heal.abstract |
Σκάφη μικρότερα των 25m, εφόσον υποβληθεί σχετική αίτηση του ιδιοκτήτη τους, ελέγχονται και παρακολουθούνται κατά τα οριζόμενα πλην όμως για την έκδοση του Πρωτοκόλλου Γενικής Επιθεώρησης εφαρμόζονται οικείες για την έκδοση αυτού διατάξεις ασφαλείας. Κινδυνοι Κατα Την Επιθεωρηση οποιουδήποτε κλειστού χώρου του σκάφους (δεξαμενές καυσίμων, δεξαμενές καταλοίπων, δεξαμενές λιπαντικών, κενούς χώρους (void spaces), διαχωριστικά στεγανά, δεξαμενές έρματος, δεξαμενές φρέσκου νερού κλπ.) ο πρώτος κίνδυνος που εξετάζεται είναι η έλλειψη οξυγόνου. Προληψη Επαγγελματικων Κινδυνων που Πρέπει να τοποθετούνται εμφανείς κατάλληλες πινακίδες, ώστε όλοι, να πληροφορούνται για τις προφυλάξεις που πρέπει να παίρνουν όταν εισέρχονται σε οποιονδήποτε κλειστό χώρο καθώς και για οποιουσδήποτε περιορισμούς που ισχύουν σχετικά με τις εργασίες που επιτρέπονται σε αυτούς τους χώρους. Στο τελευταίο κεφάλαιο περιγράφει μια διαδικασία επιθεώρησης για τις κατασκευές από grp και μερικά από τα σημάδια που θα μπορούσαν να δείξουν τις πιθανές ατέλειες. Οι πλέον πιθανές θέσεις για να εντοπιστούν αυτά τα σημάδια περιγράφονται με λεπτομέρεια στο επόμενο κεφάλαιο. Όπως υποδεικνύεται ένα πεπειραμένο μάτι είναι η πιο χρήσιμη βοήθεια στην επιθεώρηση κατασκευών από grp αλλά η βοήθεια μπορεί να παρασχεθεί από ένα φως στο οπίσθιο τμήμα ενός φύλλου πλαστικού, μετρητικών συσκευών σκληρότητας και πάχους και κατάλληλων μετρητών υγρασίας. Επιπλέον η μέγιστη δυνατότητα πρόσβασης είναι απαραίτητη για την επιθεώρηση τέτοιων σκαφών. Οι γάστρες μικρών σκαφών θα πρέπει κατά προτίμηση να είναι έξω από το νερό και το εσωτερικό μονωτικό περίβλημα να αφαιρείται. |
el |