HEAL DSpace

Μοντελοποίηση διακίνησης εμπορευματοκιβωτιών στο λιμάνι τού Πειραία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Σοφός, Ιωάννης el
dc.contributor.author Sofos, Ioannis en
dc.date.accessioned 2016-07-01T06:30:01Z
dc.date.available 2016-07-01T06:30:01Z
dc.date.issued 2016-07-01
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42918
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3804
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Εμπορευματοκιβώτια el
dc.subject Πειραίας (Λιμάνι) el
dc.subject Νευρωτικά δίκτυα el
dc.subject Container en
dc.subject Port Pireus en
dc.subject Neural networks el
dc.title Μοντελοποίηση διακίνησης εμπορευματοκιβωτιών στο λιμάνι τού Πειραία el
heal.type masterThesis
heal.classification Νευρωτικά δίκτυα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-12-14
heal.abstract Διανύοντας μια εποχή που χαρακτηρίζεται από ανατροπές και αβεβαιότητα, καθίσταται όλο και πιο έντονη η ανάγκη ορθής αξιολόγησης του ρίσκου των επιλογών. Η ναυτιλία αποτελεί μια παγκοσμιοποιημένη αγορά που διέπεται από αμέτρητες εσωτερικές και εξωτερικές αλληλεπιδράσεις. Συνεπώς, κάθε είδους μοντελοποίηση απαιτεί διευρεύνηση μιας σειράς μεγεθών που η βιβλιογραφία συσχετίζει με το φαινόμενο που μελετάμε. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μοντελοποιήσει τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά. Για το λόγο αυτό θα δωθεί έμφαση κυρίως σε πιθανούς εξωσυστημικούς παράγοντες όπως μακροοικονομικά στοιχεία (επίπεδο παγκόσμιας οικονομίας και ανάπτυξης : GDP, συναλλαγματικές ισοτιμίες κτλ.), τιμή πετρελαίου και άλλα τέτοια μεγέθη, προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα αρχικό μοντέλο. Κατόπιν, θα γίνει προσομοίωσή του σε γλώσσα προγραμματισμού matlab, χρησιμοποιώντας ως μεθοδολογία αυτή των νευρωνικών δικτύων (μη γραμμικά μοντέλα που εκπαιδεύονται συνήθως σε παρελθοντικά δεδομένα χρονοσειρών). Τα νευρωνικά δίκτυα προσομοιάζουν τον τρόπο που διαχειρίζεται ο εγκέφαλος τις πληροφορίες και χρησιμοποιούνται λόγω της ιδιότητάς τους να ανιχνεύουν πολυδιάστατες - μη γραμμικές συναρτήσεις, χαρακτηριστικό πολύ χρήσιμο για τη διαμόρφωση και εξέταση δυναμικών συστημάτων, όπως αυτό της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων σε ένα λιμάνι. Με αυτόν τον τρόπο θα ελεγχθεί ποιες από τις αρχικές εισόδους επιδρούν στο σύστημά μας, έτσι ώστε να καταλήξουμε σε ένα τελικό μοντέλο διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για το λιμάνι του Πειραιά. Ζητούμενο λοιπόν αυτής της διπλωματικής είναι να αναπτύξει ένα εργαλείο ισχυρότερο από την τυπική πρόβλεψη και να αποτελέσει έναν βραχυπρόθεσμο οδηγό για τους υπάρχοντες αλλά και εν δυνάμει επενδυτές του λιμανιού του Πειραιά. el
heal.advisorName Λυρίδρης, Δημήτρης el
heal.committeeMemberName Παπανικολάου, Απόστολος el
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 99 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα