dc.contributor.author | Τώρου, Ευαγγελία-Δήμητρα | el |
dc.contributor.author | Torou, Evangelia-Dimitra | en |
dc.date.accessioned | 2016-06-03T07:48:12Z | |
dc.date.available | 2016-06-03T07:48:12Z | |
dc.date.issued | 2016-06-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42604 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10669 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ασφαλτικό οδόστρωμα | el |
dc.subject | Μακροΰφη | el |
dc.subject | Μέθοδος sand patch | el |
dc.subject | Μέθοδος προφιλομέτρησης | el |
dc.subject | Asphalt pavement | en |
dc.subject | Macrotexture | en |
dc.subject | Sand patch | en |
dc.subject | Laser profiler | en |
dc.title | Διερεύνηση μακροϋφής σε νέο ασφαλτικό οδόστρωμα | el |
dc.contributor.department | Εργαστήριο Οδοποιίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Investigation of macrotexture of a new asphalt pavement | en |
heal.classification | Οδοποιία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-03-17 | |
heal.abstract | Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία πραγματοποιείται διερεύνηση της μακροϋφής σε νέο ασφαλτικό οδόστρωμαστο πλαίσιο παραλαβής του. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκαν επιτόπου μετρήσεις επιφανειακής υφής σε τρία τμήματα ενός νέου ασφαλτικού οδοστρώματος. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν μετρήσεις μακροϋφής με την μέθοδο Sand-Patch, αλλά και με τη μέθοδο προφιλομέτρησης με το σύστημα Laser-Profiler του Εργαστηρίου Οδοποιίας ΕΜΠ. Η πρώτη αποτελεί την μέθοδο αναφοράς για την παραλαβή των οδοστρωμάτων, όμως πρόκειται για μία στατική και χρονοβόρα μέθοδο, ενώ η δεύτερη αποτελεί μία δυναμική μέθοδο συνεχούς καταγραφής. Επιπλέον, για την πληρέστερη αξιολόγηση των επιπέδων μακροϋφής πραγματοποιήθηκαν και μετρήσεις μικροϋφής με τη μέθοδο British Pendulum, στα ίδια τμήματα. Τα στοιχεία συλλογής αξιοποιήθηκαν στο πλαίσιο συμβολής στην ανάπτυξη ενός ορίου μακροϋφής για την παραλαβή νέων οδοστρωμάτων με τη μέθοδο προφιλομέτρησης (Laser-Profiler). Τα σχετικά αποτελέσματα και συμπεράσματα παρατίθενται στην παρούσα Διπλωματική Εργασία. | el |
heal.abstract | In the present Diploma Thesis macrotexture of a new asphalt pavement is investigated, under the framework of its acceptance for becoming open to traffic. For this purpose, appropriate measurements of surface texture were conducted along three sections of the asphalt pavement being investigated. More specifically, macrotexture measurements were performed using Sand-Patch method as well as the Laser-Profiler system of the Laboratory of Pavement Engineering of NTUA. The first measuring method is the reference one for the acceptance of new pavements although it is a stationary and time consuming method; contrariwise, the second method is a dynamic one that provides continuous measurements. Furthermore, microtexture measurements were conducted using British Pendulum in order to perform a more thorough investigation of surface texture levels. The collected data were utilized with the aim of contributing in the development of a macrotexture level using the Laser-Profiler system that can be potentially used for acceptance of new pavements. All relevant results and concluding remarks are presented in this Diploma Thesis. | en |
heal.advisorName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Πλατή, Χριστίνα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 79 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: