HEAL DSpace

Σχεδιασμός ποδηλατοδρόμου σύνδεσης Άργους-Ναυπλίου. Αξιολόγηση κοινωνικού κόστους-οφέλους.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τζούρας, Παναγιώτης el
dc.contributor.author Tzouras, Panagiotis en
dc.date.accessioned 2016-07-05T06:36:14Z
dc.date.available 2016-07-05T06:36:14Z
dc.date.issued 2016-07-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/42968
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12433
dc.rights Default License
dc.subject Σχεδιασμός el
dc.subject Ποδήλατο el
dc.subject Αξιολόγηση el
dc.subject Κόστος el
dc.subject Όφελος el
dc.subject Design en
dc.subject Bicycle en
dc.subject Infrastructure en
dc.subject Evaluation en
dc.subject Cost en
dc.subject Benefit en
dc.title Σχεδιασμός ποδηλατοδρόμου σύνδεσης Άργους-Ναυπλίου. Αξιολόγηση κοινωνικού κόστους-οφέλους. el
dc.title Cycle lanes design for the connection Argos-Nafplio evaluation with the social cost-benefit. en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-06-24
heal.abstract Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία γίνεται σχεδιασμός ενός ποδηλατόδρομου σύνδεσης μεταξύ του Άργους και του Ναυπλίου, με χρήση της αξιολόγησης Κοινωνικού Κόστους-Οφέλους. Στην αρχή καθορίζεται μια περιοχή μελέτης πάνω στην οποία θα αναπτυχθούν οι διάφορες προτάσεις. Μελετάται η υφιστάμενη κατάσταση και αναζητούνται παράλληλα οι προοπτικές που διαθέτει το ποδήλατο στο χώρο αυτό. Στη συνέχεια πραγματοποιείται ο σχεδιασμός δύο διαφορετικών εναλλακτικών λύσεων και δίνονται ανά οδό συγκεκριμένες προτάσεις διαμόρφωσης τους. Για κάθε μια από αυτές υπολογίζεται το κόστος, επιλέγοντας σε κάθε περίπτωση τα κατάλληλα υλικά, τα οποία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν. Παράλληλα γίνεται διερεύνηση των κοινωνικών οφελών από την χρήση του ποδηλάτου και παρουσιάζονται διάφορες τιμές γι’ αυτά, οι οποίες προκύπτουν από την εγχώρια και διεθνή βιβλιογραφία. Το συνολικό ύψος των οφελών εκτιμάται, αφού πρώτα γίνουν προβλέψεις για την εξέλιξη της ζήτησης. Αυτές διατυπώνονται με τη μορφή σεναρίων, τα οποία εμπεριέχουν όλο το εύρος, που παρατηρείται στην Ευρώπη, των τιμών χρήσης του ποδηλάτου. Πραγματοποιείται η σύγκριση μεταξύ των δύο εναλλακτικών λύσεων που προτάθηκαν, ενώ επιπλέον κάθε μια απ’ αυτές εξετάζεται και σε σχέση με τη μηδενική λύση, δηλαδή να μην πραγματοποιηθεί τίποτα. Στο τέλος επιλέγεται εκείνη η επιλογή χάραξης κατά την οποία τα κέρδη στην τοπική οικονομία μεγιστοποιούνται. el
heal.abstract The objective of this study is the design of cycle lanes that connect the cities of Argos and Nafplio, using the evaluation method of social cost-benefit analysis. The first step is to establish the area of study, where several proposals for bicycle routes will be developed. Then, the present situation of the area is analyzed and a research is conducted upon the potential of the use of bicycle in the site. Next, two different alternative solutions are aligned, along with specific proposals for the development for each road. For each one of the two proposals the cost of the work is estimated, by choosing in every case the appropriate materials that are needed. At the same time, the social benefits from the use of the bicycle are investigated and the prices of those benefits are being presented, collected from the domestic and global literature. The total scale of the benefits is calculated after forecasting the progress of the demand. These forecasts are formulated with the form of different scenarios, which conclude the complete range of the bicycle use percentage in Europe. Then, a comparison between the two alternative solutions is taking place, while also each one of those solutions is examined in comparison with the solution of the work not being developed at all. Finally, the solution that maximizes the profit for the local economy is chosen. en
heal.advisorName Βλαστός, Θάνος el
heal.committeeMemberName Παπαδοπούλου, Μαρία el
heal.committeeMemberName Φώτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαστός, Θάνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 212 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής