dc.contributor.author | Πεπονής, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Peponis, Emmanouil | en |
dc.date.accessioned | 2016-07-01T08:36:00Z | |
dc.date.available | 2016-07-01T08:36:00Z | |
dc.date.issued | 2016-07-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42922 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12261 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κρουαζιερόπλοια | el |
dc.subject | Cruise Ships | en |
dc.subject | Σχεδίαση | el |
dc.subject | Αντοχή | el |
dc.subject | Νέες εξελίξεις | el |
dc.subject | Design | en |
dc.subject | Structural design | en |
dc.subject | Innovations | en |
dc.title | Η μεταλλική κατασκευή των κρουαζιερόπλοιων - Ιστορική αναδρομή, ιδιαιτερότητες, προβλήματα αντοχής, νέες εξελίξεις | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Concept design and structural design of cruise ships | el |
heal.generalDescription | Η παρούσα διπλωματική εργασία είναι αποτέλεσμα των γνώσεων που απέκτησα κατά τη διάρκεια των σπουδών μου από το έτος 2010 έως το 2016. Με τη διεκπεραίωση και την παρουσίαση αυτής της μελέτης ολοκληρώνεται και η φοίτησή μου στη Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Με την αφορμή αυτή, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εκείνους που στάθηκαν δίπλα μου. Πρωτίστως, ευχαριστώ τους γονείς μου, Νίκο και Εύη, οι οποίοι στέκονταν πάντα δίπλα μου όλα τα χρόνια της ζωής μου. Δίχως τον δικό τους αγώνα δεν θα ήμουν σήμερα στο σημείο αυτό. Τους ευχαριστώ με την ελπίδα να τους το ανταποδώσω τα επόμενα χρόνια. Επίσης, ευχαριστώ θερμά τον επιβλέποντα καθηγητή μου Πέτρο Καρύδη για την άψογη συνεργασία μας και τη συνεχή βοήθεια που μου παρείχε σε όλη την περίοδο της εκπόνησης της εργασίας. Στήριξε την προσπάθειά μου, με καθοδήγησε και μου αφιέρωσε πολύ από το χρόνο του για να φτάσουμε έως εδώ. Επιπλέον, ευχαριστώ τους καθηγητές της σχολής, οι οποίοι αγωνιστήκανε να μας μεταδώσουν τις γνώσεις τους, μας ενέπνευσαν και μας εκπαίδευσαν στο πώς να σκεπτόμαστε. Ακόμη, ευχαριστώ τους συμφοιτητές μου για τη συνεργασία μας κατά τη διάρκεια των σπουδών μας. Μέσα από αυτή αντιληφθήκαμε τη σημασία της ομαδικότητας και της επικοινωνίας στην αντιμετώπιση των οποιοδήποτε ζητημάτων. Χωρίς την αλληλοϋποστήριξη και την ανταλλαγή ιδεών θα έμοιαζε αδύνατη η αποπεράτωση μιας σχολής τέτοιας δυσκολίας. Ευχαριστώ τον ξάδερφό μου καπτα-Μανώλη για τις συμβουλές του και τα σχέδια που μου παρείχε, καθώς και τον θείο μου, Σπύρο Ψιάχα, για το ενδιαφέρον και τη βοήθειά του. Θα ήθελα ακόμη, να ευχαριστήσω τον καπτα-Νίκο Βαλαβάνη για την χωρίς ενδοιασμούς προσφορά του να με βοηθήσει παρέχοντάς μου σπάνιο βιβλιογραφικό υλικό για τον εμπλουτισμό της εργασίας μου. Φυσικά, δεν θα μπορούσα να παραβλέψω τους παππούδες μου για την αγάπη τους όλα αυτά τα χρόνια. Τους ευχαριστώ για όλα και θα τους θυμάμαι πάντοτε με θαυμασμό. Τέλος, ιδιαίτερες ευχαριστίες στην κοπέλα μου Ελένη Τσίχλη για την πολύπλευρη στήριξή της, κάθε στιγμή. Ήταν ο άνθρωπος που με την αγάπη του έκανε τις δύσκολες στιγμές να μοιάζουν ευκολότερες, στον μακρύ και δύσβατο δρόμο της περάτωσης των σπουδών μου. | el |
heal.classification | Ναυπηγική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-06-23 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των ιδιαιτεροτήτων σχεδιασμού της μεταλλικής κατασκευής των κρουαζιερόπλοιων και η διερεύνηση των προβλημάτων αντοχής που προκύπτουν από αυτή. Η απουσία ενός εξειδικευμένου συγγράμματος για αυτά τα θέματα ανέδειξε την ανάγκη δημιουργίας ενός συγκεντρωτικού εργαλείου, το οποίο μέσα από τη σύνθεση της υπάρχουσας γνώσης, θα συνεισφέρει στην εξέλιξη της ναυπηγικής επιστήμης. Το αποτέλεσμα που προκύπτει μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο στους φοιτητές αλλά και στους επαγγελματίες που ασχολούνται με τη ναυτιλία και ειδικότερα με αυτόν τον τύπο πλοίου. Με τη συγκέντρωση των πληροφοριών αναδείχθηκε το γεγονός ότι οι τροποποιήσεις των κανονισμών και οι μεταβολές των αναγκών της αγοράς επιδρούν άμεσα στη σχεδίαση των κρουαζιερόπλοιων. Τα πλοία κρουαζιέρας συνεχώς εξελίσσονται, αποκτούν όλο και περισσότερες ανέσεις και χαρακτηρίζονται από μια ιδιαίτερη και σύνθετη γεωμετρία. Αποτέλεσμα είναι η συμπεριφορά τους να γίνεται πολύπλοκη, η αξιολόγηση της αντοχής τους απαιτητική και η κατασκευαστική σχεδίαση να αποτελεί πρόκληση για τον ναυπηγό. Η τελευταία γίνεται ακόμη πιο αυστηρή στις μέρες μας, με τις πρωτοπόρες ιδέες και τις καινοτόμες διατάξεις προκειμένου τα κρουαζιερόπλοια να γίνονται πιο ανταγωνιστικά και ελκυστικά στους επιβάτες, αλλά και πιο φιλικά προς το περιβάλλον. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is to analyze the concept design of cruise ships giving special attention to structural design. The absence of a specialized writing for that issues highlight the need of creation a cumulative tool, which through the synthesis of existing knowledge, will contribute to the development of naval architecture. The outcome may be useful to students but also to naval architects who ply with shipping and especially with this type of ship. By gathering information emerged that the amendments to the regulations and the changes in market needs have a direct impact on the design of cruise ships. The cruise ships are continuously evolving, becoming more comfortable and characterized by a particular and complex geometry. The result is that their behavior is complex, the evaluation of their strength demanding and the structural design challenging. The latter is even more strict nowadays, with pioneering ideas and innovative arrangements to ensure that cruise ships become more competitive and attractive to passengers, but also more environmentally friendly. | en |
heal.advisorName | Καρύδης, Πέτρος | el |
heal.committeeMemberName | Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Τσούβαλης, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 338 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: