dc.contributor.author | Σοφός, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Sofos, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2016-07-01T06:30:01Z | |
dc.date.available | 2016-07-01T06:30:01Z | |
dc.date.issued | 2016-07-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42918 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3804 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.subject | Πειραίας (Λιμάνι) | el |
dc.subject | Νευρωτικά δίκτυα | el |
dc.subject | Container | en |
dc.subject | Port Pireus | en |
dc.subject | Neural networks | el |
dc.title | Μοντελοποίηση διακίνησης εμπορευματοκιβωτιών στο λιμάνι τού Πειραία | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Νευρωτικά δίκτυα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-12-14 | |
heal.abstract | Διανύοντας μια εποχή που χαρακτηρίζεται από ανατροπές και αβεβαιότητα, καθίσταται όλο και πιο έντονη η ανάγκη ορθής αξιολόγησης του ρίσκου των επιλογών. Η ναυτιλία αποτελεί μια παγκοσμιοποιημένη αγορά που διέπεται από αμέτρητες εσωτερικές και εξωτερικές αλληλεπιδράσεις. Συνεπώς, κάθε είδους μοντελοποίηση απαιτεί διευρεύνηση μιας σειράς μεγεθών που η βιβλιογραφία συσχετίζει με το φαινόμενο που μελετάμε. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μοντελοποιήσει τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά. Για το λόγο αυτό θα δωθεί έμφαση κυρίως σε πιθανούς εξωσυστημικούς παράγοντες όπως μακροοικονομικά στοιχεία (επίπεδο παγκόσμιας οικονομίας και ανάπτυξης : GDP, συναλλαγματικές ισοτιμίες κτλ.), τιμή πετρελαίου και άλλα τέτοια μεγέθη, προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα αρχικό μοντέλο. Κατόπιν, θα γίνει προσομοίωσή του σε γλώσσα προγραμματισμού matlab, χρησιμοποιώντας ως μεθοδολογία αυτή των νευρωνικών δικτύων (μη γραμμικά μοντέλα που εκπαιδεύονται συνήθως σε παρελθοντικά δεδομένα χρονοσειρών). Τα νευρωνικά δίκτυα προσομοιάζουν τον τρόπο που διαχειρίζεται ο εγκέφαλος τις πληροφορίες και χρησιμοποιούνται λόγω της ιδιότητάς τους να ανιχνεύουν πολυδιάστατες - μη γραμμικές συναρτήσεις, χαρακτηριστικό πολύ χρήσιμο για τη διαμόρφωση και εξέταση δυναμικών συστημάτων, όπως αυτό της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων σε ένα λιμάνι. Με αυτόν τον τρόπο θα ελεγχθεί ποιες από τις αρχικές εισόδους επιδρούν στο σύστημά μας, έτσι ώστε να καταλήξουμε σε ένα τελικό μοντέλο διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για το λιμάνι του Πειραιά. Ζητούμενο λοιπόν αυτής της διπλωματικής είναι να αναπτύξει ένα εργαλείο ισχυρότερο από την τυπική πρόβλεψη και να αποτελέσει έναν βραχυπρόθεσμο οδηγό για τους υπάρχοντες αλλά και εν δυνάμει επενδυτές του λιμανιού του Πειραιά. | el |
heal.advisorName | Λυρίδρης, Δημήτρης | el |
heal.committeeMemberName | Παπανικολάου, Απόστολος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 99 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: