HEAL DSpace

Διερεύνηση της ευστάθειας κατόπιν βλάβης Ε/Γ και Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων και προσομοίωση της κατάκλυσης χώρων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δαφέρμος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Dafermos, Georgios en
dc.date.accessioned 2016-07-01T12:04:34Z
dc.date.available 2016-07-01T12:04:34Z
dc.date.issued 2016-07-01
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42940
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11307
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ευστάθεια el
dc.subject Βλάβη el
dc.subject Πιθανοθεωρητικό el
dc.subject Επιβατηγά el
dc.subject Οχηματαγωγά el
dc.subject Επιβιωσιμότητα el
dc.subject Κατάκλυση el
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Damage en
dc.subject Stability en
dc.subject Survivability en
dc.subject Flooding en
dc.subject Simulations en
dc.subject ROPAX en
dc.subject Passenger en
dc.title Διερεύνηση της ευστάθειας κατόπιν βλάβης Ε/Γ και Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων και προσομοίωση της κατάκλυσης χώρων el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Investigation of damage stability regulations for passenger vessels and flooding simulations en
heal.classification Μελέτη και σχεδίαση πλοίου el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-30
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αξιολόγηση της ευστάθειας κατόπιν βλάβης, για τα επιβατηγά/ οχηματαγωγά και αμιγώς επιβατηγά πλοία, τόσο υπό το πρίσμα του ισχύοντος διεθνούς κανονιστικού πλαισίου, όσο και μέσω αριθμητικών προσομοιώσεων κατάκλυσης. Αρχικά, αναπτύχθηκε το μοντέλο ενός επιβατηγού/ οχηματαγωγού πλοίου. Στη συνέχεια, θεωρήθηκε ένα μοντέλο αμιγώς επιβατηγού πλοίου, ίδιων διαστάσεων με το προηγούμενο. Η ευστάθεια κατόπιν βλάβης αξιολογήθηκε και στα δύο πλοία με βάση τους διεθνείς κανονισμούς της SOLAS 2009, ενώ εξετάστηκαν και πρόσθετοι κανονισμοί τοπικού χαρακτήρα. Στη συνέχεια, έγινε σύγκριση των επιδόσεων των δύο τύπων πλοίου, ως προς την ευστάθεια κατόπιν βλάβης. Εν συνεχεία, πραγματοποιήθηκαν αριθμητικές προσομοιώσεις κατάκλυσης, για συγκεκριμένα ρήγματα και εξετάστηκε η συμπεριφορά των πλοίων κατά την προοδευτική κατάκλυση. Τέλος, διερευνήθηκε η επίδραση του ανοίγματος των υδατοστεγών θυρών στη μείωση του επιτευχθέντος δείκτη υποδιαίρεσης Α. Όλη η μελέτη βασίστηκε στο ναυπηγικό λογισμικό NAPA. el
heal.abstract The present study summarizes the main results obtained from the investigation on the damage stability performance of a small size ROPAX and a Pure Passenger Ferry, of the same dimensions. A comparison of the survivability of the vessels is presented based on both the attained subdivision index and the behavior of the vessel, during the flooding process. The attained subdivision index was calculated according to the probabilistic concept of SOLAS 2009. The behavior of the vessels during flooding, was examined, via flooding simulations. Further investigation regarding the attained subdivision index vulnerability, due to watertight doors operation, was carried out. Finally, additional Risk Control Options were examined, in view of the vessel performance during flooding. el
heal.advisorName Παπανικολάου, Απόστολος el
heal.committeeMemberName Παπανικολάου, Απόστολος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Σπύρου, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 304 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα