dc.contributor.author | Μπύρος, Βασίλειος | el |
dc.contributor.author | Byros, Vasileios | en |
dc.date.accessioned | 2016-06-01T12:22:38Z | |
dc.date.issued | 2016-06-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42588 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5219 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | en |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυματισμοί | el |
dc.subject | Κορβέτα | el |
dc.subject | Ναυτικη μοναδα | el |
dc.subject | Κριτήρια συμπεριφοράς | el |
dc.subject | Corvette | en |
dc.subject | Naval ship | el |
dc.subject | Waves | el |
dc.title | Μελέτη γάστρας τ. κορβέτας προς τη συμπεριφορά σε ήρεμο νερό και σε κυματισμούς | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/97726161116a914fe9fcf38119219ae532471c9d | |
heal.dateAvailable | 2017-05-31T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-04-20 | |
heal.abstract | Στη παρούσα διπλωματική εργασία έγινε μελέτη της συμπεριφοράς μίας γάστρας τ. κορβέτας, η οποία αναπτύχθηκε από το ΕΜΠ, ως προς τη δυναμική συμπεριφορά σε ήρεμο νερό και σε κυματισμούς. Ως επί το πλείστον οι μάχιμες μονάδες επιφανείας όπως είναι και το πλοίο που πραγματεύεται η παρούσα εργασία είναι πλοία λεπτόγραμμα με υψηλό λόγo μεγίστης ταχύτητας προς μήκος ισάλου. Η εκτίμηση της συμπεριφοράς ενός πλοίου μπορεί να γίνει είτε πειραματικά είτε αναλυτικά με τη χρήση κατάλληλων προγραμμάτων. Ο πειραματικός έλεγχος είναι δαπανηρός και απαιτεί την κατασκευή κατάλληλου μοντέλου, καθώς επίσης οι δοκιμές απαιτούν αρκετό χρόνο και εξειδικευμένο προσωπικό και υλικό που δεν είναι πάντα διαθέσιμα. Τα λογισμικά που έχουν αναπτυχθεί για την προσομοίωση της συμπεριφοράς μίας γάστρας, έχουν μεγάλη αξιοπιστία και αποτελούν χρήσιμο εργαλείο για την έγκαιρη με χαμηλό κόστος πρόβλεψη της συμπεριφοράς του πλοίου. Ένας εξοικειωμένος χρήστης μπορεί να μειώσει κατά πολύ το χρόνο που απαιτείται για μία πλήρη αξιολόγηση. Τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν στη παρούσα πτυχιακή είναι το Swan2/2002 και ο κώδικας Frank. Αρχικά μοντελοποιήθηκε η γάστρα σε κατάλληλο σχεδιαστικό πρόγραμμα και υπολογίστηκαν τα υδροστατικά του πλοίου. Τα αποτελέσματα σε συνδυασμό με τη μορφή της γάστρας εισήχθησαν στα λογισμικά και έγινε προσομοίωση της κίνησης του πλοίου. Έπειτα έγινε οπτικοποίηση των μετρήσεων σε διαγράμματα και αξιολόγησή τους. Στην εργασία γίνεται αναλυτική περιγραφή των δυνατοτήτων των προγραμμάτων και ανάλυση των αποτελεσμάτων. Συμπεράσματα προέκυψαν όσον αφορά στην αντίσταση, τις αποκρίσεις και τη δυναμική διαγωγή. Μέσα από τις διεργασίες προσομοίωσης διαπιστώθηκε ότι τα συγκεκριμένα προγράμματα σε συνδυασμό με τις υψηλές δυνατότητες των σημερινών υπολογιστών αποτελούν ένα δυνατό εργαλείο πρόβλεψης, και μπορούν να παρέχουν στο σχεδιαστή ναυπηγό αξιόπιστες πληροφορίες στο στάδιο της σχεδίασης. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται συνοπτικά τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τα αποτελέσματα της μελέτης. | el |
heal.abstract | The present thesis studies the behavior of a corvette hull developed by the NTUA, in reference to its seakeeping, in calm water and in waves. The majority of the surface naval units, like the ship developed for this study, are fine line ships with a high ratio of maximum speed over waterline length. The assessment of the conduct of a ship can either be performed experimentally or analyzed by appropriate software. The experimental assessment is a high cost procedure and the construction of a model is required, and in advance qualified staff and equipment are required. The software currently available for simulating the behavior of a hull are very credible and represent a useful tool to predict the ship’s behavior at relatively low cost. An experienced software user can significantly minimize the time needed for a complete assessment. The programs used in this thesis is the Swan2 / 2002 and the Frank code. Initially the hull was modeled using specific design software and the ships hydrostatics were calculated. The results in addition to the form of the hull were input into the programs and the motion of the vessel was simulated. The measurements were then visualized in diagrams and evaluated. A full potential review of these programs and analysis of results is incorporated into this study. Conclusions are reached regarding the resistance, the responses and the dynamic behavior. It was established that through the simulations, both the software and the high performance of available computers represent a powerful diagnostic tool and provide the designer with credible information during the early design phase. Finally, at the end of this study a summary of conclusions is presented. | en |
heal.advisorName | Γρηγορόπουλος, Γ. | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόριος | el |
heal.committeeMemberName | Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολύτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 97 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: