dc.contributor.author | Ψαράκη, Καλλιόπη | el |
dc.date.accessioned | 2016-06-03T09:05:12Z | |
dc.date.available | 2016-06-03T09:05:12Z | |
dc.date.issued | 2016-06-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42607 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11755 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μέσα Μαζικής Μεταφοράς | el |
dc.subject | Επιβατικές κινήσεις | el |
dc.subject | Συνάρτηση ∆υναμικών Αποκρίσεων | el |
dc.subject | Public Transport Means | en |
dc.subject | Transportation | en |
dc.subject | Ridership | en |
dc.subject | VAR | en |
dc.subject | IRF | en |
dc.title | Επιβατική κίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα: μια VAR ανάλυση | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Οικονομική ανάλυση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-11-09 | |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ανάλυση των χρονολογικών σειρών των επιβατικών κινήσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς στην Αθήνα μέσω ενός υποδείγματος VAR. Οι μεταβλητές περιλαμβάνουν τις επιβατικές κινήσεις στο μετρό, στα λεωφορεία, στα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία (τρόλεϊ) και στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (Α.Ε.Π.), τον δείκτη ανεργίας καθώς και την τιμή των εισιτηρίων. Τα δεδομένα που αναλύθηκαν αφορούν την περίοδο από το Σεπτέμβριο του 2002 ως το Σεπτέμβριο του 2010. Η εκτίμηση των μοντέλων πραγματοποιήθηκε με το πρόγραμμα STATA. Τέλος, εκτιμήθηκαν, μέσω κατάλληλων διαγραμμάτων, οι αντιδράσεις μιας μεταβλητής κατά την απρόσμενη διαταραχή των υπόλοιπων. | el |
heal.abstract | The current diploma thesis analyzes the time series of ridership in the public transport means in Athens by means of a Var model. The variables include ridership in the Metro, buses, Trolley/Electric bus, and urban rails, GDP, unemployment and ticket prices. The data are analyzed for the period: September 2002 - September 2010. The estimation of the model was performed in STATA. Finally, impulse response functions were generated for all variables of interest. | en |
heal.advisorName | Μιχαηλίδης, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Μιχαηλίδης, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Μηλιός, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: