HEAL DSpace

Επεξεργασία δεδομένων για τον προσδιορισμό της επίδρασης συνθηκών πλεύσης στη συμπεριφορά του κινητήρα-πλοίου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζόργια, Βενετία el
dc.contributor.author Zorgia, Venetia en
dc.date.accessioned 2016-06-29T10:30:33Z
dc.date.available 2016-06-29T10:30:33Z
dc.date.issued 2016-06-29
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42891
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12265
dc.rights Default License
dc.subject Πλοία el
dc.subject Κινητήρες el
dc.subject Συνθήκες πλεύσης el
dc.subject Φόρτιση el
dc.subject Καιρός el
dc.title Επεξεργασία δεδομένων για τον προσδιορισμό της επίδρασης συνθηκών πλεύσης στη συμπεριφορά του κινητήρα-πλοίου el
dc.title Data processing for the determination of navigating conditions effect on engine-vessel performance en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανές εσωτερικής καύσης el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/c7c732b08ce25d214773f172fb19415f5f8461fb
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-02-24
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται ένας ναυτικός κινητήρας Diesel βάσει με-τρήσεων που λήφθηκαν εν πλω για το χρονικό διάστημα περίπου τεσσάρων μηνών από τις 19/05/2015 ως τις 30/09/2015 καθώς επίσης και βάσει των μετρήσεων που λήφθηκαν κατά τις δοκιμές στο ναυπηγείο (shop tests) και τις δοκιμές θαλάσσης (sea trials) του πλοίου. Σκοπός είναι να προσδιοριστεί η επίδραση των συνθηκών πλοήγησης στη συμπεριφορά του κινητήρα και περαιτέρω του πλοίου. Αρχικά γίνεται μια επεξεργασία των μετρήσεων και στη συνέχεια προσδιορίζεται η φόρτιση του κινητήρα σε σχέση με τα shop tests και τα sea trials (καμπύλη βαριάς και ελαφριάς φόρτισης αντίστοιχα). Στη συνέχεια, προσδιορίζεται η συμπεριφορά του κινητήρα ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης του πλοίου, δηλαδή αν είναι φορτωμένο ή άφορτο όπως επίσης και με βάση την κατάσταση του καιρού. Τέλος, μελετώνται κάποιες ειδικές περιπτώσεις πλοήγησης. Αυτές είναι κατά την αλλαγή κατεύ-θυνσης πλεύσης, κατά την επιτάχυνση του πλοίου και η πλοήγηση σε υψηλής έντασης ά-νεμο. Γενικά σε όλα τα κομμάτια της μελέτης του κινητήρα τα μεγέθη που μας ενδιαφέρουν είναι η ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα, η ισχύς της μηχανής, η ολίσθηση της έλικας, η ταχύτητα του πλοίου, το περιθώριο ισχύος της μηχανής και το περιθώριο στροφών της έλικας και η μεταξύ τους αλληλεπίδραση σε όλες τις περιπτώσεις πλοήγησης. Μέσα από τα μεγέθη αυτά προσδιορίζεται η συμπεριφορά του κινητήρα-πλοίου. el
heal.abstract In this thesis a marine Diesel engine is examined based on shop tests, sea trials and measurements that were taken during a period of about four months, from 19/05/2015 to 30/09/2015. The purpose of this thesis is to determine the effects of the navigating conditions on the performance of the engine-vessel. In the beginning, a processing of the measurements is conducted so after that the loading of the engine is determined compared to the results of shop tests and sea trials (heavy running propeller curve and light running propeller curve respectively). Also, the loading condition (ballast – laden) of the vessel and the weather conditions are examined on how they affect the engine performance. Finally, an examination of different navigating conditions took place, such as the change of direction of the vessel, the acceleration of the vessel and the navigation in wind of high intensity. Generally, throughout the thesis the components that describe the engine performance are: the rotation speed and the power of the engine, the propeller slip, the vessel speed, the load margin and the propeller margin and how they are related during the navigating conditions. en
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Φούντη, Μαρία el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 108 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής