dc.contributor.author | Μάρκου, Ελένη | el |
dc.contributor.author | Markou, Eleni | en |
dc.date.accessioned | 2016-06-03T11:01:39Z | |
dc.date.available | 2016-06-03T11:01:39Z | |
dc.date.issued | 2016-06-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42611 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12212 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Crowdsourcing | en |
dc.subject | Smartphones | en |
dc.subject | Citizen sensing | en |
dc.subject | Machine sensing | en |
dc.subject | Public transportation | en |
dc.subject | Πληθοπορισμός | el |
dc.subject | Έξυπνα τηλέφωνα | el |
dc.subject | Κοινωνική ενσυναίσθηση | el |
dc.subject | Ενσυναίσθηση μηχανής | el |
dc.subject | Αστικές συγκοινωνίες | el |
dc.title | Συμμετοχική πλατφόρμα συγκέντρωσης και διάδοσης της πληροφορίας στις αστικές συγκοινωνίες | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Web applications | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-03-18 | |
heal.abstract | The scope of this thesis is the development of a fully functional, social network based application, built on the idea of crowdsourcing allowing public transport passengers to share organized and structured information on public transportation. Such shared information could lead to a better informed decision making by the users about their own journeys, and enable ppublic transport operators to gather information about their service quality and therefore , improve it. After the application development, usability tests were conducted among a group of potential users, which led to useful feedback about the work carried-out and the potential range of an application with these characteristics. This work can be seen as a strating point to the integrations of the addressed concepts in larger scale projects related to mobility. | en |
heal.abstract | Σύμφωνα με τις προβλέψεις των Ηνωμένων Εθνών, έως το 2050 το 86% του πληθυσμού των αναπτυγμένων χωρών θα κατοικεί σε πόλεις. Από το 2016 έως το 2030 η παγκόσμια αύξηση του πληθυσμού θα απορροφηθεί από τα αστικά κέντρα, γεγονός που σημαίνει πάνω από 1,1 δισεκατομμύριο αστούς στα επόμενα 14 χρόνια. Φωρίς αμφιβολία αυτή η μαζική αστικοποίηση δυσχεραίνει αξιοσημείωτα τη μετακίνηση των πολιτών στις πόλεις και αυξάνει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τομέας αστικών συγκοινωνιών. Ταυτόχρονα, η ανάπτυξη και η διάδοση των smartphones μαζί με την εύκολη πλέον πρόσβαση στο διαδίκτυο από κινητές συσκευές επιτρέπει στους ανθρώπους να μοιράζονται δεδομένα πραγματικού χρόνου. Αυτό το γεγονός έχει συμβάλει στην επιτυχία πολλών κοινωνικών δικτύων και location-based υπηρεσιών για κινητές συσκευές. Η αλλαγή του τρόπου πρόσβασης σε δεδομένα και διαμοιρασμού αυτών μπορεί να μελετηθεί ως πιθανό εργαλείο για τη βελτίωση των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών και της εμπειρίας που αποκομίζουν οι επιβάτες. Έτσι, είναι δυνατόν να επιτευχθεί αύξηση του επιβατικού κοινού των συγκοινωνιών βοηθώντας στην εξάλειψη των προβλημάτων μετακίνησης μέσα στις πόλεις. Ο στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας πλήρως λειτουργικής, βασισμένης στα κοινωνικά δίκτυα, εφαρμογής πληθοπορισμού που θα επιτρέπει στους επιβάτες να μοιράζονται μεταξύ τους με οργανωμένο και δομημένο τρόπο πληροφορίες. Αυτές οι πληροφορίες θα φανεί χρήσιμη αφενός στο επιβατικό κοινό που θα παραμένει ενημερωμέν ο και αφετέρου στους φορείς που διαχειρίζονται τις αστικές συγκοινωνίες προκειμένου να συλλέξουν την απαιτούμενη ανατροφοδότηση για τη βελτίωση των υπηρεσιών τους. Μετά την ολοκλήρωση της ανάπτυξης της εφαρμογής, διεξήχθη έλεγχος και αξιολόγηση που βασίστηκε στις αξιολογήσεις από ένα σύνολο πιθανών χρηστών της εφαρμογής. Αυτή η εργασία μπορεί να θεωρηθεί ως το πρώτο βήμα για την ένταξη των ιδεών και των προτάσεων που αυτή πραγματεύεται σε έργα μεγαλύτερης κλίμακας που αφορούν το χώρο των αστικών συγκοινωνιών. | el |
heal.advisorName | Μέντζας, Γρηγόριος | el |
heal.committeeMemberName | Μέντζας, Γρηγόριος | el |
heal.committeeMemberName | Ασκούνης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαρράς, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 88 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: