HEAL DSpace

Μελέτη ασυρμάτων ζεύξεων μη επανδρωμένων αεροχημάτων (ΜΕΑ) UAVs

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ματσούκας, Γεώργιος el
dc.contributor.author Matsoukas, Georgios en
dc.date.accessioned 2016-05-19T07:41:37Z
dc.date.available 2016-05-19T07:41:37Z
dc.date.issued 2016-05-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42528
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10588
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Συστήματα μη επανδωμένων αεροχημάτων (ΣΜΕΑ) el
dc.subject Κινητά ad hoc δίκτυα el
dc.subject Πρωτόκολλα δρομολόγησης el
dc.subject Κινητικότητα el
dc.subject Σχεδίαση τροχιάς el
dc.subject Μικτός ακέραιος γραμμικός προγραμματισμός el
dc.subject Έλεγχος κυλιόμενου ορίζοντος el
dc.subject Ασύρματες ζεύξεις μετάδοσης δεδομένων, el
dc.subject Φάσμα συχνοτήτων el
dc.subject Αντί-παρεμβολές el
dc.subject Μεταδιδόμενος ρυθμός δεδομένων el
dc.title Μελέτη ασυρμάτων ζεύξεων μη επανδρωμένων αεροχημάτων (ΜΕΑ) UAVs el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Τηλεπικοινωνίες el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-02
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια για την μελέτη των ασυρμάτων ζεύξεων που πραγματοποιούνται στα πλαίσια της λειτουργίας των Συστημάτων Μη Επανδρωμένων Αεροχημάτων ( ΣΜΕΑ ). Πέραν των τηλεπικοινωνιακών ζητημάτων γίνεται επίσης μια απόπειρα προσέγγισης έτερων ζητημάτων που αφορούν τα Μη Επανδρωμένα Αεροχήματα όχι μόνο ως δομικά μέρη ευρύτερων συστημάτων αλλά και ως αυτούσια συστήματα. Τα ζητήματα αυτά αφορούν την κινητικότητα των ΜΕΑ ως κόμβων σε κινητά ad hoc δικτύων καθώς και τη σχεδίαση τροχιών για την εκπλήρωση των αναλαμβανόμενων αποστολών. Η διπλωματική εργασία διαιρείται σε τέσσερα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μία σύντομη ιστορική αναδρομή στην ανάπτυξη των Συστημάτων Μη Επανδρωμένων Αεροχημάτων και παρατίθενται διάφορα στοιχεία που σχετίζονται με τα συστήματα αυτά ( συνθετικά μέρη των ΣΜΕΑ, κατηγοριοποιήσεις , εφαρμογές αυτών και άλλα). Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα ΜΕΑ ως αλληλεπιδρώντα μέρη σε ad hoc δίκτυα κινητού χαρακτήρα. Στα πλαίσια αυτών των δικτύων , τα ΜΕΑ αλληλεπιδρούν με ιδιαίτερα δυναμικό τρόπο ο οποίος καθορίζει και τη κινητικότητά τους. Αυτή περιγράφεται με τη χρήση ειδικών μοντέλων τα οποία παρουσιάζονται με συνοπτικό τρόπο στο κεφάλαιο αυτό. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφονται τρόποι με τους οποίους σχεδιάζονται οι τροχιές πτήσης των ΜΕΑ. Ο σχεδιασμός τροχιών, στη πλειοψηφία των περιπτώσεων, οδηγεί στην ανάγκη επίλυσης προβλημάτων βελτιστοποίησης και αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την απόδοση των ΜΕΑ στην εκτέλεση αποστολών. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται αρχικά μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των τηλεπικοινωνιών και γίνεται μια αναφορά σε βασικά στοιχεία που συνθέτουν την έννοια των ασύρματων ζεύξεων. Στη συνέχεια του κεφαλαίου περιγράφονται οι ασύρματες ζεύξεις που υλοποιούνται για τις διάφορες λειτουργίες των ΣΜΕΑ κατά τη εκπλήρωση μιας αποστολής. el
heal.abstract This diploma thesis makes an effort for the study of the wireless links that take place along the during th e operations of Unmanned Aerial Vehicles Systems (UAS). In addition to telecommunications matters, there is also an attempt to approach of extran eous issues of Unmanned Aerial vehicle not only as co mponents of larger systems but also as separate systems . These issues relate to the mobility of UAVS as nodes in mobile ad hoc networks and designing trajectories for the fulfillment of the undertaken missions. The thesis is divided into four chapters. Th e first chapter offers a brief historical overview on the development of UASs and listed various items related to these systems (major components of UASs , categorizations, applications and others ). The second chapter refers to the media as interactive p arts on an ad hoc mobile data networks. Within these networks, UAVs interact with highly dynamic manner which determines their mobility. This is described by using specific models that are presented in a concise way in this chapter. The third chapter desc ribes ways in which UAVs’ flight paths are planned. Trajectory design, in most cases, leads to the need of solving optimization problems and it constitutes a determining factor for the performance of the UAVs’ mission. Finally, in the fourth chapter and in its first part is provided a brief overview on the telecommunications history and a reference to basic elements that make up the concept of wireless links , is made . The following part of the chapter describes the wireless links which are impleme nted for the various functions of the UAS in fulfillment of a mission. en
heal.advisorName Παναγόπουλος, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Κωττής, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName Καψάλης, Χρήστος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 128 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα