dc.contributor.author |
Βιδάλης, Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Vidalis, Nikolaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-06-07T12:08:20Z |
|
dc.date.available |
2016-06-07T12:08:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-07 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42643 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12100 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Υδροπλάνα |
el |
dc.subject |
Δίκτυο μεταφορών |
el |
dc.subject |
Νησιά |
el |
dc.subject |
Διασύνδεση |
el |
dc.subject |
Seaplanes |
en |
dc.subject |
Greek islands |
en |
dc.subject |
Waterways |
en |
dc.subject |
Transportation system |
en |
dc.subject |
Economic benefits |
en |
dc.subject |
Environmental benefits |
en |
dc.title |
Ανάπτυξη συστήματος μεταφορών μέσω υδροπλάνων στον ελληνικό νησιωτικό χώρο |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συστήματα μεταφορών |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-12 |
|
heal.abstract |
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει μία γενική μελέτη πάνω στην ανάπτυξη συστήματος μεταφορών μέσω υδροπλάνων στον ελληνικό νησιωτικό χώρο κατά το δυνατόν πλήρη. Εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο η ανάπτυξη υδατοδρομίων στο ελληνικό νησιωτικό σύστημα δύναται να δράσει ευεργετικά στο συνολικό σύστημα μεταφορών. Περιγράφονται τα προκύπτοντα οφέλη τόσο από κρατικής σκοπιάς όσο και από πλευράς εξυπηρέτησης του κοινού, αφού η υλοποίηση ενός τέτοιου εγχειρήματος δύναται να συμβάλει στην αφενός αμεσότερη διασύνδεση, τόσο των απομακρυσμένων/αποκομμένων περιοχών όσο και στην βελτιστοποίηση των ήδη υπαρχουσών συνδέσεων, δημιουργώντας παράλληλα ανάγκες για μετακινήσεις οι οποίες δεν προϋπήρχαν. Παρουσιάζονται τρόποι με τους οποίους οι ενδιαφερόμενες περιοχές δύναται να ενισχυθούν ενώ η επιλογή των υπό μελέτη περιοχών προς εξαγωγήν συμπερασμάτων προέκυψε κατόπιν λογικής εκτίμησης και διαθέσιμων στοιχείων. Επιπλέων, κατόπιν έρευνας προέκυψε η επιλογή του καταλληλότερου μέσου (υδροπλάνου) για τα ελληνικά δεδομένα και παρουσιάστηκαν τα λειτουργικά κόστη που το συνοδεύουν. Με βάση αυτά πραγματοποιήθηκε σύγκριση με τα αντίστοιχα ενός τυπικού πλοίου και προέκυψαν τα αντίστοιχα συμπεράσματα. Εκτιμήθηκε η πληρότητα πλοίων για την οποία ελαχιστοποιούνται οι ζημίες των ακτοπλοϊκών εταιρειών αν οι ανάγκες σε μετακινήσεις καλυφθούν από υδροπλάνα με προφανή οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη. Τέλος εξετάστηκε πραγματικό επενδυτικό σχέδιο μοναδιαίου στόλου, προκυμμένου τα όποια συμπεράσματα να είναι ικανά να προσαρμοστούν στις εκάστοτε απαιτήσεις. Για την ανάλυση του σχεδίου πραγματοποιήθηκε έρευνα αγοράς και τα κόστη προέκυψαν από πραγματικά δεδομένα κατόπιν επικοινωνίας με τις σχετικές εταιρείες. Με βάση τα στοιχεία που προέκυψαν εκτιμήθηκε το ύψος αντιτίμου. Εν συνεχεία πραγματοποιήθηκε σύγκριση μεταξύ των ίδιων υπηρεσιών για δεδομένο δρομολόγιο μεταξύ πλοίου και υδροπλάνου, ενώ υλοποιήθηκε και συγκριτική ανάλυση μεταξύ του υπόψιν επενδυτικού σχεδίου και πραγματικής εταιρείας του Καναδά. Από τα διαθέσιμα στοιχεία επιχειρήθηκε να γίνει εκτίμηση της μερίδας επιβατικού κοινού που θα ανταποκριθεί άμεσα στις παρεχόμενες υπηρεσίες του υδροπλάνου. Τα δεδομένα και τα συμπεράσματα θα μπορούσαν να γίνουν άμεσα αξιοποιήσιμα και αναφέρονται στο τρέχον έτος 2015. |
el |
heal.abstract |
The scope of this thesis is to present a comprehensive study on the development of a transportation system via seaplanes based on the Greek islands. It is studied in which way the development of waterways can act beneficial to the overall transportation system. The recurring benefits are described in concern with both the government’s and the public’s standpoint, since the implementation of such a project may contribute to both a better interconnection of the remote islands and in optimization of the existing network while creating new needs for transportation which are not existed. Ways in which the regions concerned may be supported are described, while the selection of the regions was made according to rational criteria and the data available. Moreover, the selection of the most appropriate, for the Greek standards, type of seaplane was made after a thorough investigation . The cost analysis for the seaplane in concern is described in the current thesis. According to these costs a comparison between the seaplane and a typical ship is conducted. The ship’s completeness for which the damages are minimized, if replaced by seaplane services, is studied while the economic and environmental benefits are described. Finally an actual investment project is studied for the case of one seaplane fleet, so that the conclusions be easily adaptable to the respective requirements. For the project analysis a market research was conducted. All the costs arising come from real data provided by the relevant companies. The fee amount was assessed according to the recurring data. A comparison between ship and seaplane was conducted concerning same travel services. A comparative analysis between the current investment project and an existing seaplane company in Canada is described. From the data available an effort to estimate the portion of the travelling public that will immediately meet the seaplane services was made. The data and the recurring conclusions could be directly usable while they relate to the current year 2015. |
en |
heal.advisorName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
147 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|