dc.contributor.author |
Κολοβού, Ελένη
|
el |
dc.contributor.author |
Kolovou, Eleni
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-06-14T10:57:18Z |
|
dc.date.available |
2016-06-14T10:57:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-14 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42708 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12448 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σύστημα προτάσεων |
el |
dc.subject |
E-Commerce |
en |
dc.subject |
Commerce |
en |
dc.subject |
Recommender |
en |
dc.subject |
Fashion |
en |
dc.subject |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
en |
dc.title |
Ενσωμάτωση αλγορίθμου προτάσεων σε περιβάλλον ηλεκτρονικού καταστήματος |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Σύστημα προτάσεων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-03-26 |
|
heal.abstract |
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στο Διαδίκτυο έχει σημειώσει τεράστια εξέλιξη ωστόσο, οι καταναλωτές εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα στον εντοπισμό προϊόντων τα οποία να ικανοποιούν τις ανάγκες και επιθυμίες τους. Λύση στο πρόβλημα αυτό έρχονται να δώσουν τα Συστήματα Προτάσεων, τα οποία εξελίσσονται από καινοτομίες με εφαρμογή σε ολιγάριθμες ιστοσελίδες Ηλεκτρονικού εμπορίου, σε σοβαρά επιχειρηματικά εργαλεία που επαναπροσδιορίζουν τον χάρτη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Πολλές από τις μεγαλύτερες εμπορικές διευθύνσεις του Διαδικτύου χρησιμοποιούν ήδη Συστήματα Προτάσεων για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να βρουν εύκολα τα προϊόντα που επιθυμούν. Ένα Σύστημα Προτάσεων «μαθαίνει» από έναν πελάτη και προτείνει προϊόντα που ο πελάτης θα βρει περισσότερο αξιόλογα από έναν κατάλογο διαθέσιμων προϊόντων. Στους υπάρχοντες ιστόχωρους που αφορούν την γυναικεία ένδυση έχουν εφαρμοστεί πλήθος Συστημάτων Προτάσεων, αλλά όλα είναι προσανατολισμένα προς αναζήτηση με βάση τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προϊόντος (όπως τιμή, χρώμα) ή του χρήστη (όπως το συνεργατικό φιλτράρισμα). Με βάση την τεχνολογία της συλλογιστικής (κοινής λογικής) αναπτύσσεται μία τεχνική συστάσεων η οποία βοηθά τους χρήστες να προσδιορίζουν ευκολότερα και πιο στοχευμένα τις ανάγκες που θέλουν να καλύπτει ένα καταναλωτικό προϊόν αυτού του κλάδου. Έτσι μέσω συσχετισμών που έχουν γίνει από ειδικούς του χώρου προτείνονται προϊόντα με συγκεκριμένες ιδιότητες τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες του εκάστοτε καταναλωτή. Τα Συστήματα αυτά βοηθούν τους καταναλωτές να εντοπίσουν επιθυμητά προϊόντα ακόμα και όταν οι καταναλωτές δε γνωρίζουν ακριβώς τι προϊόντα ψάχνουν. |
el |
heal.abstract |
Despite the
full
blossom of web
-
b
ased E
-
Commerce in the last yerars, customers are still
faced with serious obstacles regarding the proper identification of the specific products that
satisfy both their needs and wishes. Recommender Systems provide an optimized solution to
this problem. R
ecommender Systems are evolving from innovative
-
yet simplistic
-
techniques with limited application to a few E
-
Commerce websites to advanced, next
-
generation business tools that reshape the map of E
-
Commerce. Most major commercial
web
-
based adresses hav
e already implemented Recommender Systems to their platforms, in
order to facilitate the selection of products
-
to
-
buy for their customers. A Recommender
System has the inherent ability to ‘learn’ from a customer and therefore to suggest her
products that m
atch the customer’s profile, from the inventory of available products.
In the
fashion
-
related websites, a significant part of modern E
-
Commerce websites that is also our
area of inquiry, the application of Recommender Systems has found a prosperous ground.
However, all of these Recommender Systems are
oriented in such way, so as to give
emphasis on a search strongly correlated to specific attributes of products (such as their
price or colour) or customers (the case of collaborative filtering). Via the emplo
yment of
deductive reasoning (i.e. common logic), a Recommender technique is being developed in
this Thesis with the utmost purpose to help customers to safely navigate through everyday
fashion scenarios in order to properly select specific products, a t
echnique that is also fully
functional even when the customers do not know what product to look for beforehand. |
en |
heal.advisorName |
Γρηγόριος, Μέντζας |
el |
heal.committeeMemberName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράς Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
127 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|