HEAL DSpace

Σχεδιασμός συστήματος ανάρτησης με τη χρήση ελατηρίων αρνητικής σταθεράς ελαστικότητας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κατσιμίγα, Βασιλική-Λυδία el
dc.contributor.author Katsimiga, Vasiliki-Lydia en
dc.date.accessioned 2016-05-25T11:05:28Z
dc.date.available 2016-05-25T11:05:28Z
dc.date.issued 2016-05-25
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42541
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10756
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ανάρτηση el
dc.subject Αρνητικά ελατήρια el
dc.subject Καινοτομική απόσβεση el
dc.title Σχεδιασμός συστήματος ανάρτησης με τη χρήση ελατηρίων αρνητικής σταθεράς ελαστικότητας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κατασκευή οχημάτων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-10-19
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η καινοτομική σχεδίαση της διάταξης της ανάρτησης ενός επιβατηγού οχήματος. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια θεωρητική εισαγωγή σχετικά με τις αναρτήσεις και τα εξαρτήματα αυτών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται οι λεπτομέρειες, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο γίνεται το design των ελατηρίων και οι τύποι με τους οποίους γίνεται ο έλεγχος σε αντοχή αυτών. Στο τρίτο κεφάλαιο μελετάται η συμβατική ανάρτηση ως δυναμικό σύστημα ενός βαθμό ελευθερίας μάζας, ελατηρίου και αποσβεστήρα. Στο τέταρτο κεφάλαιο εισάγεται το θεωρητικό γραμμικό ελατήριο αρνητικής ελαστικότητας το οποίο αναλαμβάνει την παύση των ταλαντώσεων επαναφοράς. Στο πέμπτο κεφάλαιο σχεδιάζεται η πραγματική πλέον διάταξη της ανάρτησης με το αρνητικό γραμμικό ελατήριο να αντικαθίσταται από ζεύγος οριζόντιων στη θέση ισορροπίας ελατηρίων. Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο αξιολογούνται και συγκρίνονται συνολικά τα αποτελέσματα της μελέτης. el
heal.abstract The purpose of this thesis is the innovative design of a car suspension system. The first chapter is a theoretical introduction about suspensions and their components. The second chapter lists the details about how we design springs and how we evaluate their effectiveness and their reliability. The third chapter studies the conventional suspension as a dynamic system of one degree of freedom. (mass-spring-absorber) In the fourth chapter the theoretical negative linear spring is introduced which is responsible for the termination of oscillations. In the fifth chapter the actual suspension layout is designed and the negative linear spring is replaced by a pair of springs in horizontal equilibrium position. In the sixth and last chapter the results of the study are assessed. en
heal.advisorName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Αντωνιάδης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Κουλοχέρης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Προβατίδης, Χριστόφορος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 72 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα