dc.contributor.author |
Μπαφέρου, Κωνσταντίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Baferou, Konstantina
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-06-10T09:49:23Z |
|
dc.date.available |
2016-06-10T09:49:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-10 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42661 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9448 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αεροσκάφοι |
el |
dc.subject |
Πορεία |
el |
dc.subject |
Παράγοντες |
el |
dc.subject |
Ευθυγράμμιση δεδομένων |
el |
dc.subject |
Μέση τροχιά |
el |
dc.subject |
MatLab |
el |
dc.subject |
Registration |
el |
dc.subject |
Aircraft trajectory |
el |
dc.subject |
Flight path |
el |
dc.subject |
Warping functions |
el |
dc.title |
Παράγοντες που επηρεάζουν την πορεία ενός αεροσκάφους |
el |
dc.title |
Factors affecting the aircraft flying path |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Τομέας μεταφορών και συγκοινωνιακής υποδομής |
el |
heal.classification |
Σχολή Πολιτικών Μηχανικών |
el |
heal.classification |
Σχεδιασμός αεροδρομίων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-03-21 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάστηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την εναέρια τροχιά ενός αεροσκάφους. Οι παράγοντες αυτοί συνθέτουν ένα πολύπλοκο πρόβλημα κι έτσι προκύπτει η ανάγκη προσδιορισμού μιας μέσης εναέριας τροχιάς, η οποία θα ενσωματώνει τους παράγοντες αυτούς. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, σε αυτή την εργασία γίνεται προσδιορισμός μιας μέσης ακολουθούμενης εναέριας πορείας για τους δημοφιλέστερους τύπους αεροσκαφών, για διαφορετικά εύρη αποστάσεων. Προτείνεται δηλαδή, ένα αντιπροσωπευτικό μέσο διάγραμμα του υψομέτρου του αεροσκάφους συναρτήσει του χρόνου. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, συλλέχθηκαν στοιχεία για πολλές διαφορετικές πτήσεις του τύπου των αεροσκαφών που εξετάζονται. Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάναν πληροφορίες για το υψόμετρο του αεροσκάφους, την κάθε χρονική στιγμή της πτήσης. Η συλλογή στοιχείων έγινε για διάφορα εύρη αποστάσεων. Αυτά τα διαφορετικά εύρη για τα οποία έγινε ο προσδιορισμός της μέσης τροχίας, επιλέχθηκαν βάσει της σχετικής βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια, τα ακατέργαστα συλλεχθέντα δεδομένα, επεξεργάζονταν στατιστικά, ύστερα από ευθυγράμμιση δεδομένων (ή εξομάλυνση δεδομένων; στην ξένη βιβλιογραφία αναφέρεται ως landmark registration). Με τη χρήση αυτής της μεθόδου, εξαλείφονται οι διαφορές φάσης ανάμεσα στα διαγράμματα χρόνου-υψομέτρου και καθίσταται δυνατό να εξαχθεί στατιστικά η μέση τροχιά ενός αεροσκάφους. Στη συνέχεια, έγινε ανάλυση των αποτελεσμάτων. |
el |
heal.abstract |
The purpose of this
thesis
is
to explore the factors affecting the aircraft trajectory. These factors
compose a
complex problem
;
thus
arises the need of an average flight path to be determined,
which would incorporate
these factors’ effec
ts.
To accomplish this purpose
,
the
deter
mination
of an average flight path
for the most commonly used aircraft types and for various distance
ranges. More specifically, the aim is to find a
representative mean diagram of the aircraft
altitude in relation
to flight time
.
For
this goal
to be achieved
, flight data was collected, for each
aircraft type and for each examined distance range. These distance ranges were chosen according
to the
FAA Technical Manual (September
2005). The collected raw data was proce
ssed
statistically, after undergoing
landmark registration
. Through use of landmark registration,
phase differences between the flight profiles could be eliminated, making it possible to
statistically extract
an accurate mean flight p
ath
.
Following
this
pr
ocedure
,
the
results
are
being
discussed
. |
en |
heal.advisorName |
Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
91 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|