dc.contributor.author |
Μπέκας, Χαράλαμπος
|
el |
dc.contributor.author |
Bekas, Charalampos
|
en |
dc.date.accessioned |
2016-07-04T09:16:15Z |
|
dc.date.available |
2016-07-04T09:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-07-04 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42957 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12422 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μοντελοποίηση |
el |
dc.subject |
Ανταγωνιστικότητα |
el |
dc.subject |
Πειραιάς |
el |
dc.subject |
Θεωρία παιγνίων |
el |
dc.title |
Μοντελοποίηση της ανταγωνιστικότητας του λιμανιού Πειραιά σε θεωρία παιγνίων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Θεωρία παιγνίων και θεωρία διαπραγματεύσεων |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/83667eb3b1af07d31ab69154d856bada652fe064 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/83667eb3b1af07d31ab69154d856bada652fe064 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-12-14 |
|
heal.abstract |
Ο βασικός μας στόχος είναι να βοηθήσουμε διάφορους αναλυτές να μπορέσουν να αντιληφθούν, να καθορίσουν και να αναπτύξουν επικερδώς το μερίδιο της αγοράς των θαλάσσιων μεταφορών όσο αναφορά ένα λιμάνι - κόμβο, από ένα απλό παραδοσιακό εμπορικό λιμάνι ή ένα απλό λιμάνι τροφοδότη. Αυτό γενικά από μόνο του θα μπορούσε να αποτελέσει ένα μακροπρόθεσμο ερευνητικό έργο, παρόλα’ αυτά εμείς θα προσπαθήσουμε αναπτύσσοντας ένα επενδυτικό μοντέλο με βάση την θεωρία παιγνίων για την ανταγωνιστικότητα δύο λιμανιών (κυρίαρχα πάνω στην αγορά μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων) να δώσουμε κάποια απάντηση. Στη βάση αυτή θα μελετήσουμε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που θα προκύψουν από την συγκριτική αξιολόγηση πιθανών ενεργειών, διαφόρων παραμέτρων που θα πάρουμε και στη συνέχεια θα τα μελετήσουμε με βάση και κριτήριο την ανταγωνιστικότητα που αναπτύσσει κυρίαρχα το λιμάνι του Πειραιά. Συγκεκριμένα , θα επικεντρωθούμε:
• Στον προσδιορισμό των ανταγωνιστικών λιμανιών του Πειραιά στην περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου και την μελέτη των τάσεων ανάπτυξής που έχουν αυτά
• Μια πιο εμπεριστατωμένη εικόνα για τον κύριο ανταγωνιστή του Πειραιά, αναπτύσσοντας περαιτέρω την στρατηγική του ανταγωνισμού που υιοθετούν έκαστος
• Την ανάπτυξη του μοντέλου της θεωρίας παιγνίων για την εύρεση της ανταγωνιστικότητας μεταξύ των δύο λιμένων εμπορευματοκιβωτίων
• Θα εφαρμόσουμε την θεωρία αυτή και χρησιμοποιώντας διάφορες ενέργειες που θα κάνουμε σε κάθε λιμάνι που θα βελτιώνουν δυνητικά την οικονομική ανάπτυξη του λιμανιού θα προσδιορίσουμε το όφελος ανταγωνιστικότητας από κάθε πιθανό συνδυασμό |
el |
heal.advisorName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπανικολάου, Απόστολος |
el |
heal.committeeMemberName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
164 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|