HEAL DSpace

Υγιεινή και ασφάλεια της εργασίας κατά τις διαδικασίες αδειοδότησης σκαφών έως 25 μέτρα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μαλιαχόβας, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Maliachovas, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2016-07-01T07:50:19Z
dc.date.available 2016-07-01T07:50:19Z
dc.date.issued 2016-07-01
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42919
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12114
dc.rights Default License
dc.subject Υγιεινή και ασφάλεια el
dc.subject Επιθεωρήσεις σκαφών el
dc.subject Αδειοδοτήσεις el
dc.subject Health and safety inspection en
dc.subject Boats licencing en
dc.title Υγιεινή και ασφάλεια της εργασίας κατά τις διαδικασίες αδειοδότησης σκαφών έως 25 μέτρα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Επιθεωρήσεις σκαφών el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-03-18
heal.abstract Σκάφη μικρότερα των 25m, εφόσον υποβληθεί σχετική αίτηση του ιδιοκτήτη τους, ελέγχονται και παρακολουθούνται κατά τα οριζόμενα πλην όμως για την έκδοση του Πρωτοκόλλου Γενικής Επιθεώρησης εφαρμόζονται οικείες για την έκδοση αυτού διατάξεις ασφαλείας. Κινδυνοι Κατα Την Επιθεωρηση οποιουδήποτε κλειστού χώρου του σκάφους (δεξαμενές καυσίμων, δεξαμενές καταλοίπων, δεξαμενές λιπαντικών, κενούς χώρους (void spaces), διαχωριστικά στεγανά, δεξαμενές έρματος, δεξαμενές φρέσκου νερού κλπ.) ο πρώτος κίνδυνος που εξετάζεται είναι η έλλειψη οξυγόνου. Προληψη Επαγγελματικων Κινδυνων που Πρέπει να τοποθετούνται εμφανείς κατάλληλες πινακίδες, ώστε όλοι, να πληροφορούνται για τις προφυλάξεις που πρέπει να παίρνουν όταν εισέρχονται σε οποιονδήποτε κλειστό χώρο καθώς και για οποιουσδήποτε περιορισμούς που ισχύουν σχετικά με τις εργασίες που επιτρέπονται σε αυτούς τους χώρους. Στο τελευταίο κεφάλαιο περιγράφει μια διαδικασία επιθεώρησης για τις κατασκευές από grp και μερικά από τα σημάδια που θα μπορούσαν να δείξουν τις πιθανές ατέλειες. Οι πλέον πιθανές θέσεις για να εντοπιστούν αυτά τα σημάδια περιγράφονται με λεπτομέρεια στο επόμενο κεφάλαιο. Όπως υποδεικνύεται ένα πεπειραμένο μάτι είναι η πιο χρήσιμη βοήθεια στην επιθεώρηση κατασκευών από grp αλλά η βοήθεια μπορεί να παρασχεθεί από ένα φως στο οπίσθιο τμήμα ενός φύλλου πλαστικού, μετρητικών συσκευών σκληρότητας και πάχους και κατάλληλων μετρητών υγρασίας. Επιπλέον η μέγιστη δυνατότητα πρόσβασης είναι απαραίτητη για την επιθεώρηση τέτοιων σκαφών. Οι γάστρες μικρών σκαφών θα πρέπει κατά προτίμηση να είναι έξω από το νερό και το εσωτερικό μονωτικό περίβλημα να αφαιρείται. el
heal.advisorName Τσούβαλης, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Τσούβαλης, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Καρύδης, Πέτρος el
heal.committeeMemberName Παντέλης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών. Εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 119 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής