dc.contributor.author |
Κάραλης, Βασίλης
|
el |
dc.contributor.author |
Karalis, Vasilis
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-07-01T08:39:19Z |
|
dc.date.available |
2016-07-01T08:39:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-07-01 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42923 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12010 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Στατιστική εμπειρική |
el |
dc.subject |
Σχεδίαση |
el |
dc.subject |
Ναύλος |
el |
dc.subject |
RFR Matlab |
en |
dc.subject |
Regression |
en |
dc.subject |
Preliminary ship |
en |
dc.title |
Μεθοδολογία προμελέτης πλοίων ξηρού φορτίου (Bulk Carriers) |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.generalDescription |
Πιο συγκεκριμένα στο πρόγραμμα γίνεται υπολογισμός των βασικών χαρακτηριστικών του πλοίου, εκτίμηση της χωρητικότητας όλων των δεξαμενών έρματος, φορτίου και αναλωσίμων, οριοθέτηση των φρακτών καθώς και εκτίμηση των κέντρων βαρών του πλοίου. Επιπροσθέτως, γίνεται υπολογισμός των βασικών υδροστατικών μεγεθών καθώς και υπολογισμός της αντίστασης και επομένως της απαιτούμενης ισχύος πρόωσης του πλοίου. Στην συνέχεια μέσω βελτιστοποίησης προτείνονται τα κατάλληλα χαρακτηριστικά της βέλτιστης έλικας (βήμα, λόγος βήμα/διάμετρος, στροφές κ.α.) με κριτήριο την μεγιστοποίηση του βαθμού απόδοσης της σε ελεύθερη ροή και εν συνεχεία προτείνεται ένας κατάλληλος κινητήρας του εμπορίου ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες του πλοίου. Τέλος γίνεται μια οικονομική μελέτη στην διάρκεια ζωής του πλοίου περιλαμβάνοντας ένα ρεαλιστικό οικονομικό σενάριο με σκοπό τον υπολογισμό του ελάχιστου απαιτούμενου ναύλου ώστε το πλοίο να είναι οικονομικά βιώσιμο. |
el |
heal.classification |
Μελέτη Πλοίου |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-03-01 |
|
heal.abstract |
Στο πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματική εργασίας πραγματοποιείται στατιστική ανάλυση διαφόρων στοιχείων των πλοίων με σκοπό να βρεθεί πιθανή συσχέτιση αυτών και να αναπτυχθούν προσεγγιστικοί τύποι που χρησιμοποιούνται στην εκτίμηση των βασικών χαρακτηριστικών μιας νέας κατασκευής στο στάδιο της προμελέτης. Στο δεύτερο μέρος αναπτύχθηκε κώδικας στο Matlab R2014a ο οποίος πραγματοποιεί την προμελέτη (preliminary design) ενός πλοίου Bulk Carrier. |
el |
heal.advisorName |
Ζαραφωνίτης, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκίνης, Αλέξανδρος-Αλβέρτος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γιώργος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Θαλασσίων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
164 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|