HEAL DSpace

Διερεύνηση της αποδοχής «έξυπνων» εφαρμογών στην αναζήτηση θέσης στάθμευσης σε αστικά δίκτυα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αλπάς, Ματθαίος el
dc.contributor.author Alpas, Matthaios en
dc.date.accessioned 2016-07-01T11:16:09Z
dc.date.available 2016-07-01T11:16:09Z
dc.date.issued 2016-07-01
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42936
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10679
dc.rights Default License
dc.subject Smartphone en
dc.subject Application en
dc.subject Location en
dc.subject Parking space en
dc.subject Εφαρμογή κινητών el
dc.subject Θέση στάθμευσης el
dc.subject Ερωτηματολόγιο el
dc.title Διερεύνηση της αποδοχής «έξυπνων» εφαρμογών στην αναζήτηση θέσης στάθμευσης σε αστικά δίκτυα el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Willingness to use smart applications for locating free parking space in urban road networks en
heal.classification Συγκοινωνιακή ανάλυση el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/2b74df660cd25320a9869797d974861084ab381c
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-03-17
heal.abstract Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αποδοχής μιας έξυπνης εφαρμογής σε κινητά τηλέφωνα για την υποβοήθηση των οδηγών στην εύρεση θέσης στάθμευσης. Για τη συλλογή των απαραίτητων δεδομένων διεξήχθη έρευνα ερωτηματολογίων, που μοιράστηκαν διαδικτυακά αλλά και δια χειρός, σε οδηγούς κάθε ηλικίας και ανεξαρτήτως φύλου, σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Τα αποτελέσματα ταξινομήθηκαν και στη συνέχεια επεξεργάστηκαν. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων προέκυψε ότι μόνο το 6% των ερωτηθέντων απάντησε αρνητικά στη χρήσης μιας τέτοιας έξυπνης εφαρμογής. Στη συνέχεια, αναπτύχθηκε πρότυπο λογιστικής παλινδρόμησης με στόχο τη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοχή χρήσης μιας «έξυπνης» εφαρμογής για στάθμευση. Οι κυριότεροι παράγοντες που αναδείχτηκαν σχετίζονται με τον τύπο στάθμευσης (στάθμευση στην οδό, δημόσιοι/ιδιωτικοί χώροι στάθμευσης κλπ), τη δυνατότητα ο χρήστης να κάνει κράτηση της όποιας θέσης εντοπίζεται από την εφαρμογή, όπως και την ακρίβεια της τοποθεσίας της θέσης. Επίσης, διαπιστώθηκε ότι όσο περισσότερο χρόνο αφιερώνει κανείς στην αναζήτηση ελεύθερης θέσης στάθμευσης, τόσο πιο πρόθυμος είναι στο να χρησιμοποιήσει μια τέτοια εφαρμογή. Τέλος, η πιθανότητα ύπαρξης σίγουρης ελεύθερης θέσης στάθμευσης μπορεί να επηρεάσει και αυτή σημαντικά την αποδοχή της εφαρμογής. el
heal.abstract The aim of this thesis is to investigate the willingness of drivers to use an application designed for Smartphone, regarding parking assistance. In order to collect the essential data, a questionnaire was used, which could be completed online, but also offline (hardcopy mode). People of various places in Greece, of all ages, both males and females equally participated in the survey. The answers were later sorted and processed. Findings showed that only 6% of the participants answered that they would not use such an application for parking assistance. Following, logistic regression models were developed to reveal the contributing factors regarding the willingness of using smart mobile applications for parking assistance. Findings show that some of the main factors were related to the type of parking (on the road, private or public parking stations etc, the ability to book a parking space that is provided by the app, as well as the accuracy of the information related to the parking space location. Moreover, the willingness to use such applications was found to be positively related to time spent searching for a free space. Finally, the increased possibility of finding an available parking spot was found to positively affect the acceptance of the application. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 80 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής