dc.contributor.author | Κατσιμίγα, Βασιλική-Λυδία | el |
dc.contributor.author | Katsimiga, Vasiliki-Lydia | en |
dc.date.accessioned | 2016-05-25T11:05:28Z | |
dc.date.available | 2016-05-25T11:05:28Z | |
dc.date.issued | 2016-05-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42541 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10756 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ανάρτηση | el |
dc.subject | Αρνητικά ελατήρια | el |
dc.subject | Καινοτομική απόσβεση | el |
dc.title | Σχεδιασμός συστήματος ανάρτησης με τη χρήση ελατηρίων αρνητικής σταθεράς ελαστικότητας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κατασκευή οχημάτων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-10-19 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η καινοτομική σχεδίαση της διάταξης της ανάρτησης ενός επιβατηγού οχήματος. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια θεωρητική εισαγωγή σχετικά με τις αναρτήσεις και τα εξαρτήματα αυτών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται οι λεπτομέρειες, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο γίνεται το design των ελατηρίων και οι τύποι με τους οποίους γίνεται ο έλεγχος σε αντοχή αυτών. Στο τρίτο κεφάλαιο μελετάται η συμβατική ανάρτηση ως δυναμικό σύστημα ενός βαθμό ελευθερίας μάζας, ελατηρίου και αποσβεστήρα. Στο τέταρτο κεφάλαιο εισάγεται το θεωρητικό γραμμικό ελατήριο αρνητικής ελαστικότητας το οποίο αναλαμβάνει την παύση των ταλαντώσεων επαναφοράς. Στο πέμπτο κεφάλαιο σχεδιάζεται η πραγματική πλέον διάταξη της ανάρτησης με το αρνητικό γραμμικό ελατήριο να αντικαθίσταται από ζεύγος οριζόντιων στη θέση ισορροπίας ελατηρίων. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο αξιολογούνται και συγκρίνονται συνολικά τα αποτελέσματα της μελέτης. | el |
heal.abstract | The purpose of this thesis is the innovative design of a car suspension system. The first chapter is a theoretical introduction about suspensions and their components. The second chapter lists the details about how we design springs and how we evaluate their effectiveness and their reliability. The third chapter studies the conventional suspension as a dynamic system of one degree of freedom. (mass-spring-absorber) In the fourth chapter the theoretical negative linear spring is introduced which is responsible for the termination of oscillations. In the fifth chapter the actual suspension layout is designed and the negative linear spring is replaced by a pair of springs in horizontal equilibrium position. In the sixth and last chapter the results of the study are assessed. | en |
heal.advisorName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Κουλοχέρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 72 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: