dc.contributor.author |
Βαρσάμης, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Varsamis, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-06-24T11:40:22Z |
|
dc.date.available |
2016-06-24T11:40:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42839 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10577 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ευελιξία |
el |
dc.subject |
Job rotation |
en |
dc.subject |
Multi-tasking |
en |
dc.subject |
Outsourcing |
en |
dc.subject |
Flexibility |
en |
dc.subject |
Functional flexibility |
en |
dc.subject |
Κατάρτιση |
el |
dc.subject |
Ωράρια εργασίας |
el |
dc.subject |
Τηλεργασία |
el |
dc.subject |
Λειτουργική ευελιξία |
el |
dc.title |
Εργασιακή ευελιξία στις επιχειρήσεις και η περίπτωση της CQS |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Προγραμματισμός και έλεγχος παραγωγής |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/7ac8df028aef5f4d2e55e3f69890ebca025d473a |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-02-26 |
|
heal.abstract |
Το παρόν κείμενο αναφέρεται στην υιοθέτηση πρακτικών ευελιξίας από τις επιχειρήσεις, ελληνικές και ξένες, καθώς και στους λόγους που τις ωθούν να πράξουν αυτό. Επιπλέον, γίνεται ανάλυση των ωφελειών που απολαμβάνουν οι επιχειρήσεις εκείνες που κάνουν την ευελιξία κομμάτι της εταιρικής τους στρατηγικής, των εμποδίων που ενδεχομένως συναντήσουν οι επιχειρήσεις στο δρόμο προς την ευελιξία και μεθόδων για επιτυχή εφαρμογή του μοντέλου της ευελιξίας . Στη συνέχεια γίνεται διάκριση των ειδών ευελιξίας σύμφωνα με το μοντέλο του Atkinson. Στα πλαίσια του παρόντος, θα ασχοληθούμε περισσότερο με τη λειτουργική ευελιξία και τις σημαντικότερες πρακτικές που την αποτελούν, οι οποίες αναφέρονται ενδεικτικά: Job Rotation Multi-Tasking Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση Ευέλικτα Ωράρια Εργασίας Outsourcing Τηλεργασία
Η εν λόγω εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο κομμάτι, που αποτελεί μια θεωρητική προσέγγιση, αρχικά γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια της ευελιξία γενικότερα και στη λειτουργική ευελιξία ειδικότερα. Στη συνέχεια αναπτύσσονται οι σημαντικότερες μέθοδοι επίτευξης λειτουργικής ευελιξίας και δίνονται παραδείγματα εφαρμογής τους σε ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κομμάτι, που αποτελεί το ερευνητικό κομμάτι της εργασίας, ελέγχουμε την εφαρμογή τεσσάρων πρακτικών λειτουργικής ευελιξίας στην εταιρεία CQS, η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο παροχής υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM ). Οι τέσσερις αυτές πρακτικές είναι:
1. Job Rotation 2. Multi-Tasking 3. Συνεχιζόμενη Επαγγελματική Κατάρτιση 4. Ευέλικτα Ωράρια Εργασίας
Αφού λοιπόν ελέγξουμε την εφαρμογή των παραπάνω πρακτικών στην εταιρεία, προχωράμε στην κατάθεση προτάσεων που αποσκοπούν στη βελτίωση των διαδικασιών και στην κατά το δυνατόν βέλτιστη αξιοποίηση του εργατικού δυναμικού. |
el |
heal.advisorName |
Λεώπουλος, Βρασίδας |
el |
heal.committeeMemberName |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λεώπουλος, Βρασίδας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
283 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|