HEAL DSpace

Παράγοντες που επηρεάζουν την πορεία ενός αεροσκάφους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπαφέρου, Κωνσταντίνα el
dc.contributor.author Baferou, Konstantina en
dc.date.accessioned 2016-06-10T09:49:23Z
dc.date.available 2016-06-10T09:49:23Z
dc.date.issued 2016-06-10
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42661
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9448
dc.rights Default License
dc.subject Αεροσκάφοι el
dc.subject Πορεία el
dc.subject Παράγοντες el
dc.subject Ευθυγράμμιση δεδομένων el
dc.subject Μέση τροχιά el
dc.subject MatLab el
dc.subject Registration el
dc.subject Aircraft trajectory el
dc.subject Flight path el
dc.subject Warping functions el
dc.title Παράγοντες που επηρεάζουν την πορεία ενός αεροσκάφους el
dc.title Factors affecting the aircraft flying path en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Τομέας μεταφορών και συγκοινωνιακής υποδομής el
heal.classification Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
heal.classification Σχεδιασμός αεροδρομίων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-03-21
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάστηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν την εναέρια τροχιά ενός αεροσκάφους. Οι παράγοντες αυτοί συνθέτουν ένα πολύπλοκο πρόβλημα κι έτσι προκύπτει η ανάγκη προσδιορισμού μιας μέσης εναέριας τροχιάς, η οποία θα ενσωματώνει τους παράγοντες αυτούς. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, σε αυτή την εργασία γίνεται προσδιορισμός μιας μέσης ακολουθούμενης εναέριας πορείας για τους δημοφιλέστερους τύπους αεροσκαφών, για διαφορετικά εύρη αποστάσεων. Προτείνεται δηλαδή, ένα αντιπροσωπευτικό μέσο διάγραμμα του υψομέτρου του αεροσκάφους συναρτήσει του χρόνου. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, συλλέχθηκαν στοιχεία για πολλές διαφορετικές πτήσεις του τύπου των αεροσκαφών που εξετάζονται. Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάναν πληροφορίες για το υψόμετρο του αεροσκάφους, την κάθε χρονική στιγμή της πτήσης. Η συλλογή στοιχείων έγινε για διάφορα εύρη αποστάσεων. Αυτά τα διαφορετικά εύρη για τα οποία έγινε ο προσδιορισμός της μέσης τροχίας, επιλέχθηκαν βάσει της σχετικής βιβλιογραφίας. Στη συνέχεια, τα ακατέργαστα συλλεχθέντα δεδομένα, επεξεργάζονταν στατιστικά, ύστερα από ευθυγράμμιση δεδομένων (ή εξομάλυνση δεδομένων; στην ξένη βιβλιογραφία αναφέρεται ως landmark registration). Με τη χρήση αυτής της μεθόδου, εξαλείφονται οι διαφορές φάσης ανάμεσα στα διαγράμματα χρόνου-υψομέτρου και καθίσταται δυνατό να εξαχθεί στατιστικά η μέση τροχιά ενός αεροσκάφους. Στη συνέχεια, έγινε ανάλυση των αποτελεσμάτων. el
heal.abstract The purpose of this thesis is to explore the factors affecting the aircraft trajectory. These factors compose a complex problem ; thus arises the need of an average flight path to be determined, which would incorporate these factors’ effec ts. To accomplish this purpose , the deter mination of an average flight path for the most commonly used aircraft types and for various distance ranges. More specifically, the aim is to find a representative mean diagram of the aircraft altitude in relation to flight time . For this goal to be achieved , flight data was collected, for each aircraft type and for each examined distance range. These distance ranges were chosen according to the FAA Technical Manual (September 2005). The collected raw data was proce ssed statistically, after undergoing landmark registration . Through use of landmark registration, phase differences between the flight profiles could be eliminated, making it possible to statistically extract an accurate mean flight p ath . Following this pr ocedure , the results are being discussed . en
heal.advisorName Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Ψαράκη-Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 91 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής