμόζει και προσαρμόζει τα σχετικά συστήματα. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο περιβάλλον unity με επίκεντρο τη θεωρία της ροής στα παιχνίδια. el
heal.abstract The main purpose of this thesis is to gather information and explore systems and methods that play a drastic role in shaping personalized game experiences. In order to understand the importance of these systems and how they work, detailed analysis on flow for video-games, its characteristics and how it can be achieved is given at the beginning of this thesis. Such systems focus on adjusting difficulty dynamically (passive or active) and creating content for games using appropriate algorithms. For each approach that a designer can take when building a game, both advantages and disadvantages are presented. Finally, methodologies followed for evaluating and reshaping game systems and content are presented. Based on the above theory and to further examine the possibilities of these approaches, a design analysis of an endless runner game follows adopting and adjusting these systems. The game was designed and implemented using the unity engine and with respect to flow theory. en
heal.advisorName Κόλλιας, Στέφανος el
heal.committeeMemberName Καρπούζης, Κώστας el
heal.committeeMemberName Κόλλιας, Στέφανος el
heal.committeeMemberName Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 70 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα