dc.contributor.author | Τσενικλίδου, Αλεξάνδρα | el |
dc.contributor.author | Tseniklidou, Alexandra | en |
dc.date.accessioned | 2016-05-17T08:04:13Z | |
dc.date.issued | 2016-05-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42492 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10389 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δυναμική προσαρμογή δυσκολίας | el |
dc.subject | Εμπειρία παικτών | el |
dc.subject | Δοκιμές ευχρηστίας | el |
dc.subject | Παιχνίδια πλατφόρμας | el |
dc.subject | Σχεδιασμός παιχνιδιού | el |
dc.subject | Dynamic difficulty adjustment | en |
dc.subject | Player experience | en |
dc.subject | Usability testing | en |
dc.subject | Platform games | en |
dc.subject | Game design | en |
dc.subject | PCG | en |
dc.title | Δυναμική παραγωγή και βελτιστοποίηση εμπειρίας χρήστη σε ψηφιακά παιχνίδια | el |
dc.title | Dynamic production and optimization of user experience in digital games | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ψηφιακά παιχνίδια | el |
heal.classification | Digital games | en |
heal.dateAvailable | 2017-05-16T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-10-01 | |
heal.abstract | Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η συγκέντρωση και μελέτη συστημάτων και μεθοδολογιών που ακολουθούνται κατά τον σχεδιασμό ενός βιντεοπαιχνιδιού με στόχο την προσαρμογή της εμπειρίας σε κάθε παίκτη. Για να γίνει κατανοητή η σημασία και ο ρόλος τέτοιων συστημάτων, μελετάται στην αρχή της διπλωματικής η έννοια της ροής στα παιχνίδια, τα χαρακτηριστικά της και το πώς αυτή επιτυγχάνεται. Τα συστήματα που παρουσιάζονται εστιάζουν στον έλεγχο και στην προσαρμογή της δυσκολίας στο παιχνίδι με δυναμικό τρόπο (παθητικά και ενεργητικά) καθώς και στην δημιουργία περιεχομένου για τα παιχνίδια χρησιμοποιώντας αλγόριθμους. Για κάθε προσέγγιση δίνονται παράλληλα τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους, σχετικοί προβληματισμοί και χαρακτηριστικά παραδείγματα εφαρμογής. Τέλος, αναπτύσσονται οι μέθοδοι που ακολουθούνται για την αξιολόγηση και αναθεώρηση της εμπειρίας και του περιεχομένου σε ένα παιχνίδι. Βασισμένη στην θεωρία που συγκεντρώθηκε και με σκοπό την περαιτέρω έρευνα γύρω από την εφαρμογή τέτοιων συστημάτων, ακολουθεί η σχεδιαστική ανάλυση ενός παιχνιδιού τύπου ατελείωτου δρομέα που εφαρμόζει και προσαρμόζει τα σχετικά συστήματα. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο περιβάλλον unity με επίκεντρο τη θεωρία της ροής στα παιχνίδια. | el |
heal.abstract | The main purpose of this thesis is to gather information and explore systems and methods that play a drastic role in shaping personalized game experiences. In order to understand the importance of these systems and how they work, detailed analysis on flow for video-games, its characteristics and how it can be achieved is given at the beginning of this thesis. Such systems focus on adjusting difficulty dynamically (passive or active) and creating content for games using appropriate algorithms. For each approach that a designer can take when building a game, both advantages and disadvantages are presented. Finally, methodologies followed for evaluating and reshaping game systems and content are presented. Based on the above theory and to further examine the possibilities of these approaches, a design analysis of an endless runner game follows adopting and adjusting these systems. The game was designed and implemented using the unity engine and with respect to flow theory. | en |
heal.advisorName | Κόλλιας, Στέφανος | el |
heal.committeeMemberName | Καρπούζης, Κώστας | el |
heal.committeeMemberName | Κόλλιας, Στέφανος | el |
heal.committeeMemberName | Σταφυλοπάτης, Ανδρέας-Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 70 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: